همراه بیمار در بیمارستان سردار سلیمانی

همراه بیمار در بیمارستان سردار سلیمانی

همراه بیمار در بیمارستان سردار سلیمانی

همراه بیمار در بیمارستان سردار سلیمانی: یکی از خدمات پرستار سلام اعزام همراه بیمار در بیمارستان های  برای مراقبت از بیمار در بیمارستان ( پرستار بیمار در بیمارستان ) می باشد.

پرستار سلام با بیش از 3000 رضایتمندی و مجوز رسمی تنها شرکتی است که بخش همراه بیمار در بیمارستان آن از سایر بخش ها مانند پرستار سالمند در منزل ، کودک ، اعزام خدمتکار برای نظافت منزل و آشپزی ، و … آن کاملاً جدا و  می باشد.

همراه بیمار در بیمارستان سردار سلیمانی

پرآوازه‌ترین گونهٔ بیمارستان، بیمارستان عمومی است که به‌طور معمول دارای یک بخش اورژانس برای درمان مشکلات فوری سلامتی از قربانیان آتش‌سوزی و تصادف گرفته تا بیماری‌های ناگهانی است.

یک بیمارستان منطقه‌ای به‌طور معمول مهمترین مرکز مراقبت‌های بهداشتی در منطقه خود است، که دارای تعداد زیادی تخت برای مراقبت‌های ویژه و تخت‌های اضافی برای بیمارانی است که نیاز به مراقبت طولانی مدت دارند.

در قسمت زیر یکی از نمونه کارهای پرستار سلام در خدمات همراه بیمار در بیمارستان با عنوان همراه بیمار در بیمارستان سردار سلیمانی را مشاهده می نمایید.

نام نمونه کار برای 🚑 همراه بیمار در بیمارستان : خانم پردیسان

📌 توضیحات مختصر از این نمونه کار پرستاری از بیمار در بیمارستان سردار سلیمانی : همراه بیماری که خانمی که زایمان کردن و به همراه نیاز دارن

مطالب مرتبط :   همراه بیمار آقا بیمارستان لبافی نژاد

💸 حقوق همراه بیمار در تاریخ این نمونه کار  : 900.000 تومان برای هر 24 ساعت

⏰ ساعت شروع کاری همراه بیمار : از فردا صبح

🏥 محدوده ، نام و آدرس بیمارستان : شهر قدس – بلوار امام زاده – خیابان مدافعین سلامت : همراه بیمار در بیمارستان سردار سلیمانی شهر قدس

…………………. 🔸🔹🔸 ………………….

☎️ ۰۲۱۸۸۴۹۹۴۰۴

همراه بیمار در بیمارستان سردار سلیمانی
همراه بیمار در بیمارستان سردار سلیمانی

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی سردار سلیمانی

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی ۱۶۰ تختخوابی سردار شهید سلیمانی پنجشنبه بیست و سوم بهمن ۱۳۹۹ با حضور مسئولان کشوری، استانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حضور رییس جمهوری از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

بهره برداری از این بیمارستان نقطه عطفی در توسعه کمی و کیفی زیرساخت های درمانی شهرستان قدس است چرا که پیش از این تنها بیمارستان این شهرستان، بیمارستان ۱۲ بهمن با ظرفیت ۴۰ تختخوابی وابسته به تامین اجتماعی بوده است.

ساخت بیمارستان شهرقدس در سفرهای استانی دولت در سال ۹۴ مورد تصویب قرار گرفت که در این راستا شهرداری و شورای اسلامی شهر قدس زمینی به مساحت ۲۲ هزار ۴۴۸ متر مربع را برای این اقدام در انتهای بلوار امامزاده برای احداث این مرکز درمانی اختصاص دادند.

پیشرفت فیزیکی بیمارستان سردار سلیمانی

این طرح عمرانی تا پایان سال ۹۷ کمتر از سی درصد بود اما از سال ۹۸ به بعد شاهد پیشرفت قابل توجه ای در این پروژه بیمارستانی بودیم. که به باور بسیاری از دست اندرکاران، مهمترین عامل پیشرفت و تکمیل این بیمارستان تعامل دستگاههای اجرایی بود.

مطالب مرتبط :   همراه بیمار در بیمارستان ولیعصر ناجا

بیمارستان شهر قدس شامل بخش های بستری داخلی، بستری کودکان، بستری جراحی، ccu، Icu، Nicu، اورژانس، بستری روانی، دیالیز، pccu، گهواره نوزاد، درمانگاه، آزمایشگاه، فیزیوتراپی، رادیولوژی و دیگر قسمت ها است.

بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی سردار شهید قاسم سلیمانی شهرستان قدس با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان در چهار طبقه ساخته شده که نقطه عطفی برای جبران کمبود سرانه های تخت های بیمارستانی محسوب می شود.

در شهر قدس ابیتدا بیمارستان حسینه ارشاد بود که شایعه شد یکی از افرادی که قبل از انقلاب به خارج از کشور سفر کرده بوده است برگشته و شکایت کرده که زمین این بیمارستان متعلق به من است و این بیمارستان به مرور زمان غیر فعال شد

سپس بیمارستان 12 بهمن شهرقدس را که بیشتر شبیه یک مطب بزرگ بود تا یک بیمارستان ، به صورت موازی همراه با غیر فعال کردن بیمارستان حسینه ارشاد مجهز کردند و چند سال بعد بیمارستان سردار سلیمانی ،بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی سردار سلیمانی ، در بیست و سوم بهمن ۱۳۹۹ افتتاح شد.

برای تماس با پرستار سلام از طریق شماره های زیر در خدمتتان هستیم.

تماس با پرستار سلام
نمونه کارهای روزمُزدی, همراه بیمار در بیمارستان
نوشتهٔ پیشین
همراه بیمار برای بیمار کرونایی
نوشتهٔ بعدی
همراه بیمار در بیمارستان 12 بهمن شهر قدس

محتوای مرتبط

همراه بیمار در بیمارستان تریتا

همراه بیمار در بیمارستان تریتا

همراه بیمار در بیمارستان مدرس

همراه بیمار در بیمارستان مدرس

همراه بیمار در بیمارستان لقمان

همراه بیمار در بیمارستان لبافی نژاد

نمونه کارهایی از خدمات پرستار سلام

ماساژ و کاردرمانی ، شهرک غرب

ماساژ و کاردرمانی ، شهرک غرب

مراقبت از سالمند خانم تنها و پوشکی ، قیطریه

مراقبت از سالمند خانم تنها و پوشکی ، قیطریه

ماساژ در منزل خیابان جیهون

ماساژ در منزل خیابان جیهون

2 دیدگاه. پیغام بگذارید

  • مسعود
    04/01/1402 06:51

    خدا خیرشون بده من پسرم دچار حادثه میشه منم نبودم بیمه هم نداریم پسرم میره اورژانس بیمارستان عکس میندازن دستش رو بخیه میکنن رسیدگی میکنن ۸۰۰ هزارتومان هزینه میشه پسرم پول ۴۰۰ هزار داشته پرداخت میکنه خودشون رسیدگی میکنن ترخیصش میکنن قابله تقدیر هستش هرجایی دیگه رفته بود نگاه هم نمیکردن

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!