شروع روزتان با یک تمرین

موسسه طنین | پرستار سالمند | پرستار کودک | پرستار بیمار | در منزل

واقعاً هیچ چیز به اندازه ی شروع روزتان با یک تمرین، شگفت انگیز نیست! شگفت انگیز است که از تخت خود بیرون بیایید و به باشگاه یا یک دوی طولانی و سبک بروید، در حالی که مردم دنیا در اطراف شما تازه در حال بیدار شدن از خواب هستند.

۷ مورد از بهترین تمرین ها برای شروع روزتان

در تمام روز خودتان را پر انرژی تر خواهید یافت، دیگر نیازی نیست به حال روحی فوق العاده اشاره ای کنیم.اگر به شروع روز با یک تمرین فکر می کنید، این ها ورزش هایی هستند که باید مد نظر قرار دهید:

یوگا

یوگا یک تمرین آرامش بخش است اما با این حال بدن را در حد خود به فعالیت وا می دارد. یوگا ترکیبی منحصر بفرد است، ورزشی که برای استقامت عضلانی، سلامت قلبی عروقی، و انطعاف پذیری فوق العاده عمل می کند. شما می توانید از یک یوگای صبحگاهی برای اینکه ذهن و بدنتان را برای روز پیش رو هماهنگ کنید استفاده نمایید، اما این یک راه فوق العاده برای تمرین دادن عضلاتتان نیز هست. در تمام طول روز احساس نرمی و انعطاف پذیری خواهید داشت.

تای چی

اگر با احساس خشکی و درد از تخت بیرون می آیید، تای چی یک تمرین فوق العاده برای شروع روزتان است. حرکات آهسته و روان، خون را به جریان انداخته و عضلاتتان را گرم می کنند، اما زیاد به مفاصلتان فشار وارد نمی کنند. این یک فرم شگفت انگیز از فیزیوتراپی برای افراد دارای مشکلات تحرک مفصل، یا هر کسی که در حال ریکاوری از یک جراحی یا آسیب است، می باشد.

کشش

برای آنهایی که می خواهند روز را درست شروع کنند، هیچ چیز شبیه به تمرین کششی نیست! کشش کمک می کند تا عضلات دردناک، خشک، و خسته، شل شوند و به پیشگیری از دردهای ستون فقرات، زانوها و سایر مفاصل کمک خواهد نمود. به علاوه، خون شما را به جریان می اندازد و حال روحی تان را بهتر می کند.

دویدن، جاگینگ (دوی نرم و سبک)

چه چیزی می تواند مفرح تر از آهسته دویدن یا دویدن در یک پارک، کنار یک رودخانه یا بالای یک کوه در اول صبح باشد؟ آهسته دویدن صبح زود بهترین راه برای افزایش متابولیسم تان است. اگر برای دویدن تان وقت بگذارید، بعد از دوش گرفتن و یک صبحانه ی لذیذ، شما برای یک روز در اداره آماده خواهید بود.

تمرین کاربردی

شاید ایده ی رانندگی تا باشگاه در حالی که هنوز هوا تاریک است برای شما جذابیتی نداشته باشد، اما با تمرین کاربردی، هرگز نیازی به ترک خانه ندارید. شما می توانید ورزش های فراوانی را با استفاده از وزن بدن انجام دهید: شنای سوئدی، اسکات، لانژ، جامپ اسکات ، طناب زدن، پلانک، و الی آخر. این ورزش ها کمک خواهند کرد تا قدرتی را که برای فعالیت های روزانه ی زندگی تان نیاز دارید، افزایش دهید، و می توانید آنها را بدون نیاز به وزنه، نوارهای کششی، یا دستگاه انجام دهید.

تمرین HIIT (تمرینات اینتروال با شدت بالا)

اگر از آن دسته افراد هستید که دوست دارید صبح ها بخوابید، یک تمرین HIIT همان چیزی است که نیاز دارید. این تمرین تا حد تحملتان و فراتر از آن به بدنتان فشار می آورد، و با یک جلسه تمرین ۱۵ تا ۲۵ دقیقه ای، منفجر خواهید شد. بهتر از همه، در نهایت با تمرین HIIT، در نصف زمان، کالری بیشتری نسبت به جاگینگ یا دوچرخه سواری خواهید سوزاند!

وزنه برداری

اگر می خواهید در تمام طول روز متابولیسم تان را بالا نگه دارید، کمی تمرین مقاومتی راه حل شماست. بلند کردن وزنه ها بافت عضله را تجزیه می کند، و بدنتان مجبور است از مقدار زیادی انرژی برای ترمیم آنها استفاده نماید. این امر موجب بهتر سوختن کالری در کل روز خواهد شد.

روز را با این تمرین ها شروع کنید، و در تمام روز احساس آمادگی و پرانرژی بودن خواهید داشت.

گردآوری گروه انفورماتیک موسسه طنین

منبع : salamati.ir

مطالب مرتبط :   ورزش را در برنامه روزانه خود قرار دهید
پرستار بیمار در منزل, پرستار کودک, پرستاری کودک, خدمات پرستاری در منزل, نگهداری از کودک
نوشتهٔ پیشین
بهترین عادات افراد لاغر
نوشتهٔ بعدی
چگونه سریع تر بدوید

محتوای مرتبط

موسسه طنین | پرستار سالمند | پرستار کودک | پرستار بیمار | در منزل

یک برنامه‌ی مقاومتی روتین

موسسه طنین | پرستار سالمند | پرستار کودک | پرستار بیمار | در منزل

بازیابی پس از ورزش

موسسه طنین | پرستار سالمند | پرستار کودک | پرستار بیمار | در منزل

ورزش و احساس خسته گی

نمونه کارهایی از خدمات پرستار سلام

ماساژ درمانی در منزل ، کارگر شمالی

ماساژ درمانی در منزل ، کارگر شمالی

همراه بیمار در بیمارستان لاله

همراه بیمار در بیمارستان لاله

انجام تزریق سرم در منزل

انجام تزریقات ازگل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!