مراقبت از سالمند آقا 90 ساله،میدان خراسان

مراقبت از سالمند آقا 90 ساله،میدان خراسان

 

نام فایل : خانم نظری


توضیحات : نیروی آقا ، سالمند آقا 90 ساله که رانش شکسته و پوشک میشه .


پوشک بزرگسالان

پوشک بزرگسالان برای افراد بزرگتر از نوزاد استفاده میشود. این پوشک در شرایط مختلف مانند بی اختیاری ادرار اختلالات تحرکی اسهال شدید و خونریزی های شدید دوران زایمان و یا قبل یائسگی.. استفاده میشود. پوشک بزرگسال اشکال مختلفی مثل شبیه پوشک های کودک،زیر شلواری(شورت پلاستیکی)، و … ساخته میشود در جامعه پزشکان سعی میکنند که به جای واژه پوشک از واژه شورت لاستیکی استفاده کنند چون واژه پوشک افکار منفی ایجاد میکند.

استفاده

افرادی که بی اختیاری ادرار یا مدفوع دارند نیاز به پوشک یا محصولات مشابه دارند چرا که قادر به کنترل مثانه یا روده های خود نیستند .افرادی که بستری هستند یا روی صتدلی چرخدار هستند و نمی‌توانند به دستشویی بروند نیاز به پوشک دارند . افراید که مبتلا به اختلالات شناختی یا عقب افتادگی هستند نیز ممکن است نیاز به پوشک داشته باشند محصولات جاذب بی اختیاری در طیف گسترده ای مانند لباس های زیر ،پوشک بزرگسال و … در اندازه های مختلف تولید می شوند پوشک های مخصوص برای شنا با عنوان پوشک شنا یا شورت پارچه در شنا سناخته می شوند و برای افرادی که بی اختیاری مدفوع دارند استفاده میشود ولی می‌تواند برای مهار ادرار موقت مفید باشد.بیشتر قابل شست‌وشو و استفاده مجدد هستند اما انواع یکبار انه نیز وجود دارند.

فضانوردان

فضا نوردان نیز از پوشک استفاده میکنند نام این پوشک Maximum Absorbency Garments یا MAGs است برای استفاده در طول پرتاب یا فرود. در ماموریت های شاتل فضایی هر کدام از خدمه سه پوشک دریافت میکردند برای لحظه پرتاب ،لحظه فرود،و 1 پوشک یدکی برای مواقع لازم پارچه فوق العاده جاذب در پوشک یکبار مصرف میتواند تا 400 برابر وزن خود جذب کند توسعه داده شده تا در راه پیمایی های فضایی و فعالیت های اضافی فضای تا 6 ساعت بماند این پوشک ها مناسب زنان نبودند اما مردان رضایت خود را از پوشیدن پوشک اعلام کردند پس از دست گیری لیزا نواک مردم فهمیدند که فضا نوردان از پوشک استفاده میکنند زیرا او 900 مایل با پوشک بزرگسالان دویده بود و او در حالی که مشغول ادرار کردن در پوشکش بود دستگیر شد. (منبع)


حقوق :  2.500.000 تومان


ساعت کاری :  شبانه روزی


محدوده :  میدان خراسان


تاریخ :   پنجشنبه /2 آبان 1398


مراقبت از سالمند آقا 90 ساله،میدان خراسان

برای تماس با پرستار سلام ، شماره زیر را لمس کنید.

88499404


نوشتهٔ پیشین
تمام امور نوزاد 8 ماهه بهمراه نظافت جزئی ، پاسداران
نوشتهٔ بعدی
امور منزل و آشپزی برای 4 نفر ، فرمانیه

محتوای مرتبط

نمونه کارهایی از خدمات پرستار سلام

کارت همراه بیمار در بیمارستان

کارت همراه بیمار در بیمارستان

همراه بیمار در بیمارستن محب مهر

همراه بیمار در بیمارستن محب مهر

همراه بیمار در بیمارستان شریعتی

همراه بیمار در بیمارستان شریعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!