انجام امور منزل و آشپزی کاشانک

آشپزی و امور منزل شهرک غرب

انجام امور منزل و آشپزی کاشانک_ این محله از جمله محله‌های شمالی تهران (شمیران) است و در مجاورت محله‌های نیاوران، دارآباد و آجودانیه قرار دارد.

🍜 امور منزل و آشپزی : خانم زارعی

📌﷽ : امور منزل و آشپزی برای پدر مادر و نوزاد، شخصی که تجربه مراقبت از نوزاد داشته باشه ولی کارهای نوزاد با شما نیست، چون مادر جوان هست گاهی ازتون مشورت می گیره تو امور کودک، شخصی بالای 40 سال

💸 حقوق : 6.500.000 تومان

⏰ ساعت کاری : شبانه روزی بدون تعطیلات برای یک یا دو ماه

🏠 محدوده : کاشانک سمت نیاوران

==_____==______==_____

☎️ ۰۲۱۸۸۴۹۹۴۰۴

انجام امور منزل و آشپزی کاشنک
انجام امور منزل و آشپزی کاشنک

کاشانک

کاشانک یکی از قدیمی‌ترین محله‌های تهران است.

این محله از جمله محله‌های شمالی تهران (شمیران) است و در مجاورت محله‌های نیاوران، دارآباد و آجودانیه قرار دارد.

کاشانک از نظر موقعيت جغرافيايی از شمال به ارتفاعات البرز، از جنوب به صاحبقرانیه و اقدسیه از غرب به کاخ و پارک نياوران و از شرق به منطقه دارآباد و نیز بلوار آجودانیه ختم می‌شود. پيشينه تاريخی این محله به زمان ناصرالدين شاه برمی‌گردد.  ناصرالدین شاه در سال ۱۲۹۲ ساختمانی برای یکی از سوگلی‌های خود در زنان حرمسرا به نام امینه اقدس بنا کرده و نام اقدسیه به همین علت است.

مطالب مرتبط :   امور منزل و نظافت بهارستان

ویژگی ها

به لحاظ ابنیه های تاریخی مساجد مختلف و قناتهای متعددی در منطقه موجود است و از جمله یک قبرستان که مربوط به سیصد سال پیش است که در دارآباد خیابان افتخاری خیابان رجبی، بنام درختک واقع است.

انجام امور منزل و آشپزی کاشانک

از قنات های منطقه می توان به قنات های رحمان آباد که در ارتفاعات رحمان آباد واقع است، قنات استخر که در نزدیکی مسجد ولیعصر واقع است که البته این قنات در حال بهر هبرداری است و برای شرب فضای سبز منطقه بهره برداری می شود و قنات جوز درختک و قنات مدرسه خان سفید اشاره کرد. از نمادهای ارزنده و جاذبه های بی نظیر منطقه می توان به چنار مسجد ولیعصر اشاره کرد.

قدمت این درخت به ۵۰۰ تا ۶۰۰ سال قبل برمی گردد و قطر آن در حدود ۳ متر می باشد و داخل آن به شکل یک اطاقک زیبا چشم نوازی می کند. به لحاظ جمعیتی کاشانک در حدود ۳۰۰۰۰ خانوار در خود جای داده است که به لحاظ اقتصادی این خانوارها در ۲ طبقه کاملا متفاوت قرار دارند که طبقه پایین دست منطقه در قسمت تپه کاشانک ساکن هستند و در حدود ۲۶۲ باب از خانه های این منطقه فاقد سند مسکونی است و این منطقه به لحاظ امکانات فرهنگی و عمرانی دارای صفوف مختلفی است.

مطالب مرتبط :   امور منزل وآشپزی برای یک نفر ، قلهک

انجام امور منزل و آشپزی کاشانک

مساحت کاشانک براساس آخرین مرزبندی که در سال ۸۷ انجام شده است (۲۴۸۲۵۶۵) کیلومترمربع تخمین زده شده است. از حیث فرهنگی دو موسسه (دایره المعارف بزرگ فارسی) و (موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران) پتانسیل فرهنگی خوبی را برای این منطقه رقم زده اند. همچنین سرای محله کاشانک که از سال ۸۷ شروع به کار کرده است با اجرای کلاسهای آموزشی مختلف در ارتقاء سطح فرهنگی منطقه نقش بسزایی داشته است. از لحاظ عمرانی فعالیتهای درخور تحسین در منطقه انجام شده است از جمله احیای پارک رحمان آباد. در این منطقه آلونک هایی وجود داشت که باعث زننده بودن منظر شهری بود و از جمله باعث فرسایش خاک شده بود.

نظافت منزل و آشپزی, نمونه کارها
نوشتهٔ پیشین
امور منزل ونگهداری از کودک فرشته
نوشتهٔ بعدی
امور منزل و آشپزی مهرشهر

محتوای مرتبط

امور منزل و آشپری ، سعادت آباد

امور منزل و آشپری ، سعادت آباد

استخدام نیروی خدماتی در منزل ✔

استخدام نیروی خدماتی در منزل ✔

امور منزل و آشپزی برای 4 نفر ، یوسف آباد

امور منزل و آشپزی برای 4 نفر ، یوسف آباد

نمونه کارهایی از خدمات پرستار سلام

وصل انژیوکت در منزل تهرانسر

وصل انژیوکت در منزل تهرانسر

مراقبت از سالمند در تهران

مراقبت از سالمند در تهران

همراه بیمار در بیمارسستان امام خمینی

همراه بیمار در بیمارسستان امام خمینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!