همراه بیمار در بیمارستان 12 بهمن شهر قدس

بیمارستان 12 بهمن شهر قدس

همراه بیمار در بیمارستان 12 بهمن شهر قدس

همراه بیمار در بیمارستان 12 بهمن شهر قدس > ( 02188499404 ( 10 خط)) یکی از خدمات پرستار سلام اعزام نیروی باتجربه و کاربلد برای همراه بیمار در بیمارستان های تهران ، شهر قدس و … می باشد.

همراه بیمار برای بیمارستان 12 بهمن شهر قدس

بیمارستان 12 بهمن شهر قدس _ شهرستان قدس یکی از شهرستانهای استان تهران است و در غرب شهر تهران و همسایگی استان البرز قرار دارد

در قسمت زیر یکی از نمونه کارهای پرستار سلام در زمینه همراه بیمار در بیمارستان ، پرستار بیمار در بیمارستان با عنوان همراه بیمار در بیمارستان 12 بهمن شهر قدس را مشاهده می نمایید.

نام نمونه کار 🚑 همراه بیمار در بیمارستان 12 بهمن شهر قدس : آقای پاکمهر

📌 توضیحات این نمونه کار در شهر قدس قلعه حسن خان : همراه بیماری برای سالمندی است مه علاوه به همراهی در بیمارستان ، برای کارها و امور اداری بیمارستان 12 بهمن شهر قدس نیز نیاز به همراهی دارن

💸 حقوق : ۴۰۰٫۰۰۰ تومان ❌ این مبلغ برای سال 1400 بوده است و الان این حقوق برای همراهی بیمار در بیمارستان های تهران و شهر قدس متفاوت است ، تماس بگیرید.

⏰ ساعت شروع کار همراه بیمار : از فردا صبح

🏥 محدوده ی کار نیروی کار : بیمارستان 12 بهمن شهر قدس ( قلعه حسن خان )

…………………. 🔸🔹🔸 ………………….

☎️ ۰۲۱۸۸۴۹۹۴۰۴

بیمارستان 12 بهمن شهر قدس
بیمارستان 12 بهمن شهر قدس
شهر قدس

مرکزیت شهرستان قدس، در ابتدا روستایی با نام قلعه حسن خان از بخش کن بود که در اوایل انقلاب با نام شهرک حسن خان به شهرستان شهریار سپرده شد. نام آن به شهرک قدس تغییر پیدا کرد و بعدها با اضافه شدن چند روستا و دهکده و تصویب نخست‌وزیر وقت به شهرقدس تبدیل شد.

دراردیبهشت ۱۳۸۸ هیئت وزیران بنا به پیشنهاد وزارت کشور با ایجاد شهرستان قدس به مرکزیت شهر قدس که با ساختار تقسیماتی بخش مرکزی شامل دهستان‌های هفت جوی و دانش با درجه تراکمی زیاد، در غرب شهر تهران و کیلومتر ۲۰بزرگراه فتح و مجاورت استان البرز و راه‌آهن تهران ـ تبریز قرار گرفته‌است موافقت کرد

مطالب مرتبط :   همراه بیمار سالمند در بیمارستان

بیمارستان 12 بهمن شهر قدس

بیمارستان ١٢ بهمن واقع در کیلومتر ٢٠ جاده مخصوص- بلوار مصلی پس از اخذ مصوبه ٤٨ تخت از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، به عنوان یک بیمارستان جنرال و به عنوان تنها بیمارستان شهرستان قدس از سال ١٣٨٧ به ارائه خدمات درمانی به مراجعین محترم شهرستان به فعالیت خود ادامه می دهد.

بیمارستان ١٢ بهمن جایگزین بیمارستان حسینه ارشاد می باشد که با ١٢٦ تخت از سال ١٣٧٤ لغایت ١٣٨٦ بعنوان یک بیمارستان جنرال در ملک استیجاری واقع در کیلومتر ٢٠جاده مخصوص کرج مشغول ارائه خدمات درمانی بوده است.

ضمناً از سال ١٣٧٥ ساختمانی با زیر بنای ٢٠٠٠ متر مربع در محل کنونی بیمارستان ١٢ بهمن بعنوان درمانگاه سرپایی اقماری بیمارستان حسینیه ارشاد واقع در شهرستان قدس به ارائه خدمات سرپایی به مراجعین پرداخت و از سال ١٣٨٧ پس از خاتمه فعالیت بیمارستان حسینیه ارشاد و گسترش زیر بنای قبلی از ٢٠٠٠ متر مربع به ٥٥٠٠ مترمربع و اخذ مصوبه ٤٨ تخت از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و مجوز انتقال، بیمارستان ١٢ بهمن رسماً فعالیت خود را آغاز کرد.

بیمارستان ١٢ بهمن هم اکنون علاوه بر اینکه به عنوان یک بیمارستان جنرال به ارائه خدمات درمانی می پردازد، در درون خود یک پلی کلینیک تخصصی نیز دارد که با خدمات مشروحه ذیل در حال فعالیت می باشد:

جراحی عمومی، زنان و زایمان، ENT، داخلی، اطفال، پوست، چشم، قلب، ارتوپدی، بیهوشی، مامایی، دندانپزشکی ، عمومی، کلینیک تغذیه، آندوسکوپی، EKG، سرم تراپی و تزریقات، اتاق عمل سرپایی …

همراه بیمار در بیمارستان 12 بهمن شهر قدس از پرستار سلام

همراه بیمار در بیمارستان 12 بهمن شهر قدس

بیمارستان 12 بهمن شهر قدس یکی از بیمارستان های دولتی این شهرستان است که در زمینه ارائه خدمات درمانی و مراقبتی به بیماران فعالیت می کند، این بیمارستان دارای بخش های تخصصی و فوق تخصصی مختلفی است که بیماران از سراسر شهرستان و حتی استان تهران برای دریافت خدمات درمانی به آن مراجعه می کنند.

در شرایطی که بیمار در بیمارستان بستری است، وجود یک همراه بیمار می تواند نقش مهمی در بهبود روند درمانی و مراقبت از او داشته باشد، همراه بیمار می تواند به بیمار در انجام امور روزانه کمک کند، از او مراقبت کند و در صورت بروز مشکل، او را به پزشک یا پرستار اطلاع دهد.

مطالب مرتبط :   نگهداری از بیمار در بیمارستان امام خمینی

در ادامه به برخی از مزایای داشتن همراه بیمار در بیمارستان 12 بهمن شهر قدس اشاره می کنیم:

کمک به بیمار در انجام امور روزانه: همراه بیمار می تواند به بیمار در انجام اموری مانند خوردن، آشامیدن، حمام کردن، لباس پوشیدن ، را ه رفتن ، کمک در برقراری تماس های تلفنی با اعضای خانواده و دوستان و… کمک کند، این امر می تواند به کاهش خستگی و استرس بیمار کمک کند و تاثیر مثبتی روی روحیه بیمار داشته باشد.

مراقبت از بیمار: همراه بیمار می تواند از بیمار در برابر خطرات احتمالی مانند زمین خوردن، سقوط از تخت و… محافظت کند، همچنین، همراه بیمار می تواند در صورت بروز مشکل برای بیمار، او را به پزشک یا پرستار اطلاع دهد.

حمایت عاطفی از بیمار: همراه بیمار می تواند با حضور خود، حمایت عاطفی از بیمار داشته باشد. این امر می تواند به بهبود روحیه بیمار و کمک به او در تحمل شرایط سخت بستری کمک کند.

اگر شما یا یکی از نزدیکان شما در بیمارستان 12 بهمن شهر قدس بستری هستید، می توانید از خدمات همراه بیمار استفاده کنید، شرکت پرستار سلام یکی از شرکت های معتبری است که خدمات همراه بیمار را در بیمارستان 12 بهمن شهر قدس ارائه می دهد، این شرکت با کادری مجرب و با تجربه، خدمات با کیفیتی را به بیماران ارائه می دهد.

برای استفاده از خدمات همراه بیمار شرکت پرستار سلام در بیمارستان 12 بهمن شهر قدس ، می توانید با شماره تلفن 02188499404 تماس بگیرید و یا به وب سایت این شرکت به آدرس www.Hi-Nurse.com مراجعه کنید.

کلمات کلیدی: همراه بیمار بیمارستان 12 بهمن شهر قدس ، پرستار سلام ، خدمات همراه بیمار ، مراقبت از بیمار ، حمایت عاطفی از بیمار

در این مقاله به مزایای داشتن همراه بیمار در بیمارستان 12 بهمن شهر قدس اشاره شده و همچنین به خدماتی که شرکت پرستار سلام در این زمینه ارائه می دهد، اشاره شده است.

نمونه کارهای روزمُزدی, همراه بیمار در بیمارستان
نوشتهٔ پیشین
همراه بیمار در بیمارستان سردار سلیمانی
نوشتهٔ بعدی
همراه بیمار در بیمارستان شهر قدس

محتوای مرتبط

همراه بیمار در کلینیک زیبایی آندامان

همراه بیمار در کلینیک زیبایی آندامان

همراه در بیمارستان حضرت فاطمه

همراه در بیمارستان امام رضا

همراه بیمار در بیمارستان دی

همراه بیمار در بیمارستان دی

نمونه کارهایی از خدمات پرستار سلام

ماساژ درمانی در منزل ، اکباتان

ماساژ درمانی در منزل ، اکباتان

استخدام همراه بیمار در بیمارستان

استخدام همراه بیمار در بیمارستان

نظافت منزل، آشپزی و همدم نوجوان در فرشته

نظافت منزل، آشپزی و همدم نوجوان در فرشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!