پرستار بیمار در بیمارستان

پرستار سلام | پرستار سالمند | پرستار کودک

# پرستار بیمار در بیمارستان ( همراه بیمار در بیمارستان ) 

یکی از خدمات پرستاری پرستار سلام اعزام همراه بیمار در بیمارستان است.

پرستار سلام با اعزام همراه بیمار در بیمارستان این نیاز شما را بطور کامل مرتفع میسازد. برای مراقبت ، نگهداری و پرستاری از بیمار ، سالمند و کودک در منزل و بیمارستان با افتخار در خدمتتون هستیم . ممنونیم از اینکه پرستار سلام را انتخاب کرده اید پرستار سلام یا سلام پرستار با 12 سال سابقه و مجوز رسمی در خدمت شما عزیزان می باشد.


در مدت حضور عزیز شما در بیمارستان دیگر نباید نگران تنها بودن ایشان باشید و نیازهای خرید و کارهای اداری او هم توسط همراه برطرف میگردد. بعضی از کارفرمایان نیاز به شخصی دارند که شب ها در کنار بیمارشان بماند و در هر ساعت از شبانه روز که نیاز باشد سرویس دهی نماید.


با اعزام همراه بیمار در بیمارستان توسط شرکت سلام پرستار ، بیمار در انجام امور شخصی دچار مشکل نمی شود و همیشه فردی جهت کمک به ایشان برای انجام امور شخصی غیر درمانی حضور دارد که دلسوزانه و با روحیه شاد و روی گشاده ،

بیمار را همراهی می کند و بیمار برای دریافت کمک برای انجام امور دچار هیچ مشکلی نمی شود و منتظر کادر بیمارستان برای کمک نمی ماند و همچنین در صورت بروز مشکل در وضعیت درمانی و سلامتی بیمار، مراتب را به کادر درمانی پرستاری بیمارستان جهت رسیدگی به بیمار اطلاع می دهد.


پرستار سلام : همراه بیمار ( پرستار بیمار در بیمارستان ) چه کارهایی را انجام دهد بهتر است


همراه بیمار می تواند با روحیه دادن به بیمار، هم صحبت شدن، خواندن کتاب، کمک به بیمار برای قدم زدن در محیط بیمارستان ( در صورت اجازه پزشک معالج و داشتن شرایط مناسب) و کمک به بیمار در انجام امور شخصی باعث شود که تحمل درد برای بیمار راحت تر باشد و دوران بستری در بیمارستان را با کمترین استرس، خستگی و نارحتی و با آرامش خیال طی کند.

مطالب مرتبط :   مزایای زردچوبه برای سلامت

از سوی دیگر، یکی از مشکلاتی که افراد بستری در بیمارستان و خانواده های آنان با آن درگیرند، مسئله همراه بودن با بیمار در طول مدت بستری است، و از آنجایی که بستگان بیمار به دلیل مشکلات و مسائل مختلف امکان حضور دائمی و مستمر بر بالین بیمار را ندارند، استخدام همراه بیمار در بیمارستان را به شما پیشنهاد می کنیم.


پرستار بیمار در بیمارستان | پرستار سلام | پرستار سالمند | پرستار کودک


از طرفی حضور در بیمارستان به عنوان همراه تجربه ایست که شاید هیچ یک از ما آن را نداشته باشیم، همچنین نتوانیم بیمار را به طرزی شایسته در انجام امور همراهی کنیم ، همراه بیمار می تواند به نحوی شایسته بیمار ما را همراهی کند.


همچنین در صورتی که بستری شدن بیمار در بیمارستان طولانی مدت شود، حضور بستگان در بیمارستان هم برای خود بستگان می تواند ( با توجه به اینکه امروزه اکثراً شاغل هستند و یا درگیر مسائل و نیازهای مربوط به فرزندان خود هستند و با توجه به مسیرهای طولانی و ترافیک طاقت فرسا به خصوص در کلانشهر تهران )

مشکلاتی را به وجود آورد و هم احساس مزاحم و یا سربار بودن را به بیمار منتقل کند و در نتیجه با افت شرایط روحی و روانی بیمار ، درمان هر چه سریعتر و بهتر را به تعویق بیاندازد.


حضور فردی کارکرده و با سابقه و متعهد در این زمینه در کنار بیمار، می تواند باعث شود بیمار این دوران را با روحیه خوب طی کند و داشتن احساس امنیت و آرامش در تسریع روند بهبودی وی تأثیر به سزایی خواهد داشت

و در ضمن اطرافیان و بستگان بیمار بستری در بیمارستان با ارتباط مستقیم با همراه بیمار در بیمارستان، در جریان وضعیت بیمار خود قرار گرفته و در صورت ضرورت و نیاز در اسرع وقت در بیمارستان حضور خواهند یافت.


از اینرو مرکز پرستار سلام  یا سلام پرستار با داشتن بیش از 8 سال سابقه در این زمینه و پس از اخذ کلیه مجوزهای لازم و با کادری مجرب و متعهد متشکل از مراقب عادی، کمک بهیار، بهیار و پرستاران آماده ارائه خدمات بصورت روزانه، شبانه و شبانه روزی در کلیه بیمارستانهای تهران می باشد.

مطالب مرتبط :   معجزه شفادهنده لیموی یخ زده

برای درخواست آنلاین پرستار بیمار در بیمارستان، برنامه اندروید پرستار سلام را نصب کنید.

برنامه اندروید پرستار سلام

یا با شماره های 02188499404 (10 خط) / 09127683224 تماس بگیرید.


پرستار سلام | پرستار سالمند | پرستار کودک


پرستار بیمار در بیمارستان ( همراه بیمار در بیمارستان ) یکی از سه خدمات مهم در پرستار سلام یا همان سلام پرستار می باشد نیازی نیست ذکر کنیم تعداد پرستاران در بیماران نسبت به بیماران بسیار اندک است و از طرفی دریافی و حقوق این پرستاران به نحوی است که مجبور هستند اضافه تر از شیف های گاهاً استاندارد در بیمارستان بمانند

و هر دو مورد بالا باعث فرسودگی این پرستاران محترم بیمارستان می شودو این امر منتج به نتایجی مشابه مواردی می شود که در قسمت زیر به آن اشاره شده است.


مشخص نشد چه دارویی به بیمار آقایی در یکی از بیمارستان تهران داده شده بود که این دارو باعث شده بود بیماری که از شرکت سلام پرستار همراه بیمار درخواست داده بوده است نصف شب احساس خفگی کند و همراه بیمار که باید خوابش سبک باشد و یکی از ویژگی های مهم همراه بیمار همین است متوجه این حالت بیمار شد و فوراً با داد و فریاد پرسنل بیمارستان را به بالین بیمار خود هدایت کرد

و جان پدر ، برادر و فرزند چند خانواده را نجات داد لزوم داشتن همراه در بیمارستان به شدت احساس می شود و به هیچ عنوان نباید ریسک کرد و بیمار و عزیز خود را بدون همراه در بیمارستان بستری کرد.


برای درخواست خدمات پرستار بیمار در بیمارستان ( همراه بیمار در بیمارستان ) با پرستار سلام تماس بگیرید تا با افتخار در خدمتتون باشیم.


02188499404 (10 خط) / 09127683224


پرستار بیمار, پرستار بیمار در منزل, پرستار سالمند, پرستار سالمند در منزل, پرستار کودک
نوشتهٔ پیشین
رنگ پریدگی؛ علامت کمبود آهن شدید
نوشتهٔ بعدی
پرستار کودک و دستِ بزن بچه ها

محتوای مرتبط

موسسه طنین | پرستار سالمند | پرستار کودک | پرستار بیمار | در منزل

نحوه ی نگه داری میوه های تابستانی

موسسه طنین | پرستار سالمند | پرستار کودک | پرستار بیمار | در منزل

پای پرانتزی عارضه ای استخوانی و مزمن است

موسسه طنین | پرستار سالمند | پرستار کودک | پرستار بیمار | در منزل

تغذیه با موادغذایی با ارزش

نمونه کارهایی از خدمات پرستار سلام

همراه بیمار در بیمارستان میلاد

همراه بیمار در بیمارستان میلاد

مراقبت از نوزاد دوقلو سه ماهه سعادت آباد

مراقبت از نوزاد دوقلو سه ماهه سعادت آباد

پرستار سالمند فلکه دوم صادقیه

پرستار سالمند فلکه دوم صادقیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!