همراه در بیمارستان کسری

همراه در بیمارستان کسری

همراه در بیمارستان کسری

همراه بیمار در بیمارستان های تهران و همراه در بیمارستان کسری از خدمات مهم پرستار سلام می باشد پرستار سلام بخش مجزایی از سایر خدمات خود را برای خدمات در بیمارستان ها به عنوان پرستار بیمار در بیمارستان در هر سه شعبه خود در تهران دارد.

همراه در بیمارستان کسری

در قسمت زیر یکی از نمونه کارهای پرستار سلام در زمینه پرستار بیمار در بیمارستان تهران را با عنوان همراه در بیمارستان کسری مشاهده می نمایید.

نام نمونه کار برای 🚑 همراه بیمار در بیمارستان : آقای راد منش

📌 اوضیحات برای مراقبت و همراهی بیمار در بیمارستان : همراه بیمار در بیمارستان کسری در بخش قلب که بخش چهار واقع در طبقه چهارم بیمارستان کسری می باشد، در واقع بخش مراقبت از بیماران قلبی، آنژیوگرافی و مراقبت های بعد از آنژیوپلاستی و بیماران منتقل شده از CCU میباشد که بیماران محترم دوران نقاهت پس از عمل یا درمان خویش را تا پایداری کامل شرایط قلبی و جسمی خود در این بخش سپری می کنند.

⏰ ساعت شروع کاری همراه بیمار : از ۷:۰۰ فردا پنجشنبه

🏥 نام و آدرس بیمارستان : تهران، میدان آرژانتین ، خیابان الوند ، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کسری تهران : پرستار سلام : همراه در بیمارستان کسری

…………………. 🔸🔹🔸 ………………….

☎️ ۰۲۱۸۸۴۹۹۴۰۴

همراه در بیمارستان کسری
همراه در بیمارستان کسری

همراه در بیمارستان کسری

همراه در بیمارستان کسری پرستار سلام
همراه در بیمارستان کسری پرستار سلام پرستار بیمار در بیمارستان های تهران

تاریخچه بیمرستان کسری

مطالب مرتبط :   همراه بیمار در بیمارستان عرفان

در سال 1347 تا 1353 آقاي دكتر احمد عليزاده خوئي متخصص بيهوشي كه پزشك وارسته و  دانشمند  بود  با  گردهمايي  افراد فرهيخته اي چون پروفسور عدل، دكتر حميديه،‌ دكتر مولوي، دكتر خليلي و دكتر شكيبا، زميني به مساحت 3040 متر مربع كه در تپّه های عباس آباد واقع شده بود و در حاشيه تهران قرار داشت با نيت ايجاد یك بيمارستان مجهّز خصوصي نمونه خريداري نمودند.

با اين هدف ارزنده انساني و اجتماعي و با ايماني راسخ و تصميمي پابرجا،‌ همزمان با رويش گلهاي بهاري اولين كلنگ بيمارستان در روز تولد مولاي متقيان به زمين زده شد.

بیمارستان کسری

بعد ار آن با گرویدن عده ای دیگر از متخصصان به جمع سهامداران و نیز تغییر مدیریت، هیئت مدیره جدید آقای دکتر سیدعلی میر مظفری را به عنوان مدیر عامل جدید انتخاب کرد.

با انتخاب ایشان عملیات ساخت و ساز ادامه یافت و تصمیمات جدیدی اتخاذ گردید، تصمیم به عدم فروش ساختمان و افزایش طبقات از 9 به 12 و افزایش تخت ها از 200 به 300 تخت.

پس از تکمیل کارهای ساختمانی سر انجام بیمارستان در شانزدهم فروردین 1379 به بهره برداری رسید و در ساعت 9:30 صبح اولین نوزاد توسط آقای دکتر مجردی متولد گردید. ❤

بيمارستان كسري شامل بخش هاي 1- بخش اورژانس 2- بخش مراقبتهاي ويژه قلبي(CCU) 3- بخش مراقبتهاي ويژه (ICU- G , ICU-OH) 4- بخش قلب – بخش داخلي- بخش جراحي – بخش اطفال- زنان و زايمان و نوزادان و … می باشد.

مطالب مرتبط :   همراه بیمار در بیمارستان بهارلو

و ساير بخشها (بخش POST CATH – بخش مراقبتهاي ويژه نوزادان  NICU– بخش آنژيوگرافي (كاتتريسم) – بخش مراقبتهاي ويژه كودكان  – PICUبخش پزشكي هسته اي – بخش پرتونگاري- بخش سنگ شكن – بخش همودياليز – كلينيك شنوائي سنجي و سمعك – كلينيك ليزر و كاشت مو ) در طي چند سال بعد راه اندازي گرديد.

همراه در بیمارستان کسری

هیئت مدیره جدید در تاریخ 31 خرداد 1382 آقای دکتر ناصر صادقیان را به عنوان مدیر عامل جدید برگزید که اقداماتی نظیر پی گیری اقدامات مربوط به انتقال قطعی زمین مجاور و اخذ اسناد مالکیت مربوطه، اخذ پروانه 750 متر بنا در طرح توسعه بیمارستان و ساخت آن در ضلع جنوبی ساختمان در زمین اصلی بیمارستان و تجهیز و راه اندازی آن و گسترش بیشتر بیمارستان با خرید آپارتمان های همجوار از جمله اقدامات ایشان برای بیمارستان بود و …

برای تماس با شرکت پرستار سلام برای درخواست همراه بیمار در بیمارستان یا سایر خدمات پرستار سلام مانند پرستار کودک در منزل ، پرستار نوزاد در منزل ، پرستار بیمار در منزل ، اعزام خانم خدمتکار جهت انجام امور منزل و آشپزی و … از طریق شماره های زیر تماس بگیرید.

تماس با پرستار سلام
نمونه کارهای روزمُزدی, همراه بیمار در بیمارستان
نوشتهٔ پیشین
همراه در بیمارستان رازی
نوشتهٔ بعدی
همراهی در بیمارستان تریتا

محتوای مرتبط

پرستاری از بیمار در بیمارستان شهدای هفتم تیر

پرستاری از بیمار در بیمارستان شهدای هفتم تیر

همراه بیمار خانم در بیمارستان

همراه بیمار خانم در بیمارستان

همراه بیمار در بیمارستان تریتا

همراه بیمار در بیمارستان تریتا

نمونه کارهایی از خدمات پرستار سلام

امور منزل و آشپزی نازی آباد

امور منزل و آشپزی نازی آباد

مراقبت از کودک درخیابان فرحزادی

مراقبت از کودک درخیابان فرحزادی

مراقب سالمند شبانه روزی

پرستار سالمند در منزل ونک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!