مراقبت از دختر دوساله شیطون ، تجریش

مراقبت از دختر دوساله شیطون ، تجریش

🧸 مراقبت از کودک : آقای احمدی 3


توضیحات : مراقبت از دختر دوساله پوشکی، شیطون و تنها بدون امور منزل فقط برای خودش و بچه غذا درست کنه، پرستار کودک با انرژی و خوش اخلاق، محدوده سنی 30 تا 40 سال


حقوق : 2.200.000 تومان


ساعت کاری : 11 صبح تا 7 غروب


محدوده : تجریش


تاریخ : 30 فروردین / شنبه


تماس با پرستار سلام

۸۸۴۹۹۴۰۴


نحوه تربیت کودک 2 ساله:
کودک دو ساله بسیار کنجکاو، بازیگوش و دوست داشتنی است ! در عین حال کودک های دوساله بدلیل اینکه کار درست را از نادرست تشخیص نمیدهند کارهای خطرناکی هم انجام میدهند .برخی مواقع جیغ میزنند،  هم سن و سالهای خود را میزنند ،  وسایلی که دستشان هست را پرتاب میکنند و … تربیت کودک دو ساله قدری دشوار به نظر می‌رسد چرا که دو سالگی یکی از مقاطع حساس برای تربیت است.

کودکان دو ساله اغب قابل پیش بینی نیستند و گاهی رفتارهایی از خود نشان می‌دهند که والدین را مستاصل می‌کنند. آنان گاهی با رفتارهای مودبانه و شیرین زبانی نشان می‌هند که انگار از سنشان بیشتر می‌فهمند. در سن دو سالگی کودک از قالب نوزادی خارج شده و در قالب یک انسان کوچک کامل به لحاظ افکار، عقاید و خواسته‌هایش قرار می‌گیرد و همین باعث می‌شود که رفتار با کودک دو ساله و تربیت آن برای والدین دشوار به نظر بیاید.

مطالب مرتبط :   نگهداری از کودک 6 ماهه در منزل

برای یک کودک دو ساله، برعکس کودک هیجده ماهه، اطاعت، کاری دلپذیر و آسان است. گذشت شش ماه به کودک این را می‌دهد که در مقابل والدینش فرمان‌بردار خوبی باشد. کودک در دو سالگی بیشتر اوقات شنونده و اجرا کننده بسیار خوبی است. این حالت‌ها جزء ذات کودک است، و اگر والدین بدانند که در چه مدت این تغییرات صورت می‌گیرد تقاضاها و انتظارهای خود را از کودک با امکانات و قدرت او تطبیق می‌دهند و در نتیجه در امر تربیت او توفیق‌های بیشتری عایدشان می‌شود.

کودک دو ساله شما فرمانبردار خوبی است. این زمان مناسبترین زمان برای تربیت صحیح فرزند شماست

کودک در سن دو و نیم سالگی، منفی‌باف، لجوج و سرسخت است. اگر مادر بخواهد با عجله لباس او را تنش کند، کودک فریاد می‌زند: «خودم می‌خواهم بپوشم» و اگر پدر به او بگوید: «لباست را بپوش» خواهد شنید که می‌گوید: «می‌خواهم مامان لباس تنم کند.» اگر مادر به طرف او رود بابا را می‌طلبد و به عکس اگر بابا به طرفش برود، مامانش را می‌خواهد. او در دنیایی از تضاد سیر می‌کند. و این کلمات بر زبان او جاری است: «می‌کنم .. نمی‌کنم .. می‌خواهم .. نمی‌خواهم .. می‌توانم .. نمی‌توانم .. بله .. نه»

مطالب مرتبط :   مراقبت از نوزاد 9 ماهه

مادران باید به خاطر داشته باشند که کودک دو و نیم ساله ساله ممکن است. رفتارش با شما بسیار خوب یا بد باشد، اما او شما را بسیار دوست دارد و تمناهای زیادی از شما دارد. جالب‌ترین استعدادهای خود را می‌خواهد به شما نشان دهد و دوست ندارد آنها را حتی پدرش ببیند. اگر گاهی وقت‌ها که شما را خیلی ناراحت و خسته کرده، فرصتی بدست آورده و قدری استراحت کنید تا با صبر و حوصله بیشتری به سوی او بازگردید.


 

خدمات پرستاری, خدمات پرستاری در منزل, نگهداری از کودک, نگهداری کودک در منزل
نوشتهٔ پیشین
مراقبت از کودک 7 ماهه و دختر مدرسه‌ای ، بلوار فردوس
نوشتهٔ بعدی
مراقبت از کودک سه روز در هفته ، چیتگر

محتوای مرتبط

استخدام پرستار کودک در منزل

استخدام پرستار کودک در منزل

پرستار کودک در بلوار اردستانی

مراقبت از کودک در بلوار اردستانی

پرستاری از کودک 6 ساله لواسان

مراقبت از نوزاد پیروزی

نمونه کارهایی از خدمات پرستار سلام

مراقبت از کودک 6 ساله تنها در تهران نو

مراقبت از کودک 6 ساله تنها در تهران نو

همراه بیمار در بیمارستان امام خمینی

همراه بیمار در بیمارستان لبافی نژاد تهران

امور منزل و آشپزی پدر و پسر ستارخان

امور منزل و آشپزی پدر و پسر ستارخان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!