همراه بیمار در بیمارستان فیاض بخش

بیمارستان 12 بهمن شهر قدس

همراه بیمار در بیمارستان فیاض بخش

همراه بیمار در بیمارستان فیاض بخش که به اسم بیمارستان شماره 2 یا بیمارستان شماره دو و همراه بیمار در بیمارستان های تهران یکی از خدمات بخش پرستار بیمار در بیمارستان شرکت پرستار سلام با مجوز رسمی می باشد و برای درخواست همراه  بیمار کافیست با شماره های زیر تماس بگیرید.

پرستار سلام ؛ در کنار شما هستیم 🌹

همراه بیمار در بیمارستان فیاض بخش

در قسمت زیر توضیحاتی در ارتباط با بیمارستان فیاض بخش همچنین یکی از نمونه کارهای بخش اعزام پرستار بیمار در بیمارستان شرکت پرستار سلام را با عنوان همراه بیمار در بیمارستان فیاض بخش می توانید مشاهده نمایید.

نام نمونه کار برای 🚑 همراه بیمار در بیمارستان : آقای نادر جم

📌 توضیحات درخواست کننده اعزام همراه بیمار از شرکت پرستار سلام : همراه بیماری که بیماری که در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند و ممکنه تا فردا بیان تو بخش

💸 حقوق و قیمت همراه بیمار در بیمارستان برای هر 24 ساعت در تاریخ این نمونه کار از شرکت پرستار سلام یعنی اواخر اسفندماه سال 1402 : 900.000 تومان + 200 هزار تومان پول غذا اگر بیمارستان به هماره بیمار غذا نداد.

⏰ ساعت شروع بکار همراه مریض برای مراقبت از بیمار در بیمارستان فیاض بخش و شیف کاری : از فردا قبل از ظهر شروه بکار و هر شیف 24 ساعت برای 4 شیفت همراه بیمار نیاز دارند.

مطالب مرتبط :   همراه بیمار در بیمارستان مهراد میرداماد

🏥 محدوده ، نام و آدرس بیمارستان : تهران ، کیلومتر 7 جاده قدیم کرج ، ابتدای خیابان خلیج ، جنب کارخانه ویتانا ، بیمارستان شهید فیاض بخش

…………………. 🔸🔹🔸 ………………….

☎️ ۰۲۱۸۸۴۹۹۴۰۴

همراه بیمار در بیمارستان فیاض بخش
همراه بیمار در بیمارستان فیاض بخش

تاریخچه بیمارستان شهید دکتر فیاض بخش

بیمارستان شهید دکتر فیاض بخش ( شماره ٢ ) در هفت کیلومتری جاده کرج در زمینی به مساحت ٢٠ هکتار متر مربع ساخته شد، که زمین آن فبلاً به باشگاه هواپیمایی کشور تعلق داشت و سرانجام به سازمان تامین اجتماعی واگذار گردید.

این بیمارستان از اسفند ماه سال ١٣٣٥ مورد استفاده کارگران قرار گرفت و تکمیل بیمارستان شماره ٢ تهران در روزنامه اطلاعات مورخ ٠٧/١٢/٣٦ به عنوان یکی از مهم ترین اقدامات انجام شده توسط سازمان بیمه های اجتماعی گزارش گردید.

موقعیت مکانی این بیمارستان در  منطقه غرب تهران با گستره ای از کارخانجات ، مراکز تولیدی صنعتی و مناطق مسکونی کارگری با انبوه مراجعین و مصدومین سبب گردیده تا در طول سال های خدمت تغییرات فراوانی از قبیل توسعه ساختمانی ، افزایش تعداد بخش ها و تجهیز خدمات پاراکلینیکی در این مجموعه به وجود آید.

پاراکلینیکی چیست ؟

پاراکلینیک و خدمات پاراکلینیکی مجموعه‌ای از خدمات بهداشتی و درمانی ، مربوط به ناهنجاری‌ها و مشکلات نهفته در بدن هستند که با معاینه عادی کشف نمی‌شود و نیاز به بررسی‌های آزمایشگاهی با استفاده از تجهیزات خاص دارند. به جرات می‌توان گفت که این نوع از خدمات سرپایی، بیشترین سهم از هزینه‌های درمانی خانواده‌ها را در بر می‌گیرند.

مطالب مرتبط :   همراه در بیمارستان باهنر

همراه بیمار در بیمارستان فیاض بخش

محمدعلی فیاض‌بخش


پرستار سلام همراه بیمار در بیمارستان فیاض بخش دکتر محمد علی فیاض بخش
پرستار سلام همراه بیمار در بیمارستان فیاض بخش و سایر بیمارستان های تهران ؛ دکتر محمد علی فیاض بخش

دکتر محمدعلی فیاض‌بخش ( ۱۳۱۶ در تهران- ۷ تیر ۱۳۶۰ در تهران ) پزشک ایرانی و نخستین رئیس سازمان بهزیستی ایران و از اعضای کابینه محمدعلی رجایی بود که در بمب‌گذاری در دفتر حزب جمهوری اسلامی جان خود را از دست داد.

وی تحصیلات ابتدایی را در دبستان خسروی تهران و تحصیلات متوسطه را در کنار دروس حوزوی فرا گرفت، پس از بازگشت از خدمت سربازی به دانشگاه تهران راه یافت و با اخذ مدرک پزشکی فارغ‌التحصیل شد، سپس دوره تخصصی جراحی را در بیمارستان سینا قدیمی ترین بیمارستان کشور به پایان رساند، فیاض‌بخش ، مؤسس انجمن امدادگران امام خمینی بود.

وی در شامگاه ۷ تیر ۱۳۶۰ در حالیكه در جلسه حزب جمهوری اسلامی ایران حاضر بود ، به موجب بمب‌گذاری منافقین شهید شد. بیمارستان فیاض‌بخش واقع در غرب تهران به نام وی نامگذاری شده است.

شهادت ۷۲ تن از اعضای حزب جمهوری اسلامی در ۷ تیر ۱۳۶۰ معمولا با تمركز بیشتر بر شهید بهشتی روایت می‌شود ؛ در حالی كه دیگر اعضای این حزب نیز همه از افراد موثر در نظام بوده اند و با شهادت هر كدام ، سازمان و ارگانی با خلأ مواجه شد ، شهید فیاض‌بخش نیز یكی از همین افراد بود.


همراه بیمار در بیمارستان فیاض بخش

برای درخواست همراه بیمار در بیمارستان ، مشاوره رایگان و سایر خدمات شرکت پرستار سلام با شماره های زیر تماس بگیرید.

خدمات پرستار سلام انواع خدمات در منزل تهران
نمونه کارهای روزمُزدی, همراه بیمار در بیمارستان
نوشتهٔ پیشین
همراه بیمار در بیمارستان طوس
نوشتهٔ بعدی
همراه بیمار در بیمارستان های تهران

محتوای مرتبط

همراه در بیمارستان کسری

همراه در بیمارستان کسری

همراه بیمار در بیمارستان غیاثی

همراه بیمار در بیمارستان غیاثی

همراه بیمار در بیمارستان مدرس

همراه بیمار در بیمارستان مدرس

نمونه کارهایی از خدمات پرستار سلام

نگهداری از سالمند در منزل تهران

نگهداری از سالمند در منزل تهران

ماساژ درمانی در منزل ، یوسف آباد

ماساژ درمانی در منزل ، یوسف آباد

امور منزل و آشپزی شهرک غرب

امور منزل و آشپزی شهرک غرب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!