مراقب سالمند در منزل نیاوران

پرستار سالمند در منزل شهر ری

پرستار سالمند در منزل شهر ری یکی از خدمات پرستار سلام می باشد پرستار سلام با بیش از 3000 رضایتمندی مشتری در زمنیه نگهداری از سالمند شهرری و سایر خدمات پرستار سلام در خدمت شماست.

پرستار سالمند در منزل شهر ری

پرستار سالمند در منزل شهر ری : خانم افتخاری

📌﷽ پرستار سالمند در منزل شهر ری : سالمند خانم 80 ساله تنها و نابینا که به تازگی از همسرشون جدا شدن ، خودش دستشویی و حمام می ره، ساعت 8 همسایه شون می یاد و انسولینش رو تزریق می کنه براش

💸 حقوق نگهداری از سالمند شهرری : 5.800.000 تومان برای تاریخ این نمونه کار

⏰ ساعت کاری پرستار سالمند در منزل شهر ری : شبانه روزی ( جمعه ها تعطیل)

🏠 محدوده نگهداری از سالمند شهرری : شهر ری، دولت آباد، میدان شهید بروجردی

…………………. 🔸🔹🔸 ………………….

☎️ ۰۲۱۸۸۴۹۹۴۰۴

پرستار سالمند در منزل شهر ری
پرستار سالمند در منزل شهر ری نگهداری از سالمند شهرری

پرستار سالمند در منزل شهر ری

به عنوان یک پرستار سالمند در منزل، باید به زمان و وقت خانواده هایی که برایشان کار انجام می دهد ، احترام بگذارید. وقتی اعلام آمادگی کردید، بهتر است حتی کمی زودتر حاضر شوید و در مورد هرگونه نیاز یا برنامه خاص برای آن روز صحبت کنید.یک پرستار سالمند وقت شناس به حرفش پایبند است و وقتی می گوید که حاضر می شود، سر موقع به محل می رسد

مهم ترین مراقبت های بهداشتی در دوران سالمندی چیست؟

سالمندی پدیده ای طبیعی است که با تغییرات فیزیولوژیک همراه است. روند این تغییرات در افراد مختلف یکسان است، اما سرعت ایجاد آن متفاوت است. از سالمندی نمی توان پیشگیری کرد، اما می توان با رعایت اصول تغذیه صحیح در تمام دوران زندگی، سلامت جسمی و روحی خود را برای سالمندی حفظ کرد. اضافه وزن، کاهش وزن، فشارخون بالا، چربی خون بالا و دیابت اصلی ترین مشکلات در سالمندی است و عمده ترین راه کنترل آنها، تغذیه مناسب و پیروی از یک الگوی تغذیه ای صحیح است.

مطالب مرتبط :   پرستار با بچه  مراقبت از سالمند خانم ، نارمک

چاقی

با افزایش سن و کم شدن تحرک، کاهش توده بدنی و کند شدن سیر متابولیسم پایه، نیاز به انرژی کاهش می یابد. در صورتی که رژیم غذایی با کالری بالایی تامین شده باشد، چاقی ایجاد می شود. بنابراین در این سنین انتخاب غذاهای کم حجم و غنی از مواد مغذی، کاهش مصرف مواد شیرین و چربی ها توصیه می شود.

سوء تغذیه و کاهش وزن

در سالمندان مبتلا به سوء تغذیه و کاهش وزن، رژیم غذایی پرکالری و پر پروتئین توصیه می شود. این افراد بایستی از وعده های غذایی بیشتر (پرانرژی مثل عسل، مربا و کره در صبحانه) استفاده کرده و انواع طعم دهنده ها مثل ادویه ها، چاشنی ها و آب لیمو برای خوش طعم کردن غذا و تحریک اشتها را در برنامه غذایی خود بگنجانند. رعایت تنوع غذایی، مانند استفاده از نان و غلات، سبزی ها و میوه ها، شیر و لبنیات، گوشت، حبوبات و تخم مرغ در برنامه غذایی روزانه توصیه می شود.

افزایش کلسترول

برای پیشگیری از افزایش کلسترول خون، باید چربی های قابل رؤیت گوشت قبل از پخت تا حد ممکن جدا شود. همچنین از مصرف کله پاچه، مغز، دل و قلوه که حاوی مقادیر بالایی کلسترول هستند، خودداری شود.

مطالب مرتبط :   پرستار سالمند در فردیس

بایستی مواد غذایی پرفیبر مصرف شود. زیرا فیبر موجود در غذاهایی مانند حبوبات و غلاتی که سبوس آنها جدا نشده به کنترل سطح کلسترول خون کمک می کند. مصرف سوسیس، کالباس و همبرگر به کمترین میزان رسیده و قبل از طبخ مرغ، پوست آن به صورت کامل جدا شود. مصرف ماهی به علت داشتن چربی مفید امگا ۳، سبب کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی می شود. بنابراین مصرف دست کم دو بار ماهی در هفته توصیه می شود. بهتر است بیشتر از چهار تا پنج تخم مرغ در هفته مصرف نشود.

پرستار سلام با بیش از 3000 رضایت مندی مشتری ، گارانتی بازگشت وجه فوری و سه شعبه در تهران در زمینه پرستاری مراقبت و نگهداری از سالمند کودک و بیمار در منزل در تهران + پرستار بیمار در بیمارستان و اعزام خدمتکار برای نظافت منزل و آشپزی در خدمت شماست.

تماس با پرستار سلام
نگهداری سالمند, نمونه کارها
نوشتهٔ پیشین
پرستاری از زوج سالمند سالم
نوشتهٔ بعدی
مراقب سالمند در منزل نیاوران

محتوای مرتبط

پرستار سالمند در منزل یوسف آباد

پرستار سالمند در منزل یوسف آباد

پرستار سالمند آقا سکته مغزی در فردس غرب

پرستار سالمند آقا سکته مغزی در فردوس غرب

پرستاری از سالمند خانم پوشکی ، اکباتان

پرستاری از سالمند خانم پوشکی ، اکباتان

نمونه کارهایی از خدمات پرستار سلام

مراقبت از کودک در منزل اندیشهمراقبت از کودک در منزل اندیشه

مراقبت از کودک در منزل اندیشه

امور منزل و آشپزی برای دو نفر ، فردوس غرب

امور منزل و آشپزی برای دو نفر ، فردوس غرب

پرستار سالمند سالم تنها خیابان شهید عراقی

پرستار سالمند سالم تنها خیابان شهید عراقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!