استخدام پرستار کودک در منزل تهران

استخدام پرستار کودک در منزل تهران

# استخدام پرستار کودک در منزل تهران # استخدام پرستار کودک نیاوران

برای استخدام پرستار کودک در منزل تهران ، نیاوران ، آجودانیه ، تجریش ، سعادت آباد ، شهرک غرب فرمانیه ، جردن و … ( استان تهران بزرگ ) با پرستار سلام تماس بگیرید ، پرستار سلام در این بیش از 12 سال فعالیت از کارفرمایان خود درخواست کرده که وقت بگذارند و نظر خود را برای ما ارسال کنند که شما می توانید در قسمت زیر این نظرات را مشاهده نمایید

استخدام پرستار کودک در منزل تهران ، پاسداران ، نارمک ، نیاوران ، آجودانیه و …



چرا عنوان بالا استخدام پرستار کودک در منزل تهران ، پاسداران ، نارمک ، نیاوران ، آجودانیه و … است چون در این چهار منطقه ذکر شده بیشتر از سایر منطق از پرستار سلام در خواست پرستار کودک در منزل ، مراقب کودک در منزل و نگهداری از کودک در منزل به همراه انجام امور منزل و آشپزی می شود .



استخدام پرستار کودک در منزل تهران نیاوران پاسداران نارمک آجودانیه و ... پرستار سلام
استخدام پرستار کودک در منزل تهران نیاوران پاسداران نارمک آجودانیه و … پرستار سلام خدمات پرستاری از کودک


پرستار سلام با مجوز رسمی بیش از 12 سال است که اعزام پرستار کودک در منزل در تمامی نقاط تهران را انجام میدهد و با توجه به بازخورد شما کارفرمایان عزیز و پرستاران کودک محترممان روز به روز پیشرفت های کوچک ولی مستمر را در این زمینه داشته است و هم اکنون با کوله باری از تجربه و پرستارانی که گلچین شده اند در خدمت شما عزیزان با افتخار می باشد ، ممنونیم که پرستار سلام را انتخاب نموده اید .



نمونه کار پرستار سلام در زمینه 🧒🏻 پرستار کودک در منزل : خانم گنجی استخدام پرستار کودک در نارمک



📌 شرح وظایف استخدام پرستار در منزل تهران : پرستار کودک در نارمک برای مراقبت از کودک دختر 5 ساله به همراه  آموزش ، نیروی با حداقل تحصیلات لیسانس ، برای انجام کارهای مشابه مهد کودک در خانه و بازی با کودک در منزل



💸 حقوق پرستار کودک ، استخدام پرستار در منزل تهران : 9.500.000 تومان



⏰ ساعت کاری پرستار کودک در خانه : 7 صبح تا 4 عصر ( پنجشنبه و جمعه تعطیل )

مطالب مرتبط :   استخدام مربی زبان کودک در منزل


🏠 محدوده و آدرس محل کار : استخدام پرستار کودک در منزل تهران نارمک ، خیابان گلستان



استخدام پرستار کودک در منزل تهران
استخدام پرستار کودک در منزل تهران استخدام پرستار در منزل تهران


پرستار کودک در منزل تهران ، نیاوران ، نارمک ، پاسداران ، آجودانیه و …

پرستار کودک در منزل خانمی آموزش دیده در حوزه نگهداری و آموزش کودک در منزل  می‌ باشد که پس از اخذ دوره مربیگری و کسب تجارب لازم برای نگهداری از کودک در منزل جهت امور مراقبتی و آموزشی به کودکان با عنوان شغلی مربی کودک در منزل از طریق بخش کودک پرستار سلام اعزام می‌ گردد .

شرکت پرستار سلام با والدین ارتباط موثر داشته ، ( استخدام پرستار در منزل تهران پرستار سلام )  از ایشان درخواست می کند که بازخورد خود را به صورت تلفنی  و در صورت امکان به صورت ارسال نظر در بخش نظرات مرتبط با خدماتی که دریافت کرده اند مانند بخش استخدام پرستار کودک در منزل تهران و ضمن برطرف کردن نگرانی‌ های آنها ،

اهدافی که والدین برای فرزند خود در نظر گرفته‌ اند را نیز در دستور کار قرار می‌ دهد . همچنین به کمک پرستار کودک ، خانواده کودک و خود کودک سعی می کند برای کودک محیطی با نشاط و هیجان انگیز ایجاد نموده تا ضمن مراقبت و آموزش ، پرورش و رشد کودک نیز شکل گیرد .



وظایف پرستار کودک در منزل تهران



استخدام پرستار در منزل تهران : وظایف پرستار کودک در خانه با توجه به سن کودکان و تعداد آنها متغییر است ، به طور مثال برای فرزند تازه به دنیا آمده ، پرستار باید سر وقت به نوزاد شیر بدهد ، پوشک آن را عوض کند و به مقدار کافی خواب نوزاد را کنترل کند .

همچنین هنگام خواب باید از او مراقبت کند زیرا نوزادان هر چند ساعت از خواب بیدار می شوند ، البته همه ی پرستاران کودک در کلاس های آموزشی پرستار سلام ، آموزش لازم را دیده اند و مدام آپدیت خواهد شد این آموزش ها ، خدمات مراقبتی که باید در طول شبانه روز انجام دهد شامل دفعات شیردهی ، خواب نوزاد ، بهداشت فردی نوزاد و می باشد .

مطالب مرتبط :   مراقب نوزاد مرزدران


استخدام پرستار کودک در منزل تهران ، نیاوران ، پاسداران ، آجودانیه ، نارمک



شما می‌ توانید برای نگهداری از فرزندتان ، پرستار کودک در منزل تهران استخدام کنید ، پرستار کودکی که یا مراقب کودکی که برای مراقبت از فرزندان شما آموزش دیده و مهارت بالایی در انجام این کار دارد ،

پرستار علاوه بر تنظیم خواب ، غذا و با کودک شما در بازی کردن ، انجام تکالیف و انجام کار‍‌های مورد علاقه همراهی کرده و باعث رشد خلاقیت کودک می‌ شود ، برای استخدام پرستار کودک در منزل نارمک مانند نمونه کار بالا و سایر نقاط تهران می توانید با شماره های موسسه پرستار سلام تماس بگرید و از نگهداری و آموزش کودکتان در منزل به صورت با کیفیت اطمینان حاصل فرمایید .



هزینه ، دستمزد و قیمت استخدام پرستار کودک در منزل تهران ، نارمک ، نیاوران ، پاسداران ، آجودانیه و …



در ابتدا لازم است بگوییم هزینه پرستار کودک در منزل به عوامل مختلفی بستگی دارد ، در شرکت پرستاری ، خدماتی پرستار سلام تمامی قیمت ها با توجه به تعرفه اعلام شده توسط شورای عالی مراکز خدماتی در منزل تهران در نظر گرفته می شود که در شرایط خاص و درخواست خدمات بیشتر ، این مبلغ نیز بیشتر خواهد شد .

زیرا برخی از خانواده ها برای کودک خود خدمات ویژه ای درخواست می کنند که خارج از تعرفه می باشد ، شما می توانید برای استخدام پرستار کودک در منزل تهران با شماره های موسسه پرستار سلام تماس بگرید و از مشاوره های رایگان همکاران ما در موسسه استفاده نمایید .



استخدام پرستار کودک در منزل تهران
استخدام پرستار کودک در منزل تهران


# استخدام پرستار کودک در منزل تهران # استخدام پرستار کودک در منزل پاسداران / نارمک / نیاوران / آجودانیه و

مدیریت مجموعه پرستار سلام : ممنونیم که پرستار سلام را انتخاب نموده اید و مطمئن باشد که تمام تلاشمان را برای رضایت شما به کار خواهیم برد .

خدمات پرستاری در منزل, نگهداری از کودک, نمونه کارها
نوشتهٔ پیشین
هزینه ساعتی نگهداری کودک
نوشتهٔ بعدی
مراقبت از نوزاد 2قلو در منزل

محتوای مرتبط

پرستاری از کودک در منزل ، مرزداران

پرستاری از کودک در منزل ، مرزداران

امور منزل و نگهداری از کودک ، میدان فاطمی

امور منزل و نگهداری از کودک ، میدان فاطمی

9 صبح تا 2 ظهر دو روز در هفته

نگهداری از کودک 8 ساله بهارستان

نمونه کارهایی از خدمات پرستار سلام

امور منزل و آشپزی برای دو نفر ، ستارخان

امور منزل و آشپزی برای دو نفر ، ستارخان

پرستاری از سالمند آقا ، تهران پارس

پرستاری از سالمند آقا ، تهران پارس

نگهداری از نوزاد دوقلو سعادت آباد

پرستاری از کودک دوقلو پونک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!