پرستار سالمند nurse

پرستار سالمند nurse

پرستار سالمند در منزل : خانم حسینی پور

📌﷽ : سالمند خانم تنها که راه می ره، وزن 50 کیلو ، سن 80 سال ، 50 درصد آلزایمر داره، خودش می گه دستشویی دارم، شبا راحت می خوابه ،

💸 حقوق : 7.000.000 تومان

⏰ ساعت کاری : شبانه روزی (جمعه تعطیل )

🏠 محدوده : پرستار سالمند nurse فلکه دوم تهران پارس

…………………. 🔸🔹🔸 ………………….

☎️  ۰۲۱۸۸۴۹۹۴۰۴

پرستار سالمند nurse
پرستار سالمند nurse

 

پرستار سالمند nurse

پرستار یا نِرس (به انگلیسی: nurse) شخصی که در زمینه اصول علمی و مهارت‌های حرفه‌ای مراقبت سلامت، درمان و آموزش پزشکی بیماران تحصیل کرده و در آن مهارت داشته باشد.

پرستاری سالمندان (به انگلیسی: Geriatric nursing) یک تخصص در پرستاری است که به ارائه خدمات پرستاری به سالمندان و افراد پیر می‌پردازد.

آموزش پرستاری در ایران، به‌خصوص برای زنان، همواره دچار مشکلاتی بوده‌است. به‌طور مثال تا دهه ۱۹۵۰ میلادی، آموزش پرستاری برای زنان در ایران یک تابوی اجتماعی محسوب می‌گردید  نخستین موسسه‌ای که به زنان ایران آموزش پرستاری ارائه می‌داد بیمارستان پرزبترین آمریکاییان در تهران از سال ۱۸۹۳ بود

شرح وظایف پرستار سالمند در منزل

همانطور که میدانید انسان ها در هرسنی که باشند دارای نیازهایی خاص و ویژه ای میباشند که باید برطرف شوند. پرستار سالمند به کسی میگویند که کاملا با این نیازها آشنایی دارد و میتواند به خوبی کمک به رفع این نیازها کند.

مطالب مرتبط :   نگهداری از سالمند پوشکی در مرزداران

پرستار سالمند به فردی گفته می شود که با توجه به وضعیت سلامت سالمند به وی در امور شخصی و زندگی روزمره کمک می کند. یک پرستار سالمند در منزل به شکلی صمیمانه با پدر و مادر کهن سال شما و یا پدربزرگ و مادر بزرگ عزیزتان ارتباط برقرار کرده و به طریقی دوستانه به او یاری می رساند. امروزه با توجه به افزایش طول عمر و نیز ارتقا دانش این شغل به یک شغل نیمه تخصصی و تخصصی تبدیل شده است.

همچنین می توان گفت وظایف مراقب و نگهدار سالمند از ساده ترین حالت یعنی صرفا حضور یک همدم و همراه در منزل در ساعاتی از روز و یا شخصی که به وی در امور خانه کمک می‌کند تا پرستاری که داروهای او را طبق تجویز پزشک معالج به وی می‌دهد و یا در ساعات مشخصی از روز اقدام به اندازه گیری و پایش میزان قند خون و یا فشار خون می‌کند و یا شخصی که به وضعیت بهداشت و حمام بردن فرد کهنسال به او کمک می‌کند بسیار متغییر خواهد بود

نگهداری از سالمند شبانه روزی

امروزه نیاز مندی‌‌ های بسیاری برای نگهداری سالمندان و پرستاری از آنان به چشم می‌خورد با توجه به شرایط سالمند نگهداری از سالمند می تواند به صورت روزانه یا شبانه روزی در منزل شخصی سالمند باشد فرد سالمند در محیط خانه و خانواده افزایش سطح سلامتی خود را می‌تواند حس کند و حضور در محیط گرم خانه می‌تواند نشاط در سالمندان را افزایش دهد.

مطالب مرتبط :   مراقبت از سالمند پاسداران

حضور پرستار بی‌ شک می‌تواند استرس و نگرانی دوران سالمندی را که ناشی از افزایش سن است، کاهش داده و به انجام فعالیت‌‌ های ساده روزانه فرد کمک بسیاری خواهد کرد.

هزینه نگهداری سالمند در منزل

این شغل نیز همچون سایر مشاغل تعرفه‌های مشخصی وجود دارد که موسسات دارای مجوز طبق این تعرفه‌ها قرارداد شما را تنظیم می‌کنند. البته باید این نکته را در نظر داشت که دستمزد خدمات پرستاری از سالمندان در منزل با توجه به شرایط ایشان ( بطور مثال سالمندی که نیاز به پوشک شدن و یا لگن برای اجابت مزاج دارد نیاز بیشتری به مراقبت دارد تا سالمندی که سرپا و سالم است و صرفا پرستار حکم یک همدم را برای او دارد) متغییر خواهد بود از این رو شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره رایگان همچنین اطلاع دقیق از هزینه های استخدام پرستار سالمند در منزل با شماره های موسسه پرستار سلام تماس بگرید و از ما درخواست پرستار نمایید آرامش و آسایش زندگی شما هدف ماست

 

پرستار سالمند nurse
پرستار سالمند nurse
پرستار سالمند در منزل, نمونه کارها
نوشتهٔ پیشین
شرح وظایف پرستار سالمند در منزل
نوشتهٔ بعدی
استخدام مراقب سالمند در منزل

محتوای مرتبط

پرستار سالمند تنها آزادی

مراقب سالمند خانم جنت آباد

مراقبت از سالمند خانم سالم و تنها ، خیابان ستاری

مراقبت از سالمند خانم سالم و تنها ، خیابان ستاری

بهترین خدمات پرستاری از سالمند در منزل استان تهران

بهترین خدمات پرستاری از سالمند در منزل استان تهران

نمونه کارهایی از خدمات پرستار سلام

آشپزی روز های زوج ، پونک، شهرک نفت

آشپزی روز های زوج ، پونک، شهرک نفت

تزریقات در دروازه دولاب

تزریقات در شهران

تزریق سرم در سعادت آباد

تزریق سرم در سعادت آباد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!