خدمتکار خانم در جُردن

# اعزام و استخدام خدمتکار خانم در جُردن

برای اعزام و استخدام خدمتکار خانم در جُردن تهران لطفاً با شماره های زیر تماس بگیرید، پرستار سلام با بیش از 3000 رضایتمندی مشتری در بیش از 12 سال سابقه درخشان در زمینه استخدام خدمتکار خانم در منزل تهران در خدمت شماست.

نام نمونه کار استخدام خدمتکار خانم در جُردن 🍜 آشپزی و امور منزل : خانم زُهرابی

توضیحات : خدمتکار خانم مرتب و منظم، نه خیلی جوان نه خیلی مُسن، اُتو زدن بلد باشه، در حد کارهای عرف خونه، کارها رو خودکار انجام بده یعنی با یک بار توضیح دادن خودش بدونه چکاری باید انجام بده و مدیرت خونه رو بدست بگیره خدمتکار خانم که خانه دار عالی ای باشه

حقوق استخدام خدمتکار خانم جردن تهران در حال حاضر که در حال ویرایش این نمونه کار قدیمی هستم یعنی آذر ماه سال 1403 14.000.000 است : اما در تاریخ خود نمونه کار یعنی چهار شنبه / 31 اُردیبهشت 1399 2.500.000 تومان بوده است ، برای دریافت اطلاع دقیق از هزینه ، دستمزد ، حقوق و قیمت خدمتکار خانم در تهران با پرستار سلام تماس بگیرید.

محدوده و آدرس حدودی محل کار خدمتکار خانم در تهران : جُردن

ساعت کاری مورد نیاز کارفرما : 9 صبح تا 15 ظهر که جمعه ها تعطیل است ( تعطیل بودن با مرخصی رفتن فرق دارد و بعضی از کارفرمایان این دو را با هم اشتباه می گیرند. تعطیل باشد یعنی حقوق مستخدم خانم با توجه به 26 روز کار می باشد و اگر جمعه مرخصی محسوب شود ، یعنی حقوق نیرو که بابت 30 روز کاری بوده است الان باید 4 روز بابت جمعه ها از آن کسر گردد. )

تاریخ : چهار شنبه / 31 اُردیبهشت 1399 ( پرستار سلام با بیش از 12 سال تجربه و فعالیت درخشان نمونه کارهای خیلی قدیمی تری از این نمونه کار دارد که این نمونه کار برای استخدام خدمتکار خانم جردن تهران در مقابل آن ها خیلی جدید حساب می شود )

خدمتکار خانم در جردن پرستار سلام

خدمتکار خانم در جردن

مزایا، انواع خدمات، هزینه و نحوه استخدام

جردن یکی از محله‌های لوکس و ثروتمندنشین تهران است، ساکنان این محله اغلب دارای مشغله‌های کاری و اجتماعی زیادی هستند و فرصت کافی برای انجام کارهای خانه را ندارند، به همین دلیل، استفاده از خدمتکار خانم در این محله بسیار رایج است

مطالب مرتبط :   آشپزی برای 20 ، بلوار کشاورز

و درخواست اعزام خدمتکار خانم جهت نظافت منزل و آشپزی از محله های لوکس تهران مانند جردن از شرکت معتبر پرستار سلام بسیار زیاد و پُر طرفدار است.

مزایا استفاده از خدمتکار خانم در جردن

استفاده از خدمتکار خانم در جردن مزایای زیادی دارد، از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.  صرفه‌جویی در زمان و انرژی: خدمتکار خانم می‌تواند کارهای خانه را به عهده بگیرد و شما را از انجام این کارها رها کند، این امر باعث صرفه‌جویی در زمان و انرژی شما می‌شود.

2. افزایش کیفیت زندگی: استخدام خدمتکار خانم از شرکت پرستار سلام می‌تواند به شما در انجام کارهایی که برای شما دشوار یا زمان‌بر است کمک کند، این امر باعث بهبود کیفیت زندگی شما می‌شود.

3. افزایش آرامش: خدمتکار خانم می‌تواند به شما کمک کند تا خانه‌ای تمیز و مرتب داشته باشید، دانشمندان ثابت کرده اند که مرتب بودن منزل باعث کاهش ورود اطلاعات غیر مفید در ضمیر ناخودآگاه شما می شود، این امر باعث افزایش آرامش شما می‌گردد.

4. و ...

خدمتکار خونه

خدمتکار خونه یکی از عبارات پر جستجو در اینترنت می باشد احتمالاً وقتی خدمتکار خونه و خدمتکار خانه برای خانه داری را سرچ می کنند به دنبال یمی از خدمات پرستار سلام که اعزام خدمتکار می باشد هستند، در خدمتیم.

انواع خدمات خدمتکار خانم در جردن

خدمتکار خانم در جردن و تهران انواع مختلفی از خدمات را ارائه می‌دهد، از جمله این خدمات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. نظافت منزل: شامل گردگیری، جارو زدن، تی کشیدن، شستن پنجره‌ها و مبلمان، و …

2. خدمات آشپزی در منزل تهران: شامل تهیه انواع غذاهای ایرانی و خارجی.

3. نگهداری و مراقبت از کودکان به صورت غیر تخصصی و غیر آموزشی که باید توسط مربی کودک و نوزاد در منزل صورت پذیرد: شامل حمام کردن، غذا دادن، بازی کردن، و سایر امور مربوط به کودکان.

4. نگهداری از سالمندان به غیر موارد تخصصی پرستاری مانند تزریقات و … : شامل کمک به خوردن، حمام کردن، پوشک کردن، و سایر امور مربوط به سالمندان.

مطالب مرتبط :   امور منزل شهرک اکباتان

5. مراقبت از حیوانات خانگی

6. سایر امور مربوط به خانه‌داری: شامل خرید، شستشوی لباس، و ...

هزینه خدمتکار خانم در جردن

هزینه خدمتکار خانم در جردن و در تهران از شرکت پرستار سلام بسته به نوع خدمات و ساعات کاری متفاوت است، به طور کلی، هزینه این خدمات در اواخر آذر ماه سال 1402 برای 8 ساعت، 700.000 هزار تومان می باشد.

نحوه استخدام خدمتکار خانم در جردن

برای استخدام خدمتکار خانم در جردن و تهران با پرستار سلام از طریق شماره های زیر تماس بگیرید.

نکات مهم در هنگام استخدام خدمتکار خانم

در هنگام استخدام خدمتکار خانم باید به نکات زیر توجه کنید:

1. سوابق کاری خدمتکار خانم را بررسی کنید، درشرکت پرستار سلام با توجه به بیش از 12 سال سابقه خدمات در زمینه اعزام خدمتکار در منزل ، تمام خدمتکاران دارای رزومه قابل استعلام از کارفرماهای قبلی و کاربلد هستند.

2. از مهارت‌های خدمتکار خانم اطمینان حاصل کنید، شرایط اعزام در پرستار سلام اینگونه است که ابتدا مصاحبه تلفنی، سپس مصاحبه حضوری و بعد از آن چند روز آزمایشی با حقوق برای تست مهرات های خدمتکار خانم جهت آشپزی در منزل و نظافت

3. اخلاق و رفتار خدمتکار خانم را ارزیابی کنید، درطول مدت قرارداد با شرکت پرستار سلام هرگاه ضعفی در کیفیت کار خدمتکار و یا اخلاق و رفتار خدمتکار مشاهده نمودید، با یک تماس نیرو کار جایگزین می شود

و مجموعه شرکت های پرستار سلام ( پرستار سلام ، ایران نرس و فرا نرس ) تنها مجموعه ای هستند که در صورت عدم رضایت از کیفیت کار نیروی جایگزین،گارانتی بازگشت وجه فوری دارند.

4. با خدمتکار خانم قراردادی بنویسید که شامل مشخصات خدمتکار خانم ، نوع خدمات، ساعات کاری، و حقوق خدمتکار خانم باشد که این امر در پرستار سلام از بدیهیات است.

5. و ...

نتیجه‌گیری

خدمتکار خانم در جردن ، یکی از خدمات کاربردی و مفید است که می‌تواند به شما در انجام کارهای خانه کمک کند، در هنگام استخدام خدمتکار خانم باید به نکات مهمی توجه کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

تماس با پرستار سلام
نظافت منزل و آشپزی, نمونه کارها
نوشتهٔ پیشین
امور منزل و آشپزی برای سه نفر ، نارمک
نوشتهٔ بعدی
آشپزی و امور منزل ، بازار مبل یافت آباد

محتوای مرتبط

امور منزل و آشپزی دروازه شمیران

انجام امور منزل اندرزگو

انجام امور منزل در ملاصدرا

انجام امور منزل در ملاصدرا

انجام امور منزل ، شهررک غرب

انجام امور منزل ، شهررک غرب

نمونه کارهایی از خدمات پرستار سلام

همراه در بیمارستان عرفان

همراه در بیمارستان عرفان

پرستار کودک در منزل الهیه

پرستار کودک سعادت آباد

تزریق سرم در شهرک غرب

تزریق سرم در شهرک غرب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!