امور منزل وآشپزی در اسلامشهر

امور منزل وآشپزی در اسلامشهر

امور منزل وآشپزی در اسلامشهر

امور منزل وآشپزی در اسلامشهر : برای درخواست خدمتکار و خانه دار در اسلامشهر و تهران می توانید با پرستار سلام که دارای بیش از 3000 رضایتمندی مشتری است تماس بگیرید.

انجام امور منزل اسلامشهر

در قسمت زیر یکی از نمونه های کارهای پرستار سلام در زمینه نظافت منزل و آشپزی در منزل با عنوان امور منزل وآشپزی در  اسلامشهر را مشاهده می نمایید.


نام فایل و نمونه کار اعزام نیروی خدماتتی در منزل اسلامشهر : خانم ایزدی


توضیحات مرتبط با این نمونه کار  : سه روز در هفته ، امور منزل و آشپزی ، کسی که پرانرژی و زرنگ و فعال باشه


نگهداری از خانه ، دربرگیرندهٔ کارهایی مانندِ آشپزی ، شست‌وشو ، نگهداری از کودکان ، همچنین خرید و … می‌باشد. این کارها می‌توانند به‌دستِ سرپرستانِ خانواده، فرزند یا کارگر خانگی انجام شوند.

کمی تاریخچه در ارتباط با امور خانه داری

قبل از شهرنشینی ، کار در خانه سخت‌تر از امروز بود. ورود آب لوله کشی گرم و سرد به درون خانه‌ها بسیاری از اموری را که مستلزم صرف وقت زیاد بود حذف کرد؛

پیش از آن آب نیز می‌بایست به خانه حمل شده و هرگاه آب گرم مورد نیاز بود در آن‌جا گرم شود. کابل‌کشی و لوله‌کشی برق و گاز ، بخاری‌های زغالی و چوبی را منسوخ کرد و کارهایی مانند خرد کردن منظم چوب ، حمل زغال‌سنگ و تمیز کردن دایمی بخاری ؛ از بین رفتند.

وسایلی که باعث صرفه‌جویی در کار می‌شوند مانند جاروبرقی ، وسایل شست‌وشو و وسایل آشپزی کار سخت را کاهش دادند.

شرکت های معتبری مانند پرستار سلام با اعزام نیروهای خدماتی برای نظافت منزل و آشپزی و انجام تمام امور منزل این چالشِ انجام امور منزل و آشپزی را برطرف کردند.

 پس از انقلاب صنعتی ، بُعد خانواده کاهش یافت و زمان کم‌تری صرف مراقبت از کودکان می‌شد. با وجود این آمارها نشان می‌دهند که مقدار زمان متوسطی که زنان در بریتانیا صرف امور خانگی می‌کنند؛ به شدت افزایش یافته‌است.

آمارهای مشابه نشان می‌دهد که وسایل خانگی برخی از کارهای سنگین‌تر را حذف کرده‌اند، اما به جای آن‌ها مسایل جدیدی به وجود آمده‌اند.

زمانی که صرف نگه‌داری از کودکان ( خدمتکار اعزامی از پرستار سلام مراقبت از کودک را نیز می تواند انجام دهد ) ، خرید برای رفع نیازمندی‌های خانه ( خدمتکار اعزامی از پرستار سلام خرید کردن را نیز می تواند انجام دهد ) و تهیه غذا ( خدمتکار اعزامی از پرستار سلام خدمات آشپزی در منزل را نیز می تواند انجام دهد ) می‌شود؛ افزایش قابل توجهی یافته‌اند.

در اروپا ، زنان متأهل بسیاری در بیرون از خانه شاغل هستند که معمولاً کمتر از دیگر زنان کار خانگی انجام می‌دهند.

کار خانگی اهمیت زیادی برای اقتصاد جامعه دارد و کار خانه بین ۲۵ تا ۴۰ درصد ثروت ایجاد شده در کشورهای صنعتی را دربرمی‌گیرد.

کار خانگی ( خانم های خانه دار که به رایگان در منزل خود امور منزل و آشپزی را انجام می دهند ) با ارائه خدمات رایگان که بسیاری از جمعیت شاغل به آن‌ها وابسته‌است ، بقیه اقتصاد را تقویت می‌کند .

بر اساس آمارهای سال ۲۰۰۰ میلادی ؛ ۳۷٪ زنان ایالات متحده آمریکا ، 23/۴۶ درصد زنان کانادا و ۶۳ درصد زنان ایران خانه‌دار هستند. (منبع)


حقوق نیروی خدمتکار در منزلا در اسلامشهر :  1.300.000 تومان در تاریخ دوشنبه / 25 شهریور 1398


ساعت کاری خدمتکار برای انجام خدمات در منزل : 8 صبح تا 6 عصر


محدوده خدمات نظافت منزل و آشپزی در منزل : اسلامشهر، شهرک انبیا


تاریخ این نمونه کار بخش خدمات امور منزل پرستار سلام : دوشنبه / 25 شهریور 1398


امور منزل وآشپزی در اسلامشهر

برای درخواست انواع خدمات پرستار سلام ( پرستاری ، مراقبت و نگهداری از سالمند ، بیمار و کودک در منزل و بیمارستان + اعزام و استخدام نیروی خدماتی در منزل برای انجام امور منزل به همراه آشپزی در منزل و … در تهران ، کرج ، اسلامشهر و … به صورت تمام وقت ، نیمه وقت و پاره وقت … ) با شماره های زیر تماس بگیرید. 🌹

تماس با پرستار سلام
نوشتهٔ پیشین
پرستاری از سالمند پوشکی ،سعادت آباد
نوشتهٔ بعدی
پرستاری از سالنمد 60 ساله ، میرزای شیرازی

محتوای مرتبط

نمونه کارهایی از خدمات پرستار سلام

پرستاری از کودک در منزل

نگهداری از کودک 5ماهه صادقیه

مراقبت از نوزاد 6 ماهه

مراقبت از نوزاد 6 ماهه

پرستار سالمند 90 ساله در تجریش

پرستار سالمند 90 ساله در تجریش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!