خدمات نظافتی و آشپزی در منزل

# انجام امور منزل و آشپزی  # استخدام خدمتکار در منزل

حتما برای شما هم پیش آمده است که فرصت کافی برای انجام امور منزل و آشپزی نداشته باشید از این رو به فکر استخدام خدمتکار در منزل بیافتید

موسسه خدماتی پرستاری پرستاری سلام با بیش از 12 سال تجربه در زمینه کاری و پرستاری و خدمات منزل می تواند پاسخگوی نیاز های خدماتی و نظافتی شما در منزل باشد

شما عزیزان می توانید با توجه به خواسته ها و نیاز های خود در منزل در هر ساعت از روز حتی روز های تعطیل با شماره های موسسه تماس بگرید و از مشاوره های رایگان همکاران ما در موسسه بهره مند شوید آرامش و آسایش شما و عزیزانتان در منزل هدف ماست آرامش و آسایش خود و عزیزانتان در منزل را به ما بسپارید .

# هزینه استخدام خدمتکار در منزل # انجام خدمات امور منزل و آشپزی # انجام خدمات نظافتی در منزل

خدمات نظافتی و آشپزی در منزل

در ابتدا باید این نکته مد نظر باشد که در جوامع امروزی مخصوصاً شهرهای بزرگ و پیشرفته خدمتکار جهت انجام امور منزل یکی از نیازهای اساسی خانواده‌ها می‌باشد. از این رو استخدام نیروی خدماتی مناسب و قابل اعتماد از موسسات معتبر خدماتی در منزل می تواند بهترین گزینه شما برای استخدام خدمتکار در منزل باشد.

مطالب مرتبط :   غذاهای غنی از کلسیم

موسسه خدماتی پرستاری پرستار سلام با بیش از 12 سال تجربه کار در زمینه انجام امور منزل و آشپزی می تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای استخدام نیروی خدماتی در منزل باشد شما عزیزان می توانید برای استخدام نیروی خدماتی در منزل در هر ساعت از روز حتی روز های تعطیل با شماره های موسسه تماس بگرید و از خدمات همکاران ما در منزل خود بهره مند شوید .

در این قسمت از خدمات مجموعه خدماتی پرستاری پرستار سلام به بررسی یکی از نمونه کار های استخدام خدمتکار در منزل می پردازیم اگر شما هم به دنبال استخدام نیروی خدماتی در منزل هستید با ما همراه باشید :

🥣 نمونه کار استخدام نیروی خدماتی در منزل : خانم ربیعی

📌﷽ : امور منزل و آشپزی برای خانواده سه نفره کسی باشه که کارش بسیار تمیز باشه

ما و همکارانمان در موسسه خدماتی پرستاری پرستار سلام همواره برآنیم که بهترین خدمات پرستاری و نظافتی را به شما و عزیزان در منزل ارائه دهیم شما عزیزان می توانید برای دریافت خدمات بهتر هنگام درخواست نیروی خدماتی خواست های و نیاز های خود و عزیزانتان در منزل را با ما درمیان بگزارید تا ما بتوانیم بهترین خدمات ممکن را به شما ارائه دهیم .

مطالب مرتبط :   تزریق بوتاکس

خدمات نظافتی و آشپزی در منزل

هزینه استخدام خدمتکار در منزل :

هزینه استخدام نیروی خدماتی در منزل به عواملی زیادی ارتباط مستقیم دارد از جمله این موارد می توان به ساعت کاری و تعداد روز های کاری نیروی خدماتی در منزل اشاره کرد که همین امر در این نمونه کار باعث شده است که هزینه استخدام نیروی خدماتی 7.500.000 تومان باشد که تقریبا می توان گفت یکی از پایین ترین قیمت های استخدام نیروی خدماتی در منزل می باشد .

💸 حقوق : 7.500.000 تومان

⏰ ساعت کاری : 9 صبح تا 5 عصر
( سه روز در هفته )

🏠 محدوده : نرسیده به جنت آباد خیابان پیامبر

شما عزیزان با توجه به نیاز ا و خواسته های خود در منزل در هر نقطه از تهران و یا کرج که ساکن هستید با شماره های موسسه تماس بگرید و از خدمات همکاران ما در موسسه بهره مند شوید .

خدمات نظافتی و آشپزی در منزل

پیام مدیریت ❤ پرستار سلام : 

شما می توانید برای استخدام نیروی خدماتی در منزل با شماره های موسسه تماس بگرید و از خدمات نظافتی همکاران ما در موسسه بهره مند شوید .

توجه توجه : برای دریافت تخفیف ده درصدی تا پایان این هفته کاری فرصت دارید با شماره های موسسه تماس بگرید و از تخفیف ده درصدی در در استخدام نیروی خدماتی در منزل بهره مند شوید.

نوشتهٔ پیشین
استخدام پرستار سالمند پوشکی در شهر ری
نوشتهٔ بعدی
پرستار سلام با خدمات خود به شما کمک می کند تا زندگی بهتری داشته باشید 🌹

محتوای مرتبط

موسسه طنین | پرستار سالمند | پرستار کودک | پرستار بیمار | در منزل

نوشیدنی هایی که باید از مصرف آنها پرهیز کنید

موسسه طنین | پرستار سالمند | پرستار کودک | پرستار بیمار | در منزل

میوه هایی در مقابل کم آب شدن بدن

موسسه طنین | پرستار سالمند | پرستار کودک | پرستار بیمار | در منزل

رزاسه نوعی اختلال پوستی

نمونه کارهایی از خدمات پرستار سلام

همراه در بیمارستان ابن سینا

همراه در بیمارستان باهنر

پرستاری از کودک دوقلو ، بلوار فردوس شرق

پرستاری از کودک دوقلو ، بلوار فردوس شرق

همراه بیمار خانم در منزل ، شهر ری

همراه بیمار خانم در منزل ، شهر ری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!