انجام امور منزل و آشپزی برای زوج سالمند

انجام امور منزل و آشپزی برای زوج سالمند

# انجام امور منزل و آشپزی تهران # آشپزی در منزل دو روز در هفته ، سه روز در هفته و …

برای انجام امور منزل و آشپزی در منزل در صورتی که به نیروی خدماتی نیاز داشتین به پرستار سلام با بیش از 12 سال سابقه درخشان و مجوز رسمی زنگ بزنید تا با افتخار در خدمتتون باشیم .

آشپزی در منزل دو روز در هفته و بیشتر و خدماتی مانند انجام امور منزل و آشپزی برای زوج سالمند از جمله خدمات پرستار سلام می باشد برای درخواست نیروی خدماتی برای نظافت منزل و آشپزی در بلوار کشاورز و در سایر نقاط تهران با شماره های پرستار سلام تماس بگیرید و همچنین برای استخدام شدن و شروع به کار در زیمنه کارهای مشابه نزدیک محل زندگی خودتان نیز با پرستار سلام تماس بگیرید .


انجام امور منزل و آشپزی نام فایل : خانم قندی


توضیحات انجام امور منزل و آشپزی : سه روز در هفته، امور منزل و آشپزی برای زوج سالمند سالم، خانه 200 متر .

اعزام آشپزی در منزل دو روز در هفته و یا سه روز در هفته اعزام نیروی مستخدم برای دو الی سه روز در هفته که آشپزی هم انجام دهد


حقوق انجام امور منزل و آشپزی : 6.500.000 تومان


ساعت کاری  انجام امور منزل و آشپزی : 8 صبح تا 5 عصر


آدرس : بلوار کشاورز


تاریخ : جمعه / 29 اُردیبهشت 1402


برای تماس با پرستار سلام ، شماره زیر را لمس کنید. روی دکمه هایی که در ابتدای این محتوا وجود دارند را لمس یا کلیک نمایید .


خانه‌داری در ایران

# آشپزی در منزل دو روز در هفته # انجام امور منزل و آشپزی

خانه‌ داری در ایران ، به‌ طور سنتی از بر دوش زنان بوده‌ است و در زبان فارسی برای زنی که در کار و پیشه خانه‌ داری مهارت دارد واژه کدبانو به کار برده می‌ شود . به شخصه اعتقاد دارم که خانواده یعنی تشکیل تیم دادن و باید کار تیمی انجام شود و خانم خانه می تواند مسئولیت امور خانه و آقای خانه مسئولیت امور بیرون از خانه را بر عهده داشته باشد و در عین حال به یکدیگر کمک هم بکنند . ( تمام درآمد هم برای خانم و آقا به صورت مساوی می باشد )

انجام امور منزل و آشپزی برای زوج سالمند
انجام امور منزل و آشپزی برای زوج سالمند

در تحقیقی که درباره کارهای خانه‌ داری در تهران سال ۱۳۸۶ انجام شد، مواردی شامل: نظافت روزانه منزل، نظافت کلی منزل، ظرفشویی ، آشپزی ، رسیدگی به درس بچه‌ ها ، گردش و تفریح بردن بچه‌ها ، مراقبت از فرزندان هنگام بیماری ، توجه به شستن و مرتب کردن لباس بچه‌ها ، خریدهای روزانه ، تعمیرات جزیی ( تعویض لامپ ، سرویس کولر و تعمیر سشوار ) ، پذیرایی از مهمانان ، جمع کردن میز غذا یا سفره ، و شستن سرویس‌ های بهداشتی بررسی شده و نتیجه نشان می‌ داد زنان بار اصلی کارهای خانه را بر دوش دارند .

همانطور که مردان بار اصلی کارهای بیرون از خانه را بر دوش دارند .

در سال ۱۳۸۶ مجلس جمهوری اسلامی ایران خواستار محاسبه ارزش اقتصادی فعالیت‌ های خانگی زنان شد . بر اساس این مصوبه ، ارزش کار خانگی زنان می‌ بایست در تولید ناخالص داخلی محاسبه گردد .

مجلس شورای اسلامی همچنین برای حمایت کردن از کار خانگی پیشنهاد کرد که زنان خانه‌ دار تحت پوشش بیمه قرار بگیرند .

نظر سنجی‌ های دانشگاه شهید بهشتی تهران ، نشان داد که زنان خانه‌ دار بهترین وسایل آگاه‌ سازی جامعه از ارزش کار خانگی را تلویزیون، روز نامه‌ ها و رادیو دانسته‌ اند .

نگرش اسلام به اداره امور خانه

مراد از کار درون منزل عمدتاً سه امر «همسرداری»، «فرزندداری» و «خانه‌داری» است. از لحاظ شرع اسلام نمی‌توان زنان را به فعالیت‌های درون خانه مجبور نمود و این امر از وظایف آنان نیست.

بلکه حتی تهیه غذا، رعایت نوع غذا، از نظر فقهی در زمرهٔ وظایف مردان است . برای نمونه روح‌ الله خمینی می‌ نویسد: «اگر غذایی با مزاج زن متناسب باشد یا زن به خوردن آن عادت داشته باشد، به گونه‌ ای که ترک آن موجب ضرر او گردد بر مرد واجب است آن غذا را برای زن تهیه نماید»

وی همچنین در بارهٔ اینکه آیا زن می‌تواند مثلاً غذا نپزد یا خانه را مرتب نکند و آیا مرد می‌تواند او را به این امور مجبور نماید پاسخ داده‌است: «مرد حق ندارد زن خود را مجبور به کار خانه کند»

❤ وظایف فرد مراقبت کننده از سالمند 

سالمندان گروه خاصی از افراد جامعه هستند که مانند سایر اقشار جامعه نیازهای مختص سن خود را دارند و مراقبت از این افراد نیازمند شناخت و تخصص بالاست.

در کشور ما، جمعیت سالمند روز به روز افزایش می یابد و به همین دلیل نیازهای مراقبتی ، رفاهی و اجتماعی آن‌ها باید مورد توجه قرار گیرد .

و ای کاش خدمات شرکت های با کیفیتی همچون پرستار سلام مخصوصاً بخش خدمات مراقبت از سالمند پرستار سلام تحت پوشش بیمه های عادی قرار بگیرند تا تمام سالمندان عزیز بتوانند از این خدمت ارزشمند که راستای افزایش سطح کیفیت زندگی آنان است بهره مند شوند .

امروزه با صنعتی شدن جامعه سنتی ما و مشغله فراوان و بیشتر شدن دغدغه کاری ، مراقبت از سالمند برای اعضای خانواده کمتر میسر است و آن‌ ها به تنهایی نمی توانند از سالمند خود نگهداری کنند ،

قشر متمول جامعه که به راحتی از خدمات پرستار سلام استفاده می کنند چون روحیه سالمند در منزل خودش بسیار متفاوت است با خانه سالمندان و همچنین خود افراد خانواده با رغبت بیشتری به دیدار پدر یا مادر سالمند خود می روند و حتی خیلی اوقات ممکن است از گذاشتن سالمند خود در خانه سالمندان عذاب وجدان هم بگیرند و  برعکس در استخدام مراقب سالمند در منزل ، احساس خوبی از حمایت از سالمند خود در آن ها ایجاد می شود …

یکی از خدمات پرستار سلام در جامعه تحت عنوان خدمات پرستاری و مراقبت ار سالمند است. پرستار سالمند فردی است که با ویژگی‌ های مربوط به این دوران و روحیات و ویژگی‌ های سالمندان کاملا آشناست و به صورت علمی آموزش دیده و تجربه کار نیز دارد .

به دلیل تجربه زیاد و تسلط بالای پرستاران سالمند پرستار سلام به وظایف خود ، خانواده‌ ها به راحتی می توانند به آن‌ ها اطمینان کنند و سالمندان خود را به آن‌ ها بسپارند. مهم‌ ترین وظایف پرستاران افراد میانسال را می‌ توان در پنج گروه خلاصه کرد: وظایف مربوط به بهداشت سالمند ، وظایف مربوط به سلامتی جسمی ، وظایف مربوط به سلامت روحی روانی ، وظایف مربوط به تغذیه ، وظایف مربوط به امور منزل .

با افتخار در خدمت شما هستیم و ممنونیم که ما را انتخاب کرده اید .


# آشپزی در منزل دو روز در هفته # انجام امور منزل و آشپزی

نوشتهٔ پیشین
پرستاری از سالمند افسرده ، مارلیک
نوشتهٔ بعدی
آشپزی وامور منزل برای یک نفر ، میدان صنعت

محتوای مرتبط

نمونه کارهایی از خدمات پرستار سلام

پرستار سالمند 93 ساله پاسداران

پرستار سالمند آقا در ولنجک

انجام تزریقات در منزل نیاوران

انجام تزریقات در منزل نیاوران

نگهداری از کودک در منزل نیاوران

نگهداری از کودک در منزل نیاوران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!