نظافت منزل ، ساعتی 20 تومن ، باغ فیض

نظافت منزل ، ساعتی 20 تومن ، باغ فیض

نظافت منزل ، ساعتی 20 تومن ، باغ فیض

در این نمونه کار به تاریخ شنبه / 12 فروردین 1398 برای باغ فیض اسلامشهر نیروی نظافتی اعزام شده است و این مبلغ برای سال 13989 می باشد.

پرستار سلام در زمینه همراه بیمار در بیمارستان + پرستارس مراقبت و نگهداری از کودک ، سالمند و بیمار در منزل + استخدام نیروی خدمتکار برای انجام امور منزل و آشپزی در منزل ( در تمامی خدمات به صورت دائمی و موقت ) در خدمت است🌹

دارای 3000 رضایتمندی مشتری و گارانتی بازگشت وجه فوری

نظافت منزل ، ساعتی 20 تومن ، باغ فیض این قیمت برای اوایل سال 98 است و برای دریافت اطلاع دقیق از مبلغ نظافت با شماره 02188499404 (10 خط) پرستار سلام تماس بگیرید 🌹 در خمتتون هستیم

نام فایل و نمونه کار : خانم باقری کاشانی


توضیحات : نظافت منزل ، ساعتی 20 تومن که 15 درصد اون کا مزد دفتره .


حقوق : نظافت منزل ، ساعتی 20 تومن ، باغ فیض


ساعت کاری : فوری برای امروز


محدوده : باغ فیض تهران


تاریخ : شنبه / 12 فروردین 1398


تماس با پرستار سلام

88499404


اگر به دنبال شخصی مطمئن برای کار های خدماتی هستید بخوانید

تجربه کاری رضایت بخش

یکی از مهمترین معیارها برای انتخاب یک نیروی خدماتی حرفه ای بررسی تجربه کاری آن فرد و میزان رضایت مشتریان قبلی از کار او است. در واقع وقتی

نظافت منزل ، ساعتی 20 تومن ، باغ فیض
نظافت منزل ، ساعتی 20 تومن ، باغ فیض

شما با روزمه یک نیروی خدماتی را آشنا باشید میتوانید تا حد زیادی کیفیت کار او را بشناسید. برای بررسی میزان موفقیت یک نیروی خدماتی به دو مساله باید توجه داشته باشید که یکی تعداد مشتریان و دیگری تعداد سفارش‌های موفق و رضایت بخش از کار وی است. خوشبختانه اغلب شرکت های خدماتی خوش نام و حرفه ای را میتوانید در اپلیکیشن‌های آنلاین خدماتی معتبر دنبال کرده و رزومه نیروهای آنها را بررسی کنید. نظرات مشتریان در مورد نیروی موردنظر را بخوانید و البته برآیند این نظرات را در نظر بگیرید. برای مثال اگر اغلب مشتریان از وقت شناسی نیروی نظافتی تعریف کرده اند بهتر است به رای اکثریت اعتماد کنید.

با نیروی خدماتی کاملا هماهنگ شوید:

پس از انتخاب نیروی خدماتی مورد نظر و حضور وی در خانه تان ابتدا باید لیست تمام کارهای نظافتی که از او میخواهید را نوشته و به او بدهید. پیش از شروع کار مواد شوینده مصرفی و وسایلی منند جاروبرقی و بخارشو که میخواهید خانه با آن تمیز شود را نیز در دسترس وی قرار دهید و در صورتی که یکی از اعضای خانه به ماده شوینده خاصی حساسیت دارد حتما مساله را با نظافتچی در میان بگذارید. در مورد وسایل خانه مخصوصا وسایلی ک تنها باید با شوینده هایی خاصی تمیز شوند نیز حتما با او صحبت کنید تا تمام اطلاعات لازم را در اختیار داشته باشد. یک نظافتچی حرفه ای همیشه لیستی از کارهای نظافتی که باید انجام بدهد را به همراه دارد. بهتر است برای اطمینان از کیفیت کار نیروی خدماتی هر چند ساعت یک بار از کار او دیدن کنید.

حسن رفتار یک نیرونی خدماتی حرفه ای بسیار مهم است!

یکی از مهمترین ویژگی های یک نیروی خدماتی حرفه ای داشتن اخلاق خوب و حسن رفتار است. یک نیروی نظافتی مطمئن و کاربلد قطعا رفتاری خوب و ظاهری آرام و خوشایند دارد. مهارت در کار، اطمینان و اعتماد به نفس لازم را به نظافتچی میدهد که حس امنیت و اعتماد را نیز به شما منتقل میکند. سپردن کار نظافت خانه به نیروهای خدماتی خوش برخورد و آرام اطمینان لازم را به شما میدهد و قطعا میتوانید با خیال راحت خانه خود را به آنها بسپارید. شرکت نظافتی تهران پاک با بهره گیری از کادری مجرب و نیروهایی متعهد و دلسوز در تمامی ایام سال در خدمت شما عزیزان است.


با توجه به همین نمونه کار که برای 4 سال پیش است و بین سایر نمونه کارها در تاریخ الان که دی ماه 1402 می باشد 4 سال از اعزام نیروی نظافتچی برای این نمونه کار گذشته باز از نمونه کار های به نسبت سایر نمونه کار ها ، جدید به حساب می آید و پرستار سلام سال هاست که در خدمت شماست.

در این سالها پرستار سلام برای شما مشتریان عزیز گارانتی وجه فوری قرارداده است ، نیروهای خود را با توجه به بازخورد مشتریان قبلی گلچین کرده است تا شما با خیال آسوده درخواست نظافتچی و مستخدم دهید ( و این نیروی کار باری را از دوش شما بردارد نه اینکه خودش هم باعث مشغله ذهنی شما شود و … ) ، الان دارای 3 شعبه در تهران هستیم تا به راحتی و از نزدیک محل زندگی خودتان برای شما اعزام نیروی کار داشته باشیم.

پرستار سلام دارای بیش از 3000 رضایتمندی مشتری می باشد و رمز موفقیت خود را در پیگیری کردن بازخورد کارفرمایان راضی و ناراضی خود می داند و تمام تلاش خود را کرده و بسیاری از کارفرمایان ناراضی خود را به مشتریان راضی و قدیمی خود تبدیل کرده است امز بقاء و موفقیت پرستار سلام استفاده از نظرات و بازخوردهای شما می باشد.

با ما تماس بگیرید در خدمتتون هستیم … 🌹

نوشتهٔ پیشین
مراقبت از دوقلو 1.5 ساله ، فرشته
نوشتهٔ بعدی
درست کردن ناهار و شام و مظافت منزل ، فرجام

محتوای مرتبط

نمونه کارهایی از خدمات پرستار سلام

ماساژ درمانی در منزل نارمک

ماساژ درمانی در منزل نارمک

تزریق سرم در شریعتی

تزریق سرم در شریعتی

مراقبت از سالمند خانم ، خاور شهر

مراقبت از سالمند خانم ، خاور شهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!