انجام امور منزل و آشپزی در تهران

انجام امور منزل و آشپزی در تهران

# انجام امور منزل و آشپزی در تهران

برای استخدام آشپز در منزل برای انجام امور منزل و آشپزی در تهران ، نیروی قابل اعتماد و تمیز کار در زمینه نظافت منزل و آشپزی کافیست با شماره های زیر تماس بگیرید.

پرستار سلام با بیش از 3000 رضایتمندی مشتری با مجوز رسمی و گارانتی بازگشت وجه فوری در خدمت شماست.

# انجام امور منزل و آشپزی در تهران # نظافت و آشپزی در منزل


در قسمت زیر یکی از نمونه کارهای بخش امور منزل و آشپزی برای انجام امور منزل و آشپزی در تهران ( استخدام آشپز در منزل ) پرستار سلام را برای شما قرار داده ایم.


نمونه کار انجام امور منزل و آشپزی در تهران : برای آقای موسوی


📌  وظایف خدمتکار ( استخدام آشپز در منزل >> : امور منزل و آشپزی برای آقا 32 ساله ، منزل 170 متری که اگر سن نیروی مستخدم بالا باشه بهتر است چون خود کارفرما خونه نیستن


💸 حقوق انجام امور منزل و آشپزی در تهران : 7.000.000 تومان شاید برای خدمات مورد نیاز شما بیشتر یا کمتر باشد لطفا تماس بگیرید.


⏰ ساعت کاری انجام امور منزل و آشپزی در تهران : 9 صبح تا 5 عصر
نظافت منزل و آشپزی سه روز در هفته روز های زوج شنبه ، دوشنبه و چهارشنبه)


🏠 محدوده انجام امور منزل و آشپزی : تهران ، نیاوران ، خیابان همایون فر


انجام امور منزل و آشپزی در تهران
انجام امور منزل و آشپزی در تهران استخدام آشپز در منزل

# انجام امور منزل و آشپزی در تهران # نظافت و آشپزی در منزل # خدمات آشپزی در منزل # استخدام آشپز در منزل

نمونه کار دوم در تهران 📌 توضیحات نظافت و آشپزی در منزل : امور منزل و ۀشپزی و گاهی مراقبت از نوزاد 10 ماهه که مادر شاغل هستند و خانه نیستند و کار پدر تلفنی هست و خانه هستند نیروی که زرنگ باشه

همش سرش توی گوشی نباشه ، مشکلات زندگی خودش رو نیاره تو خونه، شاد باشه انرژی مثبت باشه اگر خودش مادر شده باشه و متاهل باشد که چه بهتر، اگر راضی باشم خیلی خوب بهشون می رسیم گفتن برای مثال برادرشون که اون ها هم از شرکت پرستار سلام

خدمتکار در منزل تهران خودشون را استخدام کردند برای جهزیه دختر خانم خدمتکار خیلی کمک کردند و جدا ا ز اینکه از دوستان خود براشون وسایل رو قسطی برداشتند یه یخچال بهشون هدیه دادن و …

به نظافت شخصی خودش اهمیت زیادی بدهد ( این کار فرما وقتی داشت این توضیحات را به ما می داد می گفت از فلان شرکت قبل از اینکه با برادم با شما آشنا بشود نیرو کارگز منزل اومده و بوی عرق کل خونه رو برداشته بود، وضعیت نیرو در سطحی بود که با عرض معذرت مانند کارتن خواب ها بود )

مطالب مرتبط :   انجام امور منزل در خیابان خلیج

💸 حقوق خدمات در منزل سه روز در هفته در تهران : 7.500.000 تومان البته این حقوق در زمان نوشتن این متن این مقدار است و برای زعفرانیه این قیمت خدمتکار در منزل برای نظافت و آشپزی در منزل است برای شما شاید بیشتر یا کمتر باشد لطفا تماس بگیرید.


⏰ ساعت کاری انجام امور منزل و آشپزی در تهران : 10 صبح تا 18 عصر
( نظافت منزل و آشپزی سه روز در هفته روزهای فرد یکشنبه ، سه شنبه و پنجشنبه )

این دو نمونه کار بالا سه روز در هفته هستند و لی ما برای 6 روز ئر هفته ، 5 روز ، 4 روز و نظافت و آشپزی در منزل دو روز در فته هم اعزام نیروی خدماتی در منزل تهران را داریم 

حداکثر در طول هفته باید دو روز در هفته باشد و برای یک روز در هفته قرار داد رسمی نوشته نمی شود و به صورت روز مُزدی انجام می شود.


🏠 محدوده انجام امور منزل و آشپزی : تهران ، زعفرانیه ، خیابان اکبری

انجام امور منزل و آشپزی در تهران نظافت و آشپزی در منزل

برای اعزام و یا استخدام نیروی خدماتی برای آشپزی در منزل دو روز در هفته و آشپزی در منزل سه روز در هفته یا بیشتر با پرستار سلام تماس بگیرید.

سرویس های بهداشتی و حمام یکی از مکان های بسیار حساس در خانه به شمار میروند که باید به طور مرتب ضدعفونی شوند تا از بروز برخی بیماری ها و ایجاد قارچ و … جلوگیری گردد با به کار گیری نیرو های خدماتی در منزل پرستار سلام هر روز سرویس های بهداشتی و حمام منزل شما ضد عفونی می شوند و دیگر نیاز ی نیست به فکر تمیزی منزلتان باشید .


کارگر نظافتچی در منزل باید چگونه باشد


نظافتچی خانه پرستار سلام داری مهارت و تجربه لازم در زمینه انجام امور منزل و آشپزی ( خدمات آشپزی در منزل ، استخدام آشپز خانم در منزل ) می باشند .


این افراد بدون سابقه کیفری هستند و با رزومه کاری مشخص و تایید شده باشند که در زمان قرارداد رزومه ایشان تقدیم شما می گردد برای انجام خدمات نظافتی و خدمات آشپزی در منزل و همچنین با هزینه شرکت عدم سوء پیشینه و عدم اعتیاد با تاریخ روز و جدید خود را به شما کارفرمایان عزیز ارائه خواهند داد


نظافتچی منزل باید آرام ، صبور ، کم صحبت و خوش اخلاق باشد و ما بازخورد و رزومه نیروهای خدماتی پرستار سلام را داریم و گلچین شده هستند .

نظافتچی برای انجام خدمات آشپزی در منزل باید نظافت شخصی و نظافت کلی ( استخدام آشپز خانم در منزل ) را به خوبی رعایت کند .


نظافتچی منزل باید ظاهر تمیز و مرتبی داشته باشند ، مسلماً اگر فردی نظافت شخصی خودش را رعایت نکند چه انتظاری می شود داشت که خانه شما را خوب تمیز کند و خدمات آشپزی در منزل مناسبی را رائه دهد .

مطالب مرتبط :   امور منزل و آشپزی برای نفر ، پونک

نظافتچی خانه باید در کنار سرعت، دقت عمل بالایی داشته باشد ، بار ها بوده که افرادی که از پرستار سلام نیروی خدماتی استخدام کرده اند با ما درد و دل کرده اند که از فلان شرکت نیرو برامون آمده بود و بی دقت و با سرعت بود و یا با دقت و بی سرعت بود ، این دو مورد باید در کنار هم باشند که هزینه شما هدر نرود


نظافتچی خانه باید با نحوه ی استفاده از انواع مواد شوینده آشنایی داشته باشد ، در هر شغلی هر شاغلی باید ابزار کار خود را بشناسد .


بهترین زمان برای نظافت منزل

معمولا در انتهای فصول و یا در پایان سال ، خانم‌ ها مشغول خانه‌ تکانی و نظافت می‌ شوند ؛ اما به‌ طور حتم یک یا دوبار نظافت در سال کافی نیست ! وقتی خانه به‌ طور مداوم توسط یک کارگر منزل از پرستار سلام مورد نظافت قرار بگیرد دیگر نیاز نیست در روزهای آخر سال با عجله به تمیز کردن کل خانه پرداخت ، امور منزل در تهران خود را به ما بسپارید.

چرا درخواست استخدام کارگر خانم برای نظافت و آشپزی در منزل ، امور منزل در تهران نسبت به آقا بیشتر است


دلیل افراد برای تمایل بیشتر به استخدام نظافتچی برای نظافت و آشپزی در منزل خانم نسبت به نظافتچی آقا ، دقت بالا و حوصله زیاد خانم‌ ها در تمیز کردن بخش های مختلف است ، همچنین نیروهای خدماتی آقا معمولاً آشپزی بلد نیستند ، درست است که دقت و حوصله زیاد خانم ها باعث نتیجه بهتر و رضایت کارفرما از کارگر نظافت منزل می‌ شود

ولی در کارهای سخت و کارهای که برای مثال نیاز به بالا رفتن از نردبان برای تمیز کردن شیشه و جابه جایی اثاث منزل است حتماً باید از نیروی آقا استفاده شود .


امور منزل در تهران : مانند مثال بالا توجه به نوع کار نکته مهم در استخدام کارگر منزل است ، به همین منظور برای یک سری از کارها ، نظافتچی آقا و برای یک سری کارهای دیگر کارگر خانم برای امور منزل و آشپزی بهتر است .


انجام امور منزل و آشپزی در تهران
انجام امور منزل و آشپزی در تهران / نظافت و آشپزی در منزل

# اعزام خدمتکار در منزل # انجام امور منزل و آشپزی در تهران # استخدام آشپز خانم در منزل

برای دریافت کد تخفیف در انتهای صفحه روی دکمه دریافت کد تخفیف را کلیک نمایید و چون این کد تخفیف تاریخ انقضاء ندارد آن را یادداشت کنید در گوشی خود و یا با هر ایده ای که ای خودتان دارید آن ا داشته باشد

تا هم خودتان استفاده کنید و هم اگر دیگارن نیاز داشتند به آن ها هدیه دهید.

نظافت منزل و آشپزی, نمونه کارها
نوشتهٔ پیشین
خدمات نظافتی منزل
نوشتهٔ بعدی
خانه داری و امور منزل در دروس

محتوای مرتبط

خدمات نظافتی منزل

خدمات نظافتی منزل

امور منزل و آشپزی برای دو نفر ، سعادت آباد

امور منزل و آشپزی برای دو نفر ، سعادت آباد

امور منزل و آشپزی برای 3 نفر ، تهرانسر

امور منزل و آشپزی برای 3 نفر ، تهرانسر

نمونه کارهایی از خدمات پرستار سلام

امور منزل و نگهداری از کودک در الهیه

امور منزل و نگهداری از کودک در الهیه

انجام امور منزل در فرشته

امور منزل برای زوج سالمند

ماساژ درمانی در منزل نارمک

ماساژ درمانی در منزل نارمک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!