همراه بیمار آقا در بیمارستان رسول اکرم (ص)

همراه بیمار آقا در بیمارستان رسول اکرم (ص)

همراه بیمار آقا در بیمارستان رسول اکرم (ص)

همراه بیمار آقا در بیمارستان رسول اکرم (ص) : برای همراه ی بیمار خود در تمام بیمارستان های تهران ، بخش همراه بیمار در بیمارستان پرستار سلام با مجوز رسمی و قیمت مناسب در خدمت است.

همراه بیمار آقا در بیمارستان رسول اکرم (ص)

در قسمت زیر یک نمونه کار قدیم یاز بخش همراه بیمار در بیمارستان پرستار سلام را با عنوان همراه بیمار آقا در بیمارستان رسول اکرم (ص) مشاهده می نمایید.


نام نمونه کار برای همراهی بیمار در بیمارستان :  آقای حشمتی


توضیحات کوتاه برای پرستار بیمار در بیمارستان : همراه بیمار آقا در بیمارستان رسول اکرم (ص) بیمار 62 ساله که پاش شکسته و 104 کیلو ماشاالله وزنشون هست.


حقوق هر 24 ساعت همراه مریض در تاریخ پنجشنبه / 21 آ ذر 1398 : 180.000 تومان که 15 درصد اون معادل 27000 تومان کارمزد شرکته


ساعت کاری همراه بیمار در بیمارستان رسول اکرم (ص) : هر چه زودتر بهتر


آدرس و نام بیمارستان : تهران – ستارخان – خ. نیایش – نبش خیابان منصوری – بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص)


تاریخ این درخواست برای همراه بیمار آقا در بیمارستان رسول اکرم (ص) : پنجشنبه / 21 آ ذر 1398


پرستار سلام


چرا بیماران بستری شده در بیمارستان به همراه نیاز دارند؟

متاسفانه امروزه بیمارستان ها با مشکل کمبود نیروی کار مواجه هستند و لازم است فردی به عنوان همراه در کنار بیماردر بیمارستان حضور داشته باشد تا کادر درمانی از جمله کادر پرستاری، بهیاری و کمک بهیاری را برای ارائه خدمات همراهی کند. علاوه بر مسئله خدمت رسانی بهتر به بیمار، شخص بستری شده از لحاظ روحی و جسمی نیازمند حضور

همراه بیمار آقا در بیمارستان رسول اکرم (ص)
همراه بیمار آقا در بیمارستان رسول اکرم (ص)

یک همراه در کنار خود می باشد. حضور همراه بیمار در بیمارستان باعث پذیرش راحت تر و بهتر بیمارستان و شرایط پیش آمده توسط بیمار می شود. با حضور همراه بیمار، بیمار در انجام امور شخصی دچار مشکل نمی شود و همیشه فردی جهت کمک به ایشان حضور دارد که دلسوزانه و با روحیه شاد و روی گشاده، بیمار را همراهی می کند.  همچنین در صورت بروز مشکل در وضعیت درمانی و سلامتی بیمار ، مراتب را به کادر درمانی پرستاری بیمارستان جهت رسیدگی به بیمار اطلاع میدهد . همراه بیمار می تواند با روحیه دادن به بیمار، هم صحبت شدن، خواندن کتاب، کمک به بیمار برای قدم زدن در محیط بیمارستان ( در صورت اجازه پزشک معالج و داشتن شرایط مناسب) و کمک به بیمار در انجام امور شخصی باعث شود که تحمل درد برای بیمار راحت تر باشد و دوران بستری در بیمارستان را با کمترین استرس ، خستگی و نارحتی و با آرامش خیال طی کند.

بیمارستان رسول اکرم

بیمارستان رسول اکرم بزرگترین مجموعه آموزشی بهداشتی درمانی غرب تهران است که حدود ۷۰۰ تخت برای بیماران در خود جای داده؛ این بیمارستان زیر مجموعهٔ مراکز آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران است.

تاریخچه بیمارستان رسول اکرم (ص)

این بیمارستان در سال ۱۳۴۳ در زمینی که وقف مهدی باتمان قلیچ بود احداث شد؛ بخش آموزش بیمارستان از ابتدای شروع بهره‌برداری از بیمارستان فعال بود؛ و با جدا شدن آموزش علوم پزشکی از وزارت علوم زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی ایران شد. تا سال ۱۳۷۱ سه ساختمان حضرت امیرالمؤمنین و سیدالشهدا و حضرت محمد در بیمارستان ساخته شد؛ و به مجتمع رسول اکرم تبدیل شد. این مجموعه بهداشتی درمانی آموزشی هم‌اکنون یکی از مراکز آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران است.

امکانات و منابع و خدمات بیمارستان رسول اکرم (ص)

از امکانات فیزیکی بیمارستان رسول اکرم می‌توان به ۱۷ بخش پاراکلینیک و ۵۵ درمانگاه تخصصی و ۲۹ بخش بستری به همراه ۷۰۰ تحت درمانی اشاره کرد. از لحاظ طیف خدمات درمانی و تنوع کلینیک ها، شاید بتوان گفت که رسول اکرم جامع ترین مجتمع درمانی کشور محسوب میشود.

در بخش آموزش و درمان هم ۱۸۰ عضو هیئت علمی و ۴۰ دستیار فلوشیپ و ۳۷۰ دستیار پزشکی به همراه ۱۲۰۰ پرستار مشغول به کار هستند.

این بیمارستان بیشترین تعداد مصدومان حوادث را از طریق اورژانس پذیرش می‌کند به طوری که در ماه بیش ۳۸۰۰ مریض اورژانس پذیرش می‌کند؛ و به عنوان اولین مرکز تخصصی اورژانس شناخته می‌شود.


برای تماس و مشاوره رایگان با پرستار سلام از طریق شماره های زیر اقدام نمایید.


تماس با پرستار سلام
نوشتهٔ پیشین
همراه بیمار آقا در بیمارستان پیامبران
نوشتهٔ بعدی
 همراه بیمار آقا در بیمارستان هاجر

محتوای مرتبط

نمونه کارهایی از خدمات پرستار سلام

مراقبت از سالمند پوشکی در سردار جنگل

مراقبت از سالمند پوشکی در سردار جنگل

مراقبت از کودک در منزل

مراقبت از کودک در منزل

امور منزل و نگهداری از کودک در الهیه

امور منزل و نگهداری از کودک در الهیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!