انجام امور منزل در چیتگر

انجام خدمات منزل شهرک غرب

انجام امور منزل در چیتگر

اعزام نیروی خانه دار و خدمتکار برای انجام امور منزل در چیتگر و تهران یکی از خدمات پرستار سلام با سه شعبه در تهران می باشد ساعت کاری این خدمات منعطف است و می تواند به صورت دائم ، موقت ، مقطعی و پاره وقت باشد ، پرستار سلام با بیش از 3000 رضایت مندی مشتری در خدمت است 🌹

انجام امور منزل در چیتگر

در قسمت زیر یکی از نمونه کارهای پرستار سلام برای انجام امور منزل و آشپزی در تهران چیتگر را با عنوان انجام امور منزل در چیتگر مشاهده می نمایید.

نام نمونه کار برای خدمات در چیتگر 🍜 امور منزل و آشپزی : خانم شاه ولیان

📌 توضیحات ارائه خدمان آشپزی در منزل چیتگر : برای 4 روز در هفته ، امور منزل و آشپزی برای خانواده 3 نفره که دوتا پسرهاشون شاغل هستن و مادرشون تنها در منزل می باشند

💸 حقوق این نمونه کار در تیرماه سال 1398 معادل : 3.700.000 تومان می باشد ( برای دریافت اطلاعات دقیق با پرستار سلام تماس بگیرید )

🏠 محدوده : انجام امور منزل در چیتگر

🕰️ ساعت کاری خدمتکار یه خانه دار : 10 صبح تا 5 عصر ( 4 روز در هفته روزهای شنبه ، دوشنبه ، سه شنبه و چهارشنبه )

…………………. 🔸🔹🔸 ………………….

☎️ ۰۲۱۸۸۴۹۹۴۰۴

انجام امور منزل در چیتگر
انجام امور منزل در چیتگر

دریاچه چیتگر

دریاچهٔ چیتگر یا دریاچهٔ شهدای خلیج فارس دریاچه‌ای مصنوعی است که در شمال‌غرب تهران و منطقهٔ ۲۲ شهرداری تهران واقع شده‌است.

مطالب مرتبط :   امور منزل و آشپزی سید خندان

مساحت این دریاچه ۱۳۰ هکتار است و در مجاورت آن ۱۲۰ هکتار مجموعهٔ تفریحی نیز در پهنهٔ خشکی ایجاد شده‌است.

دریاچهٔ چیتگر در شمال پارک جنگلی چیتگر قرار گرفته و جنوب دریاچه به بزرگراه شهید همدانی ، شمال آن به بزرگراه همت ، شرق آن به بزرگراه آزادگان می‌رسد و از غرب به بافت مسکونی منطقهٔ ۲۲ شهرداری تهران محدود می‌باشد.

منبع تأمین آب دریاچه ، رودخانهٔ کن می‌باشد و به واسطهٔ سیکل بسته و ایزولهٔ سامانهٔ انتقال آب آن هیچگونه آب دیگری وارد سیلاب‌های فصلی و همچنین تغذیهٔ سفره‌های آب زیرزمینی نمی‌شود.

انجام امور منزل در چیتگر

منطقه ۲۲ شهرداری تهران

منطقه ۲۲ شهرداری تهران غربی‌ترین منطقه شهری تهران است که در شمال غرب تهران واقع شده است.

این منطقه از شمال به ارتفاعات البرز ، از شرق به منطقه ۵ شهرداری تهران ، از غرب به محدوده وردآورد شمالی و از جنوب به تهرانسر و آزادراه تهران کرج محدود می‌گردد.

منطقه ۲۲ دارای ۴ ناحیه ، ۱۲ محله و ۲۸ شهرک با مساحت حدود ۶۲۰۰ هکتار است که از این مساحت حدود ۱۳۰۰ هکتار متعلق به فضای سبز می‌باشد.

میانگین ارتفاع منطقه از سطح دریا ۱۳۴۰ متر می‌باشد.

منطقه ۲۲ از نظر جغرافیایی ، بزرگ‌ترین قطعه پایتخت ایران محسوب می‌شود و به دلیل همین گستردگی و وسعت ، نیاز به مراقبت بیشتری از سوی مأموران انتظامی دارد.

مطالب مرتبط :   انجام امور منزل شاهین شمالی

از این‌رو دو کلانتری ۱۴۱ شهرک گلستان و ۱۸۱ عوارضی در منطقه فعال هستند، اما به دلیل پراکندگی محله‌ها و همچنین قرار گرفتن منطقه در میان بزرگراه‌هایی همچون شهید همت ، شهید خرازی ، شهید حکیم و آزادگان ، امکان نظارت کامل بر تمامی محله‌ها وجود ندارد.

انجام امور منزل در چیتگر

با توجه به آب و هوای آلوده تهران ، ترافیک ، دلایل شخص و … و همچنین دسترسی عالی چیتگر بزگراه شهید همدانی ، همت ، آزادگان و … بسیاری از افراد ترجیح می دهند به چیتگر نقل مکان کنند.

این امر باعث افزایش ساخت و ساز در این محدوده و همچنین افزایش جمعیت در چیتگر شده که متعاقباً خیلی از این افراد به دلیل مشغله های روزمره خود و دلایل دیگر نیاز به خدمات پرستار سلام ، خدماتی همچون اعزام خدمتکار در منزل برای نظافت منزل و آشپزی مانند همین نمونه کار با عنوان انجام امور منزل در چیتگر می باشد.

برای دریافت توضیحات بیشتر و آشنایی بیشتر با سایر خدمات پرستار سلام ( پرستاری ، مراقبت و نگهداری از کودک ، سالمند و بیمار در منزل و بیمارستان و … ) با پرستار سلام از طریق شماره های زیر تماس بگیرید.

تماس با پرستار سلام
نظافت منزل و آشپزی, نمونه کارها
نوشتهٔ پیشین
امور منزل خیابان 32 سعادت آباد
نوشتهٔ بعدی
انجام امور منزل لویزان

محتوای مرتبط

امور منزل و آشپزی درمنزل فرشته

امور منزل و آشپزی جردن

نظافت منزل، آشپزی و همدم نوجوان در فرشته

نظافت منزل، آشپزی و همدم نوجوان در فرشته

نظافت و امور منزل در تهران

نظافت منزل و آشپزی پاسداران

نمونه کارهایی از خدمات پرستار سلام

پرستاری از سالمند در شهر ری

پرستاری از سالمند در شهر ری

همراه شبانه روزی در بیمارستان

همراه 24 ساعته در بیمارستان

همراه بیمار برای 1 شب

همراه بیمار برای 1 شب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!