مراقب سالمند صادقیه

مراقب سالمند صادقیه

👴🏻 سالمند آقا : آقای کرمانی

📌 : نیروی خانم ۳۰ تا ۵۰ سال، سالمند آقا 70 ساله ، امور منزل آشپزی ، سالمندی که کار های شخصیشوونو خودشون انجام می دن بیشتر ب کسی نیاز دارن کارهای منزلو انجام بدن

💸 حقوق : ۶٫۲۰۰٫۰۰۰ تومان

⏰ ساعت کاری : شبانه روزی
(جمعه تعطیل)

🏠 محدوده : مراقب سالمند صادقیه

…………………. 🔸🔹🔸 ………………….

☎️ ۰۲۱۸۸۴۹۹۴۰۴

مراقب سالمند صادقیه
مراقب سالمند صادقیه

صادقیه

صادقیه محلّه‌ای در غرب تهران است. پیش از انقلاب ایران (۱۳۵۷) نام این محله آریاشهر بوده‌است. اکنون دربردارنده محله‌های از جمله صادقیه ،طرشت شمالی ،صادقیه شمالی، ارمکان و بلوار فردوس است.

بخشی از صادقیه در منطقه ۲ شهرداری تهران و بخش‌های دیگر آن نیز در منطقه ۵ شهرداری تهران جای گرفته‌است. بزرگراه اشرفی اصفهانی و بزرگراه محمدعلی جناح مرز میان این دو منطقه می‌باشد که از فلکهٔ دوم آریاشهر آغاز می‌شود به سمت شمال ادامه دارد. فلکهٔ دوم صادقیه در این محله قرار دارد که بزرگراه‌های محمدعلی جناح از جنوب و بزرگراه اشرفی اصفهانی از شمال، بزرگراه آیت‌الله کاشانی از غرب و خیابان ستارخان از شرق را به هم پیوند می‌دهد. در جنوب غربی این میدان ایستگاه متروی صادقیه جای گرفته‌است.

مطالب مرتبط :   پرستار سالمند پوشکی یوسف آباد

تاریخچه صادقیه

در روایت‌های گوناگون آمده‌است که این محله از دوران ناصرالدین شاه قاجار بر پا شده و رفته رفته گسترش یافته‌است. نخست این محله دربرگیرنده محلات کنونی ارمکان، برق آلستوم، مجتمع دادگستری و کاشانی بود که امروزه این محلات از هم جدا افتاده‌اند.با آغاز دگرگونی‌ها و مدرنیزاسیون دوره پهلوی، تهران بسیار شتابان دستخوش دگردیسی شد و در پی آن محلاتش هم دگرگون شدند. آریاشهر هم به دلیل خوش آب وهوا بودن و نزدیک بودن به نخستین بزرگراه‌های تهران از این دگرگونی شتابان تهران بیشترین بهره را برد. در نیمه‌های دوره پهلوی دوم (سال‌های ۱۳۴۱–۱۳۳۲) در پیرامون جاده شهر به سوی کن و سولقان (ساخت محله نوساز شهر زیبا)، شهرآرا و آریاشهر ساخت و ساز بسیاری انجام گرفت. مجموعه آپارتمان‌های شهرآرا، خانه‌های ویلایی تهران ویلا و هسته‌های نخستین آریاشهر از دستاوردهای این دوره از گسترش شهر تهران هستند. در سال‌های پسین محله گسترش بیشتری یافت و خیابان‌هاو بزرگراه‌های بیشتری ساخته شد که از آن جمله بزرگراه محمدعلی جناح و بزرگراه طرشت (شیخ فضل اله) بودند.

در سال‌های آغازین دهه هشتاد، طرح ساخت نخستین مونوریل تهران هم در این محله پیشنهاد شد و اجرای پروژه آغاز شد و پایه‌های این مونوریل ساخته شد؛ اما به دلیل اختلافات شهرداری، شورای شهر و دولت بر سر اقتصادی بودن طرح، پروژه متوقف شد و پس از چندی پایه‌ها برچیده شد. چهاردهمین فروشگاه زنجیره‌ای شهروند نیز در آذر ماه ۱۳۸۵ در کنار ایستگاه متروی صادقیّه افتتاح گردید.

مطالب مرتبط :   مراقبت از سالمند خانم منیریه
نگهداری سالمند, نمونه کارها
نوشتهٔ پیشین
مراقبت از سالمند شهرک آتی ساز
نوشتهٔ بعدی
مراقب سالمند خانم گیشا

محتوای مرتبط

پرستاری از بیمار آقا شهرک غرب

مراقبت از زوج سالمند پاسداران

سالمند خانم تنها نیرو هوایی

پرستار سالمند شهرک دریا تهرانسر

نمونه کارهایی از خدمات پرستار سلام

ماساژ درمانی در منزل ، ازگل

ماساژ درمانی در منزل ، ازگل

آشپزی و امور منزل شهرک غرب

آشپزی و امور منزل شهرک غرب

همراه بیمار خانم در بیمارستان

همراه بیمار خانم در بیمارستان شریعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!