همراه بیمار خانم در بیمارستان

همراه در بیمارستان گلستان تهران

همراه بیمار خانم در بیمارستان

🚑 همراه بیمار در بیمارستان : خانم سلامی

📌 ﷽ : همراه برای یک شبانه روز کسی باشه که در صورت لزوم بتونه بیشتر هم بمونه

⏰ ساعت کاری :  فردا ساعت ۸

🏥 محدوده : همراه بیمار خانم در بیمارستان لبافی نژاد

…………………. 🔸🔹🔸 ………………….

☎️ ۰۲۱۸۸۴۹۹۴۰۴

همراه بیمار خانم در بیمارستان
همراه بیمار خانم در بیمارستان

همراه بیمار خانم در بیمارستان

همراه بیمار در واقع به فردی گفته می شود که وظیفه نگهداری از بیمار در شرایط خانه و بیمارستان را بر عهده می گیرد. این فرد باید تمامی کارهای مربوط به مراقبت، نگهداری و حتی ترخیص بیمار را انجام دهد. با تزریق آمپول و سرم آشنایی داشته باشد و از سلامت و جان بیمار محافظت نماید. این فرد باید اطلاعات کافی در مورد مسائل پرستاری و پزشکی داشته باشد و فرد باتجربه ای در زمینه پرستاری و مراقبت از بیمار باشد.

تاریخچه بیمارستان لبافی نژاد

بیمارستان شهید دکتر لبافی نژاد به دنبال بازگشائی دانشگاه ها و متعاقب انقلاب فرهنگی در سال ١٣٦٠ شروع به کار نمود ، و بتدریج با فراهم شدن امکانات و تجهیزات و با جذب نیروهای پزشکی متعهد و متخصص که بدنبال پیروزی انقلاب اسلامی جهت خدمت به کشور بازگشته بودند به روند رو به رشد خود تا به امروز ادامه داده است.

مطالب مرتبط :   همراه بیمار در بیمارستان خاتم الانبیاء

در همان ابتدا شروع فعالیت این مرکز درمانی، با توجه به شرایط خاص جنگ تحمیلی، رسیدگی به امور مجروحین جنگی و کمک به مصدومین شیمیایی در اولویت نخست کاری قرار گرفت. به نحوی که عمدتاً تخت های بیمارستان به مداوی مجروحین جنگی اختصاص یافته و این روند تا ایام پایانی جنگ تحمیلی ادامه داشت .

همزمان با راه اندازی بیمارستان مقدمات الحاق آن به سیستم آموزشی نیز فراهم شد. ابتدا این مرکز زیر مجموعه مجتمع آموزشی وزارت بهداری بود و سپس به دانشکده طالقانی و متعاقباً به دانشکده پزشکی قدس ملحق شد و در آخر به دنبال تشکیل وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به‌ عنوان یکی از بیمارستان های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی شناخته شد .

در حال حاضر این مرکز از بیمارستان های ملکی سازمان تأمین اجتماعی به ‌شمار می‌رود ، اما از نظر آموزشی همچنان زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در حال فعالیت می‌باشد . مرکز پزشکی،آموزشی و درمانی شهید دکتر لبافی‌نژاد با تلاش‌ همکاران در تمام بخش‌های بیمارستان، از نظر آموزشی مورد تأئید دبیرخانه شورای پزشکی و تخصصی قرار گرفته است.

مطالب مرتبط :   همراه بیمار در بیمارستان مدرس

آموزش در تمامی رده‌های تحصیلی شامل تربیت دستیار تخصصی و فوق تخصصی ، تحصیلات تکمیلی ، کارآموز و کارورز در لیست برنامه‌های این مرکز قرار دارد. این راهبرد سبب شده است که امروز به لطف پروردگار و مساعدت اساتید و متخصصان متعهد ، گامی بزرگ و استوار در راه پیشبرد اهداف علمی و آموزشی برداشته و این مرکز به یکی از بزرگترین مراکز آموزشی دانشگاهی کشور تبدیل شود .

مرکز پزشکی ، آموزشی و درمانی شهید دکتر لبافی‌نژاد در زمینه آموزش متخصصان در رشته‌های تخصصی ارولوژی ، چشم‌پزشکی ، داخلی ، عفونی ، بیهوشی ، رادیولوژی ، پاتولوژی و پزشکی هسته‌ای ، و در رشته‌های فوق تخصصی نفرولوژی ، قرنیه ، اندویورولوژی ، یورولاپاروسکوپی ، ریه ، ویتره و رتین ، پیوند کلیه ، اکولوپلاستیک ، ارولوژی اطفال و گلوکوم فعال می‌باشد.

نمونه کارهای روزمُزدی, همراه بیمار در بیمارستان
نوشتهٔ پیشین
همراه بیمار خانم در بیمارستان شریعتی
نوشتهٔ بعدی
همراه در بیمارستان گلستان تهران

محتوای مرتبط

همراه بیمار در بیمارستان الغدیر

همراه بیمار در بیمارستان الغدیر

همراه در بیمارستان جواهری

همراه در بیمارستان های تهران

همراه در بیمارستان

همراه در بیمارستان

نمونه کارهایی از خدمات پرستار سلام

امور منزل و آشپزی ، زعفرانیه

امور منزل و آشپزی ، زعفرانیه

نگهداری از کودک 5ماهه صادقیه

پرستار کودک آرژانتین

مراقب ازسالمند خانم تنها ،میدان منیریه

مراقب ازسالمند خانم تنها ،میدان منیریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!