غذا دادن به سگ هاسگی ، بلوار آهنگ

غذا دادن به سگ هاسگی ، بلوار آهنگ

نام فایل : خانم بهار فر


توضیحات : غذا دادن به سگ هاسگی (مثل بچه شون می مونه) و زیر 2 سال، و بیرون بردن سگ، اگه ماشین داشته باشه در اولویته


حقوق : 2.500.000 تومن


ساعت کاری : 13 ظهر تا 10 شب


آدرس : بلوار آهنگ


تاریخ : یکشنبه / 24 آذر 1398


برای تماس با پرستار سلام ، شماره زیر را لمس کنید.

8849940


آموزش رفتاری توله سگ هاسکی

این نژاد از سگ، رفتار و تغذیه منحصربفردی را دارد. دستورالعمل تغذیه سگ هاسکی را برای آگاهی بیشتر و اطلاع ار ذاعقه سگ هاسکی خود، حتما مطالعه فرمایید. سگ

غذا دادن به سگ هاسگی ، بلوار آهنگ
غذا دادن به سگ هاسگی ، بلوار آهنگ

هاسکی آنقدر مهم و با ارزش است که نیاز به معرفی کامل دارد. هاسکی ها، سگ های بسیار پر انرژی و فعال هستند، به این معنی که آنها نیاز به ورزش و فعالیت زیادی دارند تا خوشحال بوده و به صوت سالم زندگی کنند. هاسکی در ابراز عشق، مشهور است و سگی کاملا با وفا بوده که گاها احساسات انسانی را به چالش می کشد. این خصوصیات باعث شده سگ هاسکی یکی از محبوب ترین حویانات خانگی باشد. با این حال آموزش توله سگ هاسکی زمان بر و نیاز به حوصله دارد. اگر شما در حال بررسی و تصمیم گیری برای داشتن یک سگ هاسکی به عنوان حیوان خانگی هستید، در نظر داشته باشید که آیا وقت، صبر، انرژی و تعهد خود را برای کمک به سگ برای زندگی طولانی، شاد و پربار داشته باشید. در ادامه به آموزش رفتاری در توله سگ هاسکی می پردازیم.

توله سگ هاسکی خود را اجتماعی کنید. اجتماعی شدن توله سگ، به او می آموزد که چگونه به طور مناسب با جنبه های مختلف محیط خود (به عنوان مثال، افراد، سگ های دیگر) تعامل داشته باشد، که به او کمک می کند تا به یک سگ بالغ با اعتماد به نفس بالا تبدیل شود، که دارای رفتاری کاملا خوب و صحیح است. اجازه دهید توله سگ هاسکی شما با افراد مختلف زمان هایی را بگذراند و با افراد متفاوتی دیدار داشته باشید. همچنین برای توله سگ محیطی را فراهم نمایید که تجربه های مختلف دیداری و شنیداری داشته باشد. اگر دسترسی به سگ های دیگر دارید حتما توله سگ خود را با سگ های دیگر ملاقات دهید تا توله سگ هاسکی شما ارتباط با دیگر هم نوعان خود را فراگیرد. تجربه برخورد با توله های دیگر را از ۴ یا ۵ ماهگی به بعد انجام دهید. حتما توله هاسکی خود را به شنیدن صدا و دیدن اتومبیل ها عادت دهید. زیرا سگ ها در صورت عدم آموزش در برخورد با وسایل نقلیه متفاوت برخورد خواهند کرد. همچنین می توانید از دوستان خود دعوت کنید تا توله سگ هاسکی شما به دیدار با افرادی غیر از افراد منزل عادت کنند. برای ایجاد تجربه دیداری متفاوت در توله خود می توانید از قدم زدن در پارک استفاده کنید. در هر یک از انجام فعالیت های آموزشی، اگر توله سگ هاسکی شما دچار اضطراب و استرس شد، بلافاصه به محیط و اولیه و امن توله سگ بازگردید و شرایط را به قبل از اجرای آموزش تغییر دهید.

به طور طبیعی هاسکی ها،سگ های بسیار مستقل و هوشمندی هستند. با این حال، آنها در بعضی اوقات می توانند خسته کننده باشند و آموزش را دشوار کنند. تا قبل از ۱ سالگی سگ، رفتارها و دستورات اطاعتی را به توله سگ آموزش دهید تا در دوران بلوغ، با مشکلی از این قبیل برخورد نکنید. اگر شما دارای یک توله سگ هاسکی هستید، بسیار مهم خواهد بود که به آموزش های داخل خانه را انتقال داده باشید. سگ هاسکی به هیچ وجه دوست ندارد در جایی که می خوابد ادرار یا مدفوع کند. حتما به توله هاسکی خود آموزش دهید این امر را، و در صورت داشتن قفس، امکان خروج برای حیوان خانگی شما ممکن باشد. علاوه بر این آموزش استفاده از قفس دارای اهمیت فراوانی است، زیرا توله سگ یاد خواهد گرفت در مواقع استرس و ترس محل امنی برای او وجود دارد که آرامش را به او می دهد. قفس و جعبه توله سگ هاسکی شما، محلی برای جریمه و دعوای سگ نیست. هنگامی که رفتار اشتباهی از توله سگ سر بزند (با توجه به ماهیت حیوان و توله بودن سگ هاسکی، اتفاقی کاملا طبیعی است) برای تنبیه، توله سگ را به داخل قفس و محل نگهداری نفرستید. این اتفاق باعث ایجاد حس منفی از قفس در توله سگ هاسکی خواهد شد.

در بیرون رفتن و تجربه بیرون بردن توله سگ هاسکی خود، این اتفاق را همراه با قلاده انجام دهید. اما سعی کنید با او همبازی شوید تا حیوان خانگی شما تجربه دویدن را داشته باشید. به هیچ وجه قلاده را از توله سگ نگیرید، زیرا هنوز توله شما دارای غریزه درندگی و دوندگی است. این غریزه می تواند برای افراد و خود توله سگ هاسکی مشکل بیافریند. در صورت عدم کنترل توله سگ، به سمت خودروهای در حرکت، خواهد دوید و این اتفاق می تواند غیر قابل جبران برای شما و توله باشد. ممکن است توله سگ شما را به سمت خود بکشد. در هنگام کشیدن شما توسط سگ، بلافاصه بایستید و با نگاه خود به توله سگ بفهمانید رفتار اشتباهی داشته است. سپس در مسیر مخالف سمتی که توله قصد کشیدن شما را داشت، حرکت نمایید تا توله متوجه شود که کشیدن دست شما همراه با محقق شدن خواسته اش نخواهد بود. از قلاده های کشی مانند استفاده نکنید. زیرا توله سگ با فشار و جلو رفتن فاصله بیشتری از شما به دست خواهد آورد. از یک قلاده با طول ثابت استفاده کنید و فاصله خود با توله سگ هاسکی را به کمترین برسانید. تا بتوانید بر توله سگ احاطه داشته باشید و مانع از رفتارهای تهاجمی در توله سگ هاسکی خود شوید. آموزش پیاده روی صحیح با سگ، عنوان مطلبی است که به صورت کامل و جامع نحوه صحیح پیاده روی به همراه سگ را آموزش می دهد. همچنین در زمانی که هاسکی شما در دوران تولگی به سر می برد، شما باید از زمان های مناسب برای بیرون بردن توله سگ مطلع و آگاه باشید.

در طول دوره آموزش توله سگ هاسکی، حتما مشخص کنید دستور دهنده و رهبر شما هستید. هاسکی، حیوان مطیع و بسته ای است. انتظار دارد یک رهبر واضح، روشن، مشخص و قدرتمندی داشته باشد. توله سگ هاسکی شما باید به دید رهبر به شما نگاه کند. برای به وجود آوردن این حس می توانید در هنگام خوردن غذا، بر روی سر او بایستید. با کنترل کردن منبع غذا و اجازه یا عدم اجازه خوردن غذا، توله سگ هاسکی، شما را رهبر خواهد دید. راه دیگری که شما می توانید رهبر بودن خود را به توله سگ بقبولانید این است که، در هنگام پیاده روی و قدم زدن با توله سگ هاسکی، با اشاره سر، مسیر و سمت پیاده روی را مشخص کنید. توله سگ هاسکی گاها شما را با مقاومت در برابر دستوراتتان سورپرایز خواهد کرد، اما با جدیت و تغییر ندادن دستورتان، خود را به رهبری قدرتمند نزد هاسکی تبدیل خواهید کرد. رهبر بودن خود را با فریاد کشیدن و یا زدن سگ هاسکی بیان و ابراز نکنید. اگر شما سعی کنید رهبری خود را از طریق رفتارهای فیزیکی برقرار کنید، سگ هاسکی بعید است که به عنوان رهبر به شما اعتماد و احترام بگذارد..


نوشتهٔ پیشین
انجام امور منزل بدون آشپزی ، اندیشه
نوشتهٔ بعدی
پرستاری از خانمی که ام اس داره ، شهر ری

محتوای مرتبط

نمونه کارهایی از خدمات پرستار سلام

امور منزل و آشپزی برای یک نفر ، میدان انقلاب

امور منزل و آشپزی برای یک نفر ، میدان انقلاب

نگهداری از سالمند 24 ساعته

نگهداری از سالمند 24 ساعته

انجام امور منزل در جردن

انجام امور منزل در الهیه تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!