همراه بیمار در بیمارستان محب کوثر

همراه بیمار در بیمارستان محب کوثر

همراه بیمار در بیمارستان محب کوثر

همراه بیمار در بیمارستان محب کوثر و بیمارستان های تهران یکی از خدمات بخش همراه بیمار در بیمارستان پرستار سلام با بیش از 3000 رضایتمندی مشتری و مجوز رسمی می باشد.

همراه بیمار در بیمارستان محب کوثر

در قسمت زیر یکی از نمونه کارهای پرستار سلام در ارتباط با بخش همراه و پرستار بیمار در بیمارستان پرستار سلام را با عنوان همراه بیمار در بیمارستان محب کوثر مشاهده می نمایید.

نام نمونه کار برای 🚑 همراه بیمار در بیمارستان : آقای الیاسی

📌 توضیحات برای پرستار بیمار در بیمارستان محب کوثر : همراه بیمار آقا که جراحی کبد داشتن

💸 حقوق همراه بیمار در بیمارستان محب : 900.000 تومان بعلاوه 200 هزار تومان پول غذا برای تاریخ اسفند 1402

⏰ ساعت کاری همراه مریض در بیمارستان : 24 ساعته برای از  فردا 9 صبح

🏠 نام ، محدوده و آدرس بیمارستان : تهران – خیابان یوسف آباد – خیابان ۲۳ – جنب پارک شفق || پرستار سلام همراه بیمار در بیمارستان محب کوثر

…………………. 🔸🔹🔸 ………………….

☎️ ۰۲۱۸۸۴۹۹۴۰۴

همراه بیمار در بیمارستان محب کوثر

همراه بیمار بیمارستان محب کوثر پرستار سلام

همراه بیمار در بیمارستان محب کوثر

در سایت بیمارستان محب کوث از قسمت منوی سایت اگر بخش آموزش را انتخاب کنید می توانید بروشورهای مفیدی را مانند بروشور بالا که در ارتباط با توصیه های غذایی افراد دچار بیمار دیابت را مشاهده نمایید.

همراه بیمار در بیمارستان محب کوثر

آسودگی خاطر در کنار عزیزانتان

بیمارستان محب کوثر ، یکی از مجهزترین و برترین بیمارستان‌های فوق تخصصی در ایران، با ارائه خدمات درمانی باکیفیت و کادر مجرب، همواره در تلاش است تا تجربه بستری شدن در بیمارستان را برای بیماران خود تا حد امکان راحت و آسوده کند.

در این راستا، شرکت پرستار سلام با همکاری بیمارستان محب کوثر و تمام بیمارستان های تهران ، خدمتی نوین را تحت عنوان همراه بیمار ارائه می‌دهد تا در کنار عزیزانتان در طول بستری در بیمارستان حضور داشته باشند و از آنها مراقبت کنند.

چشم انداز بیمارستان محب کوثر 

 ایستادن بر بلندای کیفیت خدمات و محبوبیت در حوزه درمان کشور

بیمارستان محب کوثر در سال 1392 با هدف ارائه خدمات فوق تخصصی آغاز به کار نمود . این بیمارستان با ظرفیت 200 تخت مصوب در زمینی به وسعت 3700 متر مربع در 11 طبقه در محله یوسف آباد تهران واقع شده است.

معرفی بیمارستان محب کوثر

این مرکز با بهره گیری از 155 تخت بستری ، 32 تخت ویژه ، 12 اتاق عمل و واحد های تشخیصی و بازتوانی و حضور بیش از 500 پزشک در 10 رشته تخصصی، آماده ارائه طیف وسیعی از خدمات به مراجعین گرامی می باشد.

این بیمارستان موفق به کسب درجه یک برتر  اعتبار بخشی از وزارت بهداشت ، درمان  گردیده است و همچنین با داشتن گواهینامه IPD (گواهی نامه جذب بیماران بین الملل ) به بیماران خارجی نیز خدمات پزشکی و سلامت ارائه می دهد.همچنین این مرکز دارای گواهینامه دوستدار کودک از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی می باشد.

رسالت بیمارستان محب کوثر

بیمارستان محب کوثر رسالت خود را در ارتقای سلامت جامعه یا ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی ایمن و اثر بخش در درمان و آموزش بیماران با بهره گیری از فن آوری های روز و همکاری پزشکان حرفه ای و کارکنان شایسته می داند. در این راستا بر اساس ارزش های اخلاقی و رعایت استانداردها به دنبال جلب رضایت تمامی ذی نفعان فارغ از هر رنگ ، نژاد و قومیت می باشد.

مطالب مرتبط :   همراهی در بیمارستان تریتا

همراه بیمار در بیمارستان محب کوثر

همه چیز از محب شروع شد. محب موسسه ای است غیر انتفاعی که از دل مردم و برای مردم برخاست و هدف آن چیزی  نبود جز خدمت به مردم ،خدمت به همه مردم ، خدمت به همه قشرهای مردم.

موسسه محب در سال 1383تحولی در خدمت بیمارستانی در ایران ایجاد کرد؛ این تحول چیزی نیست جز حقیقت انکار ناپذیر یک مادر خمیده و یک فرزند؛ مادری که بیمارستان هاشمی نژاد بود و فرزندی که بیمارستان محب مهر این اولین باری بود که مادر تولد فرزندش را رقم زد تا فرزندش دوباره برای او رقم بزند.

موسسه محب ، بیمارستان محب مهر را در زمین متعلق به هاشمی نژاد با مدیریتی مستقل و ساختاری مجزا ساخت تا از درآمد آن ، بیمارستان فرسوده و قدیمی هاشمی نژاد را بازسازی کند ، به اوج برساند و الگو کند ؛ الگویی که باید دوباره از آن ساخت و تکرارش کرد که این تکرار یک وظیفه است نه هدف.

و محب دوباره این الگو را ساخت ، به نام بیمارستان محب کوثر . بیمارستان محب کوثر در زمین بیمارستان حضرت فاطمه ایجاد شد تا همان نقشی را برای آن ایفا کند که محب مهر برای مادرش هاشمی نژاد کرد.

هنوز ساخت بیمارستان به اتمام نرسیده بود که وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی ایران تصمیم گرفتند برای این مادر و فرزند، پدری کنند.

پس پیشنهاد دادند که دو بیمارستان به مدت 12سال با مدیریت موسسه محب تحت یک نام مشارکت کنند. پیشنهادی که در تاریخ سلامت ایران بی سابقه بود ؛انتقال مدیریت یک بیمارستان دولتی به یک بیمارستان خصوصی.

این فرصتی بود برای تزریق شیوه مدیریت متفاوت و موفقیت آمیز به محب به بدنه یک بیمارستان دولتی که بتواند پس از 12سال ، دیگر به دولت وابسته نباشد و خود برای خود درآمد بیافریند.

بیمارستان محب حضرت فاطمه (س)

پس موسسه محب پذیرفت و قراداد ادغام مدیریت دو بیمارستان حضرت فاطمه (س) و محب کوثر در 15شهریور 1393امضا شد. این بار فرزندی متولد شد که هم فرزند بود و هم مادر ، به نام بیمارستان محب حضرت فاطمه . شروع ادغام مدیریتی دو بیمارستان و تولد واقعی بیمارستان محب حضرت فاطمه (س) از اول دی ماه 1393بود؛

بدین صورت که بیماران دولتی همچنان در بخش  دولتی و بیماران خصوصی همچنان در بخش خصوصی بستری می شدند ، اما کلیه زیر ساخت های دو بیمارستان شامل منابع انسانی، مالی و بیمه گری ، اورژانس ، پرستاری ، تجهیزات پزشکی ، مدارک پزشکی ، آزمایشگاه ، تغذیه ، بهداشت محیط و فناوری اطلاعات با یکدیگر یکی شدند.

یکی نه به معنای همدل ، زیرا که تفاوتاست میان تفکر بخش خصوصی و تفکر بخش دولتی . اما این تفاوت با همکاری هر دوبخش رفته رفته از بین رفت و بیمارستان به ثبات رسید ؛ آن ها که ماندند همدل شدند و آنها که صبر نداشتند رفتند.

اما وزارت بهداشت و دانشگاه ایران نتوانستند حق فرزند خود را طبق قانون بگیرند ؛ بیمارستان با ماهیت ترکیبی آموزشی و خصوصی جایگاه قانونی نداشت ، نه پروانه داشت و نه بیمه ها تکلیفشانبا آن معلوم بود. آنها که صبر نداشتند نیز تنها اعتراض کردند. این گونه شد که دو بیمارستان مجدداً در دی ماه 1394 از یکدیگر تفکیک شدند؛ با این تفاوت که دیگر حتی مادر و فرزند نیز نبودند، فرصتی برای مشارکت باقی نماند و آن همه زحمت و تلاش بی وقفه بر باد رفت.

از آن جا که همه داستان ها قرار نیست پایانی غم انگیز داشته باشند، داستان محب کوثر نیز تمام نشد. ما دوباره آمدیم خاکسترها را جمع کردیم تا آتشی دوباره بیافروزیم ، آمدیم و درس های آموخته شده را ثبت کردیم تا فرزندانی جدید بیافرینیم .

مطالب مرتبط :   همراه در بیمارستان شماره 2

بیمارستان محب کوثر در ادغام مدیریتی با بیمارستان حضرت فاطمه (س) به شکست خورد امام تمام نشد . اساساً ساخته شذن بیمارستان محب کوثر در عرض دوسال با امکانات موجود موسسه و براساس وام های بانکی ، خود یک موفقیت است .

بیمارستان محب کوثر در ادغام شکست خورد اما امروز بسیار قدرتمندتر و خوش نام تر همچنان در حوزه خدمات بیمارستانی فعالیت می کند همان طور که بیمارستان دولتی حضرت فاطمه نیز به واسط این ادغام رشد کرد.

زمان گذرا است و روایت ما تنها  بخشی از داستان زندگی بیمارستان محب کوثر از لحظه تولد تا حال را ثبت کرده است . امیدواریم ادامه این داستان سرشار از خیر و برکت برای کارکنان و بیماران آن باشد.

برای تماس با بخش همراته بیمار در بیمارستان پرستار سلام با شمارهای زیر تماس بگیرید.

پرستار سلام همراه بیمار در بیمارستان محب کوثر

مزایای استفاده از همراه بیمار در بیمارستان محب کوثر

آرامش خاطر بیمار و خانواده : حضور یک همراه دلسوز و مجرب از شرکت معتبر پرستار سلام در کنار بیمار ، اضطراب و نگرانی او را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد و به بهبودی سریع‌تر او کمک می‌کند و خیال خانواده ها نیز از بایت همراهی بیمار خود راحت است.

مراقبت‌های تخصصی : همراهان بیمار در بیمارستان پرستار سلام ، آموزش‌های لازم را برای انجام مراقبت‌های اولیه از بیمار در بیمارستان دیده‌اند و می‌توانند در انجام امور روزمره ، تغذیه و جابجایی بیمار به او ، نظافت شخصی بیمار و … کمک کنند.

کمک به کادر درمان : همراهان بیمار با انجام برخی از وظایف ، مانند کمک به پرستاران در جابجایی بیمار یا همراهی بیمار برای انتقال به بخش انجام آزمایشات بیمارستان ، بخش عکس برداری ها و … به کادر درمان در ارائه خدمات بهتر به بیمار کمک می‌کنند.

صرفه‌جویی در زمان و هزینه : حضور همراه بیمار در بیمارستان ، نیاز به حضور دائمی اعضای خانواده در کنار بیمار را از بین می‌برد و در نتیجه، در زمان و هزینه‌های آنها صرفه‌جویی می‌شود و به دلیل اینکه پرسنل بیمارستان کم است شما یه پرستار ویژه ، پرستار vip برای بیمار خود استخدام کرده اید…

خدمات همراه بیمار در بیمارستان محب کوثر

  • مراقبت و نگهداری از بیمار در بیمارستان
  • کمک به بیمار در انجام امور روزمره
  • انجام دستورات و مراقبت‌های تجویز شده توسط پزشک و کادر درمان در بیمارستان
  • اطلاع‌رسانی به موقع به پزشک و پرستار در صورت بروز هرگونه مشکل
  • همراهی بیمار در انجام آزمایشات و سونوگرافی ، انواع عکس برداری ها
  • کمک به بیمار در جابجایی و حرکت
  • و ….

شرایط و نحوه استفاده از همراه بیمار

برای استفاده از این خدمت، لازم است بیمار در بیمارستان محب کوثر و یا سایر بیمارستان های در تهران بستری باشد.

متقاضیان می‌توانند با تماس با شماره تلفن‌های شرکت پرستار سلام ، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

و پس از دریافت و بررسی شرایط بیمار ، مناسب‌ترین همراه را برای شما معرفی می‌کنیم.

همراهان بیمار موظف به رعایت تمام قوانین و مقررات بیمارستان محب کوثر و بیمارستان ها هستند.

همراه بیمار در بیمارستان محب کوثر ، با ارائه خدمات مراقبتی و حمایتی به بیماران ، آسودگی خاطر و آرامش را برای آنها و خانواده‌هایشان به ارمغان می‌آورد.

کلمات کلیدی : همراه بیمار ، بیمارستان محب کوثر ، پرستار سلام ، مراقبت از بیمار ، بستری در بیمارستان ، آسودگی خاطر ، آرامش

تماس با پرستار سلام
نمونه کارهای روزمُزدی, همراه بیمار در بیمارستان
نوشتهٔ پیشین
همراه بیمار دربیمارستان انصار
نوشتهٔ بعدی
همراه بیمار در بیمارستان فیروزگر

محتوای مرتبط

همراه بیمار در بیمارستان لولاگر

همراه بیمار در بیمارستان لولاگر

همراه در بیمارستان هاشمی نژاد

همراه بیمار در بیمارستان بهارلو

قیمت همراه بیمار در بیمارستان

قیمت همراه بیمار در بیمارستان

نمونه کارهایی از خدمات پرستار سلام

مراقبت از سالمند پوشکی ، جنت آباد جنوبی

مراقبت از سالمند پوشکی ، جنت آباد جنوبی

سالمند خانم پوشکی ، تهرانپارس

سالمند خانم پوشکی ، تهرانپارس

پرستار سالمند در پاسداران

پرستار سالمند در پاسداران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!