همراه بیمار در مرکز طبی کودکان

همراه بیمار در بیمارستان بهارلو

همراه بیمار در مرکز طبی کودکان

برای درخواست همراه بیمار در مرکز طبی کودکان و بیمارستان های تهران می توانید با پرستار سلام دارای مجوز رسمی و سه شعبه در تهران از طریق شماره های زیر تماس بگیرید.

همراه بیمار در مرکز طبی کودکان

در قسمت زیر یکی از نمونه کارهای بخش پرستار بیمار در بیمارستان پر ستار سلام با عنوان همراه بیمار در مرکز طبی کودکان را مشاهده می نمایید.

نام نمونه کار 🚑 همراه بیمار در بیمارستان : خانم درخشانی

📌 ﷽ توضیحات این نمونه کار : همراه بیمار برای کودکی که پدر مادر سر کار و برای چند ساعت نیاز دارن یکی پیش بچه باشه تا خودشون بیان ، وقتی کودک ها این فرشته کوچولوها مریض می شوند خیلی بیشتر ناراحت کننده است

⏰ ساعت کاری برای همراه کودک در بیمارستان : از ۸:۰۰ فردا

🏥 محدوده و نام بیمارستان : تهران ، انتهای بلوار کشاورز ، خیابان دکتر محمد قریب ، جنب بیمارستان امام خمینی (ره) ، پلاک ۶۲ ، بیمارستان مرکز طبی کودکان

…………………. 🔸🔹🔸 ………………….

☎️ ۰۲۱۸۸۴۹۹۴۰۴

همراه بیمار در مرکز طبی کودکان
همراه بیمار در مرکز طبی کودکان

مرکز طبی کودکان

کمی راجب تاریخچه بنیان این مرکز طبی برای کودکان

مرکز طبی کودکان در سال ۱۳۴۷ مورد بهره‌برداری قرار گرفت، جمعیت طرفداران مرکز طبی کودکان به ریاست فرح پهلوی در سال ۱۳۴۰ بنیان شد.

هدف این جمعیت ساختن و اداره مرکز طبی کودکان در تهران بود، جمعیت طرفداران مرکز طبی کودکان هزینه ساخت بیمارستان و تمامی تجهیزات بخش‌های گوناگون آن را پرداخت، سازمان این جمعیت از شورای عالی، هیئت مدیره و بازرس عالی تشکیل می‌شد.

مطالب مرتبط :   کارت همراه بیمار در بیمارستان

عضوهای شورای عالی این جمعیت بنیان‌گذاران و مسولین امور بهداشتی و آموزشی کشور می‌بودند، وزیر بهداری ، وزیر آموزش و پرورش ، رئیس دانشگاه تهران و رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه تهران عضو شورای عالی بودند.

هیئت مدیره پنج نفری جمعیت برگزیده از جانب شورای عالی برای دو سال بود، فرح پهلوی بازرس عالی را برای یک سال منصوب می‌کرد.

بیمارستان مرکز طبی کودکان اولین بیمارستان فوق تخصصی کودکان در ایران به سبک جدید و دارای یکی از برجسته ترین و معدودترین مراکز جراحی قلب اطفال در کشور بود.

تاریخچه بیشتر مرکز طبی کودکان حال حاضر

ساخت این بیمارستان در سال ۱۳۳۷ آغازشد، پیشنهاد دهنده ساخت آن مرحوم دکتر حسن اهری بوده‌اند، او تفکر ساخت این مرکز را ره‌آورد بازدیدی که به همراه مرحوم دکتر محمد قریب بنیانگذار طب نوین اطفال ایران از بیمارستان‌های کودکان شهر تورنتو و چند مرکز علمی ویژه کودکان در آمریکا داشتند ذکر نمودند.

منبع مالی ساخت این بیمارستان همچون سایر مراکز طبی کودکان از طرف نیکوکاران پیش‌بینی شد و دکتر حسن اهری در تحقُق این هدف به کمک افراد و سازمان‌های نیکوکار حساب کرد و خود نیز به عنوان اولین نفر اندوخته خود را در فروردین سال ۱۳۴۰ برای این منظور اهدا نمود،

مطالب مرتبط :   همراه بیمار خانم کورنایی در بیمارستان سینا

ایشان در مراجعه به افراد نیکوکار با ارائه شواهد و آمار موجود در مورد مرگ و میر و شیوع بیماری‌های کودکان نظر آنان را جهت ساخت این مرکز جلب نمود.

ولی از آنجائی که این مبالغ نمی‌توانست پاسخگوی هزینه‌های ساخت و تجهیز این بیمارستان باشد به ناچار دست استمداد به سوی سازمانهای ملی و دولتی دراز نمودند و سرانجام موضوع ساخت این مرکز در برنامه سوم دولت ایران قرار گرفت و مسئولیت اجرای این طرح در دی ماه ۱۳۴۰ به خود دکتر اهری واگذار گردید.

طرح ساختمانی این بیمارستان از نقشه بیمارستانهای اطفال کانادا، آمریکا و سوئیس الگو گرفته شده و نمای هوائی آن طرح حرف H انگلیسی ( ابتدای کلمه Hospital ) که در طراحی برخی بیمارستانها بکار گرفته شده می‌باشد.

هرچند این طرح طی سالیان بعد با تغییرات ساختمانی بیمارستان تاحدی تغییر نموده است، عملیات ساختمانی بیمارستان در مهرماه سال ۱۳۴۲ شروع گردید، در هنگام ساخت بیمارستان دکتر حسن اهری همواره از نزدیک بر امور طراحی، ساخت و تجهیز بیمارستان نظارت دقیق و مستمر می‌نمود.

برای تماس با شرکت پرستار سلام که دارای سه شعبه در تهران است و نیروهای بخش همراه بیمار آن انقدر در بیمارستان هاید مختلف تهران بوده اند که با بیمارستان ها بیشتر از خانه حود آشنایی دارند با شماره های زیر تماس بگیرید.

تماس با پرستار سلام
نمونه کارهای روزمُزدی, همراه بیمار در بیمارستان
نوشتهٔ پیشین
همراه بیمار در بیمارستان آراد
نوشتهٔ بعدی
همراه بیمار در مرکز قلب تهران

محتوای مرتبط

پرستاری از بیمار در بیمارستان عرفان

پرستاری از بیمار در بیمارستان عرفان

خدمات همراه بیمار در بیمارستان

خدمات همراه بیمار در بیمارستان

همراه بیمار بیمارستان فیروزگر

همراه بیمار بیمارستان فیروزگر

نمونه کارهایی از خدمات پرستار سلام

مراقبت از نوزاد در منزل ، کرج

مراقبت از نوزاد در منزل ، کرج

نگهداری از سالمند پوشکی ، تهران پارس

نگهداری از سالمند پوشکی ، تهران پارس

امور منزل و آشپزی برای پدر و دو نوجوان ، سعادت آباد

امور منزل و آشپزی برای پدر و دو نوجوان ، سعادت آباد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!