همراه بیمار در بیمارستان طالقانی

همراه بیمار در بیمارستان طالقانی

همراه بیمار در بیمارستان طالقانی

همراه بیمار در بیمارستان طالقانی و سایر بیمارستان های تهران از جمله خدمات پرستار سلام در تهران می باشد برای مشاهده سایر خدمات پرستار سلام به عکس موجود در انتهای همین صفحه مراجعه نمایید.

همراه بیمار در بیمارستان طالقانی

در قسمت زیر یک نمونه کار از بخش پرستار بیمار در بیمارستان شرکت پرستار سلام به عنوان همراه بیمار در بیمارستان طالقانی را مشاهده می نمایید.


نام فایل و نمونه کار همراه بیمار در بیمارستان طالقانی : خانم شهریاری


توضیحات درخواست کننده همراهی بیمار در بیمارستان طالقانی : همراه بیمار  در بیمارستان طالقانی بصورت شبانه روزی برای حداقل یک هفته


حقوق هر 24 ساعت در تاریخ چهارشنبه / 8 شهریور 1398 : 160.000 که 24 هزار تومانش کارمزد شرکته


ساعت کاری : شبانه روزی (مقطعی) برای همراهی بیمار در بیمارستان


محدوده : بیمارستان طالقانی : تهران – بزرگراه شهید چمران – خیابان یــمن – خیابان شهید اعــرابی جنب دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، مرکز پزشکی ، آموزشی و درمانی آیت الله طالقانی


تاریخ این نمونه کار از شرکت پرستار سلام : چهارشنبه / 8 شهریور 1398


همراه بیمار در بیمارستان طالقانی
همراه بیمار در بیمارستان طالقانی پرستار سلام

پرستار سلام

اعزام همراه بیمار در بیمارستان طالقانی تهران با پرستار سلام

آسودگی خاطر در کنار عزیزانتان

بیمارستان طالقانی، به عنوان یکی از بزرگترین مراکز درمانی و آموزشی کشور، روزانه پذیرای مراجعه‌کنندگان و بیمارانی از سراسر ایران است. گاه شرایط جسمی یا روحی بیمار به گونه‌ای است که نیاز به حضور یک همراه از شرکت پرستار سلام با مجوز رسمی در کنار خود را ضروری می‌بیند، در این شرایط، یافتن همراهی دلسوز ، صبور و با تجربه می‌تواند از شرکت پرستار سلام می تواند دغدغه‌ی بیمار و خانواده بیمار را کم کند.

شرکت پرستار سلام با درک این نیاز مهم، خدمات اعزام همراه بیمار را به طور تخصصی در بیمارستان های تهران و بیمارستان طالقانی تهران ارائه می‌دهد، این شرکت با به‌کارگیری همراهان بیمار مجرب و آموزش‌دیده، در تلاش است تا آسودگی خاطر و آرامش را به شما و عزیزانتان در طول بستری در بیمارستان به ارمغان آورد.

مزایای استفاده از خدمات اعزام همراه بیمار پرستار سلام

انتخاب همراه بیمار با تخصص و تجربه لازم :

پرستار سلام با در نظر گرفتن شرایط جسمی و روحی بیمار ، اعم از سن ، جنسیت، نوع بیماری و نیازهای مراقبتی ، مناسب‌ترین همراه بیمار را برای شما در بیمارستان های تهران اعزام و انتخاب می‌کند.

همراهان بیمار این شرکت از تخصص و تجربه لازم در زمینه‌های مختلف مراقبتی ، مانند کمک به انجام امور شخصی و بهداشتی بیمار ( تعویض پوشک و … ) ، تغذیه بیمار ، جابجایی و حمل بیمار ، انجام پاره ای از اقدامات پزشکی تحت نظر پرستار و کادر درمان ، صحبت و همدلی با بیمار و … برخوردار هستند.

ارائه خدمات با تعرفه مناسب از شرکت پرستار سلام برای همراهی بیمار در بیمارستان

هزینه خدمات اعزام همراه بیمار در پرستار سلام با توجه به شرایط بیمار ، ساعات حضور همراه و نوع خدماتی که ارائه می‌شود ، تعیین می‌گرددف این شرکت با ارائه تعرفه‌های مناسب و منصفانه ، سعی دارد تا خدمات خود را برای اقشار مختلف جامعه قابل دسترس کند.

پشتیبانی 24 ساعته

بخش پشتیبانی همراه بیمار در بیماستان پرستار سلام به طور شبانه‌روزی در دسترس شماست تا در صورت بروز هرگونه مشکل یا نیاز به راهنمایی ، بتوانید با کارشناسان این شرکت تماس گرفته و از پشتیبانی آنها بهره‌مند شوید.

موارد استفاده از خدمات اعزام همراه بیمار

بیماران سالمند

سالمندان به دلیل ضعف جسمانی و نیاز به مراقبت‌های بیشتر و تجربه نداشتن اعضای خانواده برای همراهی سالمند در بیمارستان ، ممکن است در طول بستری در بیمارستان به همراهی نیاز داشته باشند.

بیماران دارای معلولیت

بیماران دارای معلولیت جسمی یا ذهنی نیز برای انجام امور روزمره و جابجایی در بیمارستان به کمک و همراهی در بیمارستان نیاز دارند.

بیماران تحت عمل جراحی

بیماران پس از عمل جراحی و در دوران بستری در بیمارستان در دوران نقاهت خود ، به دلیل درد و ضعف جسمانی ، نیاز به مراقبت و همراهی دارند تا روند بهبودی آنها به سرعت طی شود.

بیماران مبتلا به بیماری‌های خاص در زمان بسیتری در بیمارستان ، شیمی در مانی ، انجم آزمایشات و …

بیماران مبتلا به بیماری‌های خاص ، مانند سرطان ، نیاز به مراقبت‌های تخصصی و همدلی و همراهی دارند که توسط همراهان بیمار آموزش‌دیده پرستار سلام قابل ارائه است.

شرکت پرستار سلام با ارائه خدمات اعزام همراه بیمار در بیمارستان های تهران و بیمارستان طالقانی تهران ، در تلاش است تا در کنار شما و عزیزانتان در دوران سخت بیماری باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست ، می‌توانید با شماره‌های شرکت پرستار سلام تماس گرفته و از مشاوره رایگان کارشناسان این شرکت بهره‌مند شوید.

علاوه بر موارد ذکر شده ، شرکت پرستار سلام خدمات دیگری مانند اعزام پرستار بیمار در منزل ، مراقبت از سالمند در منزل و … را نیز ارائه می‌دهد.

با انتخاب پرستار سلام ؛ درکنار شما هستیم 🌹، آسودگی خاطر و آرامش را به خود و عزیزانتان هدیه دهید.

خدمات پرستار سلام انواع خدمات در منزل تهران
نوشتهٔ پیشین
همراه بیمار خانم در بیمارستان طالقانی
نوشتهٔ بعدی
همراهی بیمار برای رفتن به بیمارستان

محتوای مرتبط

نمونه کارهایی از خدمات پرستار سلام

ماساژ درمانی سیاه تیک ازگل

ماساژ درمانی سیاه تیک ازگل

نظافت و امور منزل طرشت

نظافت و امور منزل طرشت

خدمات تزریقات و پرستاری در منزل

خدمات تزریقات و پرستاری در منزل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!