همراه بیمار در مرکز قلب تهران

همراه بیمار در مرکز قلب تهران

همراه بیمار در مرکز قلب تهران

همراه بیمار در مرکز قلب تهران : بیمارستان مرکز قلب تهران یکی از ده ها بیمارستانی در تهران می باشد که پرستار سلام خدمات همراه بیمار در بیمارستان آن را انجام می دهد ، تیم و بخش پرستار بیمار در بیمارستان پرستار سلام با مجوز رسمی سالهاست در حال ارائه خدمات همراه مریض در بیمارستان های تهران می باشد.

همراه بیمار در مرکز قلب تهران

در قسمت زیر یکی از نمونه کارهای بخش همراه بیمار در بیمارستان های تهران این دفعه برای بیمارستان مرکز قلب تهران را با عنوان همراه بیمار در مرکز قلب تهران مشاهده می نمایید.

نام نمونه کار برای 🚑 همراه بیمار در بیمارستان : آقای نجفی

📌توضیحات درخواست کننده همراه بیمار ، پرستار بیمار در بیمارستان : همراه بیمار برای بیماری  که ناراحتی قلبی دارن و نیاز دارن یکی همراهشون باشه و حواسشون بهش باشه

🏥 نام ، محدوده و آدرس بیمارستان : خیابان کارگر شمالی ، نبش بزرگراه جلال آل احمد ، مرکز قلب تهران ، پرستار سلام همراه بیمار در مرکز قلب تهران

…………………. 🔸🔹🔸 ………………….

☎️ ۰۲۱۸۸۴۹۹۴۰۴

همراه بیمار در مرکز قلب تهران
همراه بیمار در مرکز قلب تهران

بیمارستان مرکز قلب تهران

مرکز قلب تهران بیمارستان تخصصی قلب وابسته به دانشگاه علوم پزشکی تهران است. این مجموعه درمانی در خیابان کارگر در محله امیرآباد تهران و مجاور بیمارستان شریعتی قرار گرفته‌است. این بیمارستان پس از مرکز قلب رجایی دومین بیمارستان تخصصی قلب تهران و ایران به‌شمار می‌رود.

پیشینه بیمارستان مرکز قلب تهران

مطالب مرتبط :   پرستار همراه بیمار در بیمارستان شریعتی

ایده ساخت مرکز قلب تهران به واپسین سال‌های دهه ۶۰ خورشیدی بازمی‌گردد. در سال ۱۳۶۹ مرکز درمانی، پژوهشی قلب تهران به صورت شرکت سهامی خاص با مدیریت دکتر حسن عارفی آغاز به کار نمود. عملیات ساختمانی مرکز قلب تهران در سال ۱۳۷۱ و به دنبال دریافت وام از بانک توسعه اسلامی آغاز شد. ساختمان بیمارستان در ضلع شرقی بیمارستان شریعتی که محوطه پارکینگ و فضای سبز بود بنا شد. با وجود پایان ساخت بیمارستان در سال ۱۳۷۸، به دلیل مشکلات مدیریتی و اختلاف با دانشگاه علوم پزشکی تهران بر سر روش مدیریت بیمارستان، گشایش بیمارستان تا سال ۱۳۸۰ به تأخیر افتاد.

سرانجام بیمارستان در تاریخ ۲۲ بهمن ۱۳۸۰ با حضور رئیس‌جمهور وقت، سید محمد خاتمی، و تحت مدیریت و نظارت علمی-آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران گشایش یافت.

ویژگی‌های بیمارستان مرکز قلب تهران

  • مساحت: ۱۷۰۰۰ مترمربع
  • تعداد تخت: ۵۰۰ تخت ثابت و فعال که ۲۵۰ تخت مجهز به دستگاه پایش قلب است.
  • بخش‌ها:۴ بخش بستری عادی، ۴ بخش CCU، اورژانس، ۲ بخش ICU قلب باز، ۲ بخش Post ICU، کت‌لب، بخش احیاء، بخش بیماران VIP، بخش تحقیقات.
  • امکانات پاراکلینیک: آنژیوگرافی، رادیولوژی، آزمایشگاه، فیزیوتراپی
  • باند فرود بالگرد روی بام بیمارستان

مدیریت مرکز قلب تهران

در حال حاضر این بیمارستان زیر نظر هیئت امنا و دانشگاه علوم پزشکی تهران اداره می‌شود. ریاست کنونی بیمارستان بر عهده دکتر پورحسینی است.

یکی از دستاوردهای بیمارستان مرکز قلب تهران

همراه بیمار در مرکز قلب تهران پرستار سلام

به گزارش روابط عمومی مرکز قلب تهران، در تاریخ 4 و 5 شهریور ماه 1402 در مرکز قلب تهران پروسیجرهای پیچیده قلبی با موفقیت به انجام رسید. در همین زمینه دکتر یاسر جناب در گفتگوی کوتاهی با خبرنگار واحد روابط عمومی گفت:

مطالب مرتبط :   همراه بیمار در کلینیک زیبایی آندامان

برای اولین بار در کشور، بیمار آقای 58 ساله با سابقه ترمیم دریچه پولمونری به دلیل تنگی و نارسایی شدید دریچه پولمونری، دریچه بیولوژیک Balloon Expandable در موقعیت دریچه Native پولمونری از طریق اندوولسکولار پس از برنامه ریزی های دقیق با موفقیت تعبیه شد.

در دو بیمار مسن دیگر 73 و 82 ساله با سابقه جراحی دریچه میترال، با توجه به شرایط بسیار پرخطر بیماران برای جراحی مجدد، پروسیجر Mitral Valve in Valve به صورت تعبیه دریچه بیولوژیک از طریق اندوواسکولار در داخل دریچه میترال قبلی انجام شد.

همچنین در دو بیمار جوان 28 و 30 ساله با سابقه تعبیه دریچه بیولوژیک پولمونری، به دلیل دژنره شدن دریچه پولمونری، دریچه پولمونری بیولوژیک Balloon Expandable از طریق اندوواسکولار به صورت Pulmonary Valve in Valve تعبیه شد.

در پایان از اساتید و همکاران گرامی در انجام و برنامه ریزی این پروسیجرها، استاد مجتبی سالاری فر و استاد محمد علیدوستی و اساتید اکوکاردیوگرافی دکتر آرزو ظروفیان و دکتر رضا محسنی و دکتر هما قادریان و اساتید بیهوشی، همکاران فلوی اینترونشن، سرپرستار بخش کت لب خانم مرجان پرویزی، پرسنل محترم بخش آنژیوگرافی مرکز قلب تهران کمال قدردانی را داریم.

برای تماس با پرستار سلام برای دریافت خدمات همراه بیمار در بیمارستان و سایر خدمات پرستار سلام همچنین مشاوره رایگان با پرستار سلام تماس بگیرید.

تماس با پرستار سلام
نمونه کارهای روزمُزدی, همراه بیمار در بیمارستان
نوشتهٔ پیشین
همراه بیمار در مرکز طبی کودکان
نوشتهٔ بعدی
همراه بیمار در بیمارستان بهارلو

محتوای مرتبط

همراه بیمار در بیمارستان طوس

همراه بیمار در بیمارستان دی

خدمات همراه بیمار در بیمارستان

خدمات همراه بیمار در بیمارستان

همراه بیمار در بیمارستان اختر

همراه بیمار در بیمارستان اختر

نمونه کارهایی از خدمات پرستار سلام

همراه بیمار در بیمارستان مطهری

همراه بیمار در بیمارستان خاتم الانبیا

ماساژ در منزل ، شهرک غرب

ماساژ در منزل ، شهرک غرب

مراقبت از سالمند خانم پوشکی ، شهر ری

مراقبت از سالمند خانم پوشکی ، شهر ری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!