معجزه شفادهنده لیموی یخ زده

معجزه شفادهنده لیموی یخ زده

بعد از دیدن این ویدیو دیگه تا آخر عمرتون لیمو ترش رو به صورت یخ زده




به گزارش همشهری آنلاین، و نقل از پرستار سلام لیمو قوی‌ترین منبع  اسید اسکوربیک در میان میوه‌هاست. از خواص مفید مرکبات در درمان سرماخوردگی و همچنین افزایش قدرت دفاعی بدن استفاده می‌شود.

برخی پژوهش‌های علمی مهم در انگلستان و بر اساس گزارش‌های منتشر شده در fitfoodhouse.net وجود حدود ۲۲ عامل ضد سرطانی را در لیمو ثابت کرده است. علاوه بر نقش چشمگیر لیمو ترش در تقویت سیستم ایمنی این خوراکی طبیعی خواص بی‌شمار دیگری در تسکین التهابات بدن، جلوگیری از استرس و اضطراب، کمک به مقاومت در برابر فشارهای روانی، کاهش ریسک ابتلا به سکته و جلوگیری از ابتلا و تشدید آسم دارد.

همچنین مصرف میوه و سبزیجات از دیرباز برای داشتن جسمی سالم توصیه شده است. خانواده لیموها نیز از جمله مواد خوراکی هستند که می‌تواند شما را در رسیدن به این مهم یاری رسانند.

لیمو ترش یخ زده شگفت انگیز
۲۲ عامل ضد سرطان در لیمو ثابت شده است

مصرف لیمو مزایای فراوانی دارد :

    کاهش التهاب
جلوگیری از آسم
تنظیم فشار خون بالا
تقویت دستگاه ایمنی بدن
کاهش احتمال سکته
سم زدایی کلیه و کبد
جلوگیری از افسردگی و استرس
جلوگیری از انواع سرطان‌

افزایش ارزش غذایی لیمو ترش یخ‌زده

همان‌طور که می‌دانیم برخی مواد غذایی به صورت منجمد یا کنسرو شده و حتی خشک شده خواص بیشتری نسبت به شکل تازه‌شان دارند و مصرف برخی میوه‌ها به‌صورت خشک به‌جای شکل تازه‌ آن (مانند کشمش به‌جای انگور) به‌علت تغییر در ارزش غذایی و مواد مغذی با یکدیگر تفاوت دارند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها لیموترش است.

نکته جالب این است که خواص درمانی لیموترش پس از انجماد ۱۰برابر افزایش می‌یابد. فلاونوئیدهای موجود در لیموی  فریزشده منبع دفاعی قدرتمندی برای بدن محسوب می‌شود. همچنین لیموی یخ زده سه برابر بیشتر حاوی ویتامین‌های ای، آ و بی است.

لیمو ترش یخ زده
لیموترش سرشار از ویتامین ث روی، پتاسیم، منیزیم و کلسیم است و جزو آن دسته مرکباتی به شمار می‌رود که همه بخش‌هایش قابل استفاده است

لیمو و سرطان

ویتامین سی موجود در لیموترش در کنار خواص دیگر آن می‌توانند به جنگ با تومورهای بدخیمِ انواع سرطان‌های ریه، سینه و روده روند. برخی حتی بر این عقیده‌اند که «لیمو درمانی» می‌تواند از شیمی درمانی هم مفیدتر باشد، چرا که سالم‌تر و ایمن‌تر است. در آزمایش‌ها مشخص شده که مصرف لیمو منحصرا بر سلول‌های وخیم اثر می‌گذراند و با سلول‌های سالم کاری ندارند.

ویتامین‌های موجود در پوست لیمو ۵ تا ۱۰ برابر ویتامین‌های خود لیموترش است. از طرفی اما پوست لیموترش در حالت طبیعی تلخ است که می‌تواند با فریز کردن آن از میزان تلخی‌اش کاست.

مطالب مرتبط :   هموسیستئین یک اسید آمینه

میوه‌ای منحصر به فرد

لیموترش سرشار از ویتامین ث روی، پتاسیم، منیزیم و کلسیم است و جزو آن دسته مرکباتی به شمار می‌رود که همه بخش‌هایش قابل استفاده است. اغلب افراد لیمو را بدون پوست استفاده می‌کنند و پوست این میوه که سرشار از خواص پنهان است دور ریخته می‌شود در حالی‌ که استفاده از پوست لیمو برای مقابله با غده‌های سرطانی و تنظیم سطح کلسترول بدن بسیار قدرتمند عمل می‌کند. استفاده از پوست لیمو به عنوان یکی از روش‌های گیاهی و طبیعی برای درمان عفونت‌ها پیشنهاد می‌شود و برای درمان انگل و میکروب‌های قوی می‌تواند استفاده شود.

احیای سیستم‌های بدن با لیمو ترش یخ زده

لیموی منجمد را می‌توانید برای چند ماه در فریزر نگهداری کنید و اگر این مخلوط را به یک لیوان آب تمیز اضافه کنید و قبل از صبحانه بنوشید، به احیای بسیاری از سیستم‌های بدنتان کمک می‌کنید. خواص بی‌شمار این نوع استفاده به این دلیل است که آب میوه پس از ذوب شدن سریع‌تر توسط بدن جذب می‌شود. روند شوک انجماد به خلاص شدن از شر مواد مضری که در فرآوری با مواد شیمیایی می‌توانند وارد پوست شوند، کمک می‌کند.

به گفته پزشکان، فواید لیموی منجمد با استفاده منظم از آن افزایش می‌یابد. برای مشاهده تأثیر لیمو باید روزانه ۷۰ – ۷۵ گرم از آن را مصرف کنید. مشاهده فواید لیموی منجمد روی  سرطان  و رادیکال‌های آزاد در صورت استفاده منظم از آن امکان‌پذیر است. علاوه بر این، ویتامین C و E در ترکیب با فلاونوئیدها از متاستاز جلوگیری می‌کند. البته باید توجه داشت استفاده از لیموی منجمد در درمان سرطان باید همزمان با درمان اصلی باشد. استفاده منظم از لیمو به کاهش خطر ابتلا به تومورهای سرطانی کمک می‌کند، اما قادر به از بین بردن کامل آن‌ها نیست.

مطالب مرتبط :   میوه‌هایی که خاصیت ضد سرطانی دارند

ترکیبات لیمو در اکثر رژیم‌های غذایی وجود داشته و نقش سم‌زدایی را در بدن ایفا می‌کند. چای لیمو، لیموناد و آب لیمو از جمله‌ این ترکیبات است. حال ما قصد داریم ترکیبی جدید را برای استفاده از لیمو به شما معرفی کنیم که خواص این میوه را تا بیشترین حد ممکن حفظ می‌کند: لیموترش منجمد.

پوست لیمو خواص بیشماری برای حفظ سلامتی، کاهش کلسترول، افزایش قدرت دستگاه ایمنی و پیشگیری از انواع سرطان‌ دارد. پوست لیمو علاوه بر موارد فوق خواص ضد میکروبی نیز دارد که می‌تواند بدن را در برابر عفونت‌های باکتریایی و قارچی و همچنین انگل و کرم‌های داخلی بدن بیمه کند.

خواص لیموی شفا بخش یخ زده
همان‌طور که می‌دانیم لیمو ترش یخ زده بصورت منجمد یا کنسرو شده و حتی خشک شده خواص بیشتری نسبت به شکل تازه‌ آن دارند
چگونه لیموترش را منجمد کنیم؟

در ابتدا لیموها را شسته و آن‌ها را با کمک سرکه سیب ضد عفونی کنید. سپس آن‌ها را خشک کنید. در مرحله بعد، لیموها را در فریزر گذاشته و اجازه دهید تا شب در آنجا باقی بماند. زمانی که لیموترش‌ها کاملا سفت شدند، آن‌ها را با پوست رنده کنید.

+ خود من، زیاد مته به خشخاش نمی ذارم و لیموها رو بعد از شستن می ذارم داخل موشما فریزر و بعد داخل یخچال فریزرقرار می دم اینطوری در تمام فصول لیمو ترش یخ زده دارم 🙂 مسلما مقداری زیادی لیمو خریداری می کنم که در تمام فصول لیموی یخ زده دارم و از معجزه ی لیموی یخ زده استفاده می کنم 🙂

  • لیموترش را چگونه فریز کنیم؟

 اگر قصد دارید آن را بعدا استفاده کنید، بهتر است در سینی و در کنار قطعات یخ نگهداری شود. می‌توانید لیموترش رنده شده را در سوپ، ماست، سس پاستا، سالاد، بستنی، انواع اسموتی، آب میوه، چای و انواع غذاها استفاده کنید.


راستی درمان سرطان کشف شد این روش برای ام اس و مرض قند هم جواب می ده برای مشاهده کافیست در گوگل سرچ کنید : درمان سرطان کشف شد پرستار سلام


نوشتهٔ پیشین
همه چیز راجب مزاج ها و طبع
نوشتهٔ بعدی
کشف درمان سرطان با نانو تکنولوژی

محتوای مرتبط

موسسه طنین | پرستار سالمند | پرستار کودک | پرستار بیمار | در منزل

خواص گریپ‌فروت

موسسه طنین | پرستار سالمند | پرستار کودک | پرستار بیمار | در منزل

خواب کوتاه

موسسه طنین | پرستار سالمند | پرستار کودک | پرستار بیمار | در منزل

مصرف چربی های غیراشباع و کاهش مرگ و میر

نمونه کارهایی از خدمات پرستار سلام

داستان درسی برای تمام دختران

پرستار سالمند در منزل شهریار

مربی کودک 5 ساله سهرودی

مربی کودک 5 ساله سهرودی

امور منزل و آشپزی ولنجک

امور منزل و آشپزی ولنجک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!