مراقبت از سالمند خانم 84 ساله ، غرب تهران

مراقبت از سالمند خانم 84 ساله ، غرب تهران

مراقبت از سالمند خانم 84 ساله ، غرب تهران

مراقبت از سالمند خانم 84 ساله ، غرب تهران : پرستاری مراقبت و نگهداری از سالمند در منزل تهران یکی از خدمات پرستار سلام می باشد.

پرستار سلام دارای سه شعبه در تهران است که یکی از شعبات در غرب تهران دقیقا روبه روی ایستگاه مترو یادگار در مرزداران است تا درخواست کنندگان انواع خدمات پرستار سلام به سهولت به صورت حضوری هم بتوانند در خدمت شان باشیم.

نام فایل و نمونه کار مراقبت از سالمند خانم 84 ساله ، غرب تهران : خانم سروش


توضیحات پرستاری و مراقبت از سالمند در منزل غرب تهران : مراقبت از سالمند خانم 84 ساله و تنها و سالم همراه با امور منزل پرستار مجرد باشد که مشغله نداشته باشند .(این خانم ویلچری است و باید برای رفتن به دسشویی دستشو بگیری که نیوفته زمین)


حقوق نگهداری از سالمند در منزل :  2.800.000 تومان در تاریخ دوشنبه / 6 آبان 1398 بوده است و اگر الان که این نمونه کار را می بینید خیلی از این تاریخ گذشته است ، تماس بگیرید.


ساعت کاری مراقبت از سالمند خانم 84 ساله ، غرب تهران :  شبانه روزی ( جمعه ها تعطیل )


محدوده و آدرس محل کار پرستار سالمند :  اندیشه شهر ک صدف


تاریخ این نمونه کار : دوشنبه /6 آبان 1398


مراقبت از سالمند خانم 84 ساله ، غرب تهران
مراقبت از سالمند خانم 84 ساله ، غرب تهران

پرستار سلام

مراقبت از سالمند خانم 84 ساله ، غرب تهران

مراقبت از سالمندان، به ویژه سالمندان خانم، کاری دشوار و حساس است، این افراد به دلیل سن و سال بالا، ممکن است دچار مشکلات جسمی و ذهنی مختلفی باشند، بنابراین، لازم است که پرستار یا همراهی که  پرستار سلام اعزام می کند و از آنها مراقبت می کند، دارای تجربه و مهارت کافی باشد.

در ادامه به برخی از نکات مهم در مراقبت از سالمند خانم 84 ساله در غرب تهران اشاره می کنیم:

بهداشت و نظافت: یکی از مهم ترین نکات در مراقبت از سالمندان، حفظ بهداشت و نظافت آنها است، پرستار یا همراه باید به طور مرتب بدن سالمند را حمام کند، موهای او را شانه کند و دندان های او را مسواک کند، همچنین، باید از تمیز و مرتب بودن لباس های سالمند نیز اطمینان حاصل کند.

تغذیه مناسب: سالمندان به دلیل کاهش اشتها و مشکلات گوارشی، ممکن است دچار کمبود مواد مغذی شوند، بنابراین، پرستار یا همراه باید به تغذیه مناسب سالمند توجه ویژه ای داشته باشد، غذاهای سالمند باید مغذی و مقوی باشند و به اندازه کافی کالری داشته باشند، همچنین، باید به تنوع غذایی نیز توجه شود تا سالمند از غذا خوردن لذت ببرد.

مراقبت از سلامت جسمی: سالمندان ممکن است دچار مشکلات جسمی مختلفی مانند بیماری قلبی، دیابت، فشار خون و… باشند، پرستار یا همراه باید به طور مرتب سلامت جسمی سالمند را بررسی کند و در صورت بروز هرگونه مشکل، او را به پزشک یا متخصص مربوطه ارجاع دهد.

مراقبت از سلامت روان: سالمندان ممکن است دچار مشکلات روانی مختلفی مانند افسردگی، اضطراب و… باشند، پرستار یا همراه باید به سلامت روان سالمند نیز توجه داشته باشد و در صورت بروز هرگونه مشکل، از خدمات روانپزشکی یا روانشناسی استفاده کند.

حمایت عاطفی: سالمندان ممکن است احساس تنهایی و افسردگی کنند، پرستار یا همراه باید با رفتارهای خود، از سالمند حمایت عاطفی کند و به او احساس آرامش و امنیت بدهد.

مراقبت از سالمند خانم 84 ساله ، غرب تهران پرستار سلام

در صورتی که شما یا یکی از نزدیکان شما سالمندی هستید که به مراقبت نیاز دارند، می توانید از خدمات شرکت پرستار سلام استفاده کنید، این شرکت با کادری مجرب و با تجربه، خدمات با کیفیتی را به سالمندان ارائه می دهد.

برای استفاده از خدمات شرکت پرستار سلام، می توانید با شماره تلفن 02188499404 تماس بگیرید و یا به وب سایت این شرکت پرستار سلام مراجعه کنید.

کلمات کلیدی: مراقبت از سالمند ، سالمند خانم ، 84 ساله ، غرب تهران ، پرستار سلام ، خدمات مراقبت از سالمند ، بهداشت و نظافت ، تغذیه مناسب ، مراقبت از سلامت جسمی ، مراقبت از سلامت روان ، حمایت عاطفی

نوشتهٔ پیشین
مراقبت از سالمند خانم لگنی ، میدان هروی
نوشتهٔ بعدی
مراقبت از سالمند اقا 60 ساله ، شهرک غرب

محتوای مرتبط

نمونه کارهایی از خدمات پرستار سلام

مراقب کودک در منزل

پرستار کودک در مینی سیتی

خدمات پرستاری در بیمارستان

خدمات پرستاری در بیمارستان

انجام امور منزل و آشپزی در شهریار

انجام امور منزل و آشپزی در شهریار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!