مراقبت از سالمند خانم سالم و تنها،حکیمیه

مراقبت از سالمند خانم سالم و تنها،حکیمیه

نام فایل : خانم سوری


توضیحات : مراقبت از سالمند خانم سالم و تنها که خودشون سرویس می رن از 27 یا 28 فروردین تا حداقل 7 فروردین البته احتمال داره تا 15 فروردین ادامه داشته باشه


حقوق :  250.000 تومان که 15 درصدش کارمزد دفتره


ساعت کاری : مقطعی


محدوده :  حکیمیه


تاریخ : سه شنبه / 20 اسفند 1398


تماس با پرستار سلام

88499404


چرا نباید سالمندان را به خانه سالمند ببریم؟

جدی ترین خطری که فرد سالمند را تهدید می‌کند در انزوا قرار گرفتن او از سوی اطرافیان است. در این حالت شخص امکان ارتباط صمیمی و نزدیک با دیگران را از دست می‌دهد. تنهایی موجب می‌گردد فرد سالمند به تدریج دچار مشکلات روانی شود، لذا درک احساسات و انتظارات سالمندان از اطرافیان و تصحیح ارتباط افراد خانواده با آنها در فرایند بهداشت روانی آنها بسیار مهم است.

سالمندان به اندازه‌ای که دیگران به آنها  به عنوان پیر و از کار افتاده نگاه می‌کنند خود را ضعیف و نا توان احساس نمی‌کنند. چنانکه در یک خانواده گرم و مهربان اغلب سالمندان بسیار راحت ، آرام، مقاوم و با نشاط روزگار می‌گذرانند در نتیجه این افراد حوصله نگهداری نوه‌ها را با همه شیطنت هایشان دارند .

مطالب مرتبط :   انواع کم‌خونی در بارداری

سالمندان به دلیل بازنشستگی و دوری از فرزندان، نیاز به ارتباط و توجه عاطفی بیشتری را در خود احساس می‌کنند که این نیاز باید  مورد توجه قرار گیرد و ارضا شود.

برنامه ریزی صحیح  و استفاده  از وجود سالمندان و تجربیات آنها، هم  تنهایی آنان را برطرف می کند  و احساس هرز و پوچ بودن را در آنها از بین می برد و هم منبعی مفید  و ارزشمند از معلومات و تجربیات را در اختیار جوانان نسل بعد قرار می‌دهد.

زن یا  مردی که خود را زمانی صاحب قدرت  و نفوذ می‌دانست به یکباره خود را تنها و بدون قدرت می‌یابد  و این ناراحتی گاهی به حوادثی نامناسب می‌انجامد  و موجب ناراحتی روانی سالمند می‌گردد .

معایب خانه سالمندان

سالمندانی که به دلیل وضعیت جسمی خود دچار افسردگی شده اند با رفتن به این مراکز ممکن تا حد زیادی امید به زندگی خود را از دست بدهند. زندگی در خانه‌ی سالمندان یکنواخت و عادی بوده و این موضوع سبب می‌شود روحیه‌ی سالمند بیش از پیش دچار اختلال شود. دلتنگی و دوری از فرزند برای والدین اصلا راحت نیست. از این رو بسیار مهم است که به سالمندانی که در این مراکز نگهداری می‌شوند مرتب سر بزنید تا سالمند کمتر احساس دلتنی و نا امیدی کند. سالمندانی که امید به خارج شدن از خانه‌ی سالمندان را دارند با دیدن فرزندان امیدی دوباره گرفته و با روحیه ای بهتر با بیماری ها مبارزه می کنند

مطالب مرتبط :   همه چیز درباره‌ی تورم مفاصل

استخدام نگهدار سالمند

می‌توانید برای نگهداری سالمند در خانه حال اگر وضعیت جسمی سالمند شما آنقدر نامساعد نیست که نتوانید از او در منزل نگهداری کنید و فقط نیاز سالمند شما به یک مراقب می‌باشد که در امور کارهای روزمره به سالمند خدمات رسانی کند، می‌توانید برای سالمند خود پرستار بگیرید. پرستاری که از توانایی جسمی بالایی برای رسیدگی به سالمند برخوردار بوده و بخوبی به بیماری‌های دوران سالمندی آشنا است، گزینه‌ی خوبی برای انتخاب می‌باشد.


 

خدمات پرستاری, خدمات پرستاری در منزل, نگهداری سالمند
نوشتهٔ پیشین
مراقبت از سالمند خانم 95 ساله و سالم ، قم
نوشتهٔ بعدی
مراقبت از سالمند خانم ، پیروزی

محتوای مرتبط

موسسه طنین | پرستار سالمند | پرستار کودک | پرستار بیمار | در منزل

همه چیز درباره جوانه ها

موسسه طنین | پرستار سالمند | پرستار کودک | پرستار بیمار | در منزل

سوختگی یکی از علت های اصلی ناتوانی و مرگ میر

موسسه طنین | پرستار سالمند | پرستار کودک | پرستار بیمار | در منزل

آب لبو برای ورزشکاران

نمونه کارهایی از خدمات پرستار سلام

نگهداری از سالمند در منزل ، پاسداران

نگهداری از سالمند در منزل ، پاسداران

کارت همراه بیمار در بیمارستان

کارت همراه بیمار در بیمارستان

نگهداری از کودک در منزل ، نیاوران

نگهداری از کودک در منزل ، نیاوران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!