تزریق سرم در جردن

تزریق سرم در جردن

انجام تزریقات در منزل : آقای کامرانی

📌 توضیحات : اعزام پرستار برای تزریقات در منزل تزریق سرم و تزریق انواع تزریق عضلانی در منزل و محل کار . تزریق سرم رینگر در منزل ، تزریق سرم قندی تزریق واکسن

⏰ ساعت کاری :توافقی

🏠 محدوده : تزریق سرم در جردن

…………………. 🔸🔹🔸 ………………….

☎️ ۰۲۱۸۸۴۹۹۴۰۴

تزریق سرم در جردن
تزریق سرم در جردن

نحوه انجام تزریقات ایمن

تزریقات ایمن و مؤثر از مهارت هایی است که با آموزش و تمرین تحقق می یابد. ناحیه تزریق، تکنیک ها و مشکلات احتمالی از جمله مواردی است که فرد انجام دهنده تزریق باید بداند. صرف نظر از نوع دارو یا نوع تزریق، هنگام تزریقات رعایت اصول تمیزی اصل مهمی است.

تزریق کردن

اکثر افراد می توانند تزریقات زیر جلدی را یاد بگیرند و برای خود هم انجام دهند. طبق نظر اکثر افرادی که تزریقات زیر جلدی می کنند، حس وارد کردن سوزن به داخل بدن خود بدترین قسمت تزریق است.

اگر کادر درمان در حال انجام تزریقات هستند، باید از درست بودن فرد مراجعه کننده برای تزریق، اطمینان حاصل کنند. برای اینکار اغلب از بیشتر از یک مورد شناسایی استفاده می کنند؛ مانند نام و تاریخ تولد. همچنین باید از نوع دارو، مقدار دوز دارو و نوع تزریق مطمئن باشند و به فرد مراجعه کننده اطلاعات کافی از تزریقشان را بدهند.

مطالب مرتبط :   پرستار تزریقات در منزل تهرانسر

بعد از تزریق

بعد از تزریق باید سر سوزن را در جعبه ی مخصوص دور انداخته و دست ها را شست. مراقب عوارض تزریق باشیم؛ مخصوصا اگر برای بار اول است که داروی خاصی تزریق شده. تزریقاتی که داری ماده آلرژن هستند، باید در مراکزی انجام شوند که قادر هستند با واکنش آلرژیک شدید مقابله کنند.

خدمات تزریقات در منزل

بعضی افراد باید به صورت معمول، تزریقاتی را روزانه انجام دهند. افرادی که رقیق کننده خون به خود تزریق می کنند تا با تشکیل لخته ها در بدن خود مقابله کنند، بعضی درمان های ناباروری، یا افراد دارای دیابت وابسته به انسولین، به صورت روزانه به تزریق زیر جلدی نیاز دارند. این که چه مقدار انسولین تزریق کنند برای هر فرد به قند خونش و یا غذایی که آن روز می خورد بستگی دارد.

بعضی از افراد ممکن است متوجه متفاوت بودن دوز ها نباشند، یا اینکه به دلایلی نتوانند به خود تزریق کنند. دستگاه های منتوعی برای تزریق انسولین وجود دارد که تزریق آن را راحت تر می کند. مانند دستگاهی برای افراد با چشم های ضعیف {کم بینا} که هنگام تنظیم مناسب دوز انسولین صدای کلیک بلندی می دهد.

مطالب مرتبط :   وصل سرم رينگر یوسف آباد
تزریق سرم در جردن
تزریق سرم در جردن
تزریقات و پانسمان در منزل, نمونه کارهای روزمُزدی
نوشتهٔ پیشین
تزریقات در سوهانک
نوشتهٔ بعدی
خدمات تزریقات در منزل

محتوای مرتبط

وصل سرم در گیشا ، گیشا

وصل سرم در گیشا ، گیشا

تزریق سرم شهرک اکباتان

تزریق سرم شهرک اکباتان

پرستاری از سالمند پوشکی ، 30 متری جی

پرستاری از سالمند پوشکی ، 30 متری جی

نمونه کارهایی از خدمات پرستار سلام

همراه بیمار در بیمارستان شرکت نفت

امور منزل و آشپزی برای دو نفر ، قیطریه

امور منزل و آشپزی برای دو نفر ، قیطریه

انجام امور منزل و آشپزی ، خیام

انجام امور منزل و آشپزی ، خیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!