ورزش های خطرناک

موسسه طنین | پرستار سالمند | پرستار کودک | پرستار بیمار | در منزل

آیا شما هم عاشق انجام ورزش های افراطی هستید ؟ شاید شما این ورزش ها را انجام ندهید اما حتما کسانی که این کارها را انجام می دهند را به خاطر داشتن شجاعت و مهارت تحسین می کنید.

ورزش های بسیار خطرناک برای بانوان

با وجود اینکه این ورزش ها به دلیل خطرات آن افراطی نامیده می شوند، هر ساله استقبال از ورزش های شدید در بین مردم بیشتر و بیشتر می شود. این ورزش ها باعث پمپاژ آدرنالین در رگ های شما می شود، که یک تغییر بزرگ برای زندگی کسل کننده است.

 پرش از بنا

پریدن از بنا یک ورزش است که با استفاده از چتر نجات از برج ها، آنتن ها، ساختمان های بلند و … انجام می شود. این کار در شهر انجام می شود نه در یک دشت بزرگ، پس مشخصا خطرات زیادی همراه آن خواهد بود.

 غواصی آزاد

غواصی بدون هیچ گونه تجهیزات بسیار خطرناک است، ولی بسیاری از مردم از آن لذت می برند. آیا باید آنها را سرزنش کرد؟ غواصان سعی می کنند به بیشترین عمق با یک نفس برسند. این ورزش در حال تبدیل شدن به یکی از محبوب ترین ورزش های افراطی است به خصوص برای دوستداران آب وزیبایی های آن.

 غواصی در غار

غواصی در غار یکی از زیباترین ورزش ها در جهان است. کاوش در غار که حداقل نیمی از آن با آب پر شده است باید یک تجربه فوق العاده باشد. در هنگام غواصی باید از تمام امکانات تخصصی این ورزش استفاده شود زیرا بسیار خطرناک است و خطراتی مانند دکمپرس، غرق شدن و … در کمین ورزشکاران است.

 اسکی سرعت

اسکی سرعت یک ورزش عمومی نیست، برای اینکه مطمئن شوید باید بدانید که به جز مهارت و تجربه، اسکی باز باید شجاعت و تا حدودی دیوانگی داشته باشد! این ورزش اسکی در سراشیبی است که معمولا سرعت اسکی بازان بالای ۲۰۰ کیلومتر در هر ساعت است.

 ماهیگیری روی صخره ها

یکی از خطرناک ترین ورزش ها در جهان ماهیگیری روی سنگ است. شامل ایستادن بر روی صخره و ماهیگیری مستقیم از دریا که ادعا می شود در آن سالانه تعداد زیادی مرگ و میر اتفاق می افتد. با این وجود، محبوبیت و طرفداران این ورزش در حال رشد است.

 گاو سواری

این یکی از ورزش های بسیار شدید است که شما ممکن است با آن آشنا باشید. در ابتدا گاو نر در یک محوطه کوچک است اما زمانی که سوار احساس آماده بودن می کند، دروازه باز و گاو نر شروع به حرکت می کند و سوار باید سعی کند که از پشت او پرتاب نشود. این ورزش بسیار خطرناک است اما به نظر نمی رسد محبوبیت آن رو به کاهش باشد.

 سوپر کراس

مسابقه موتورسیکلت در خارج از جاده در میان انواع موانع و با سرعت زیاد، اگر چه بسیار هیجان انگیز و جالب و تعداد زیادی طرفدار به دست آورده اما این ورزش نیز بسیار خطرناک است.

 مسابقه قایق بادبانی

مسابقه قایق بادبانی، ورزشی بسیار زیبا و در عین حال بسیار خطرناک است، زیرا حوادث زیادی همراه آن است، مانند غرق شدن، کوسه ها و همه نوع حوادث، به ویژه هنگامی که در فاصله بسیار دور از ساحل انجام می شود.

 لوژ خیابانی

این ورزش نیز که در جاده های هموار انجام می شود، بسیار خطرناک است و آنهایی که می خواهند این ورزش را انجام دهند باید به طور کامل از خطرات آن آگاه شوند و از تجهیزات ایمنی خاص استفاده کنند. با وجود خطرات آشکار، دارای شهرت زیادی است و به صورت حرفه ای برگزار می شود. در این ورزش افراد به آسانی می توانید سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را لمس کنند، پس هیچ جای تعجب ندارد که علاقه مندان سرعت عاشق آن شوند.

 سنگ نوردی

سنگ نوردی به دو شکل بالا رفتن از صخره های ساخته شده توسط انسان و صخره های طبیعی است. با استفاده از دست و پاهای خود کوه نوردان باید سعی کنند به بالاترین نقطه برسند.

این کار بسیار دشوار است زیرا کوه نوردان نیاز به داشتن هر دو توانایی فیزیکی و روانی هستند، در نتیجه باعث می شود صخره نوردی یکی از جالبترین ورزش ها جهان بشود. اما خطر آن وقتی خیلی زیاد می شود که صخره نوردان تصمیم می گیرند بدون تجهیزات ایمنی و با تکیه بر مهارت های خود این ورزش را انجام دهند.

گردآوری گروه انفورماتیک موسسه طنین

منبع : salamati.ir

مطالب مرتبط :   آیا این ادعا واقعیت دارد؟
پرستار بیمار در منزل, پرستار کودک, پرستاری کودک, خدمات پرستاری در منزل, نگهداری از کودک
نوشتهٔ پیشین
تفاوت دویدن روی تردمیل با فضای بیرون
نوشتهٔ بعدی
اراده برای لاغری

محتوای مرتبط

موسسه طنین | پرستار سالمند | پرستار کودک | پرستار بیمار | در منزل

عادات غذایی شما چیست؟

موسسه طنین | پرستار سالمند | پرستار کودک | پرستار بیمار | در منزل

قرصهای کاهش وزن

موسسه طنین | پرستار سالمند | پرستار کودک | پرستار بیمار | در منزل

افزایش کالری سوزی و در نتیجه کاهش وزن

نمونه کارهایی از خدمات پرستار سلام

همراه در بیمارستان کسری

همراه در بیمارستان کسری

امور منزل و آشپزی و مراقبت از کودک شهریار

امور منزل و آشپزی و مراقبت از کودک شهریار

همراه در بیمارستان پیامبران

همراه در بیمارستان پیامبران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!