پرستاری از سالمند خانم در سعادت آباد

# پرستاری از سالمند در منزل # خدمات پرستاری از سالمند در منزل

امروزه با توجه به نیاز های خانواده ها و از کار افتادن عزیزان سالمند در منزل استخدام یک پرستار سالمند مناسب می تواند یکی از بهترین گزینه های خانواده ها می باشد ولی پرستار  خوبی که در کار پرستاری از سالمند مهارت داشته باشد و به راحتی بتواند از پس کار های عزیزانمان در منزل بر بی آید را باید از کجا پیدا کرد ؟

موسسه خدماتی پرستاری پرستار سلام با بیش از 12 سال تجربه کار در زمینه پرستاری در منزل می تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای استخدام نیروهای پرستاری در منزل باشد از این رو شما عزیزان می توانید در هر ساعت از روز حتی روز های تعطیل با شماره های موسسه پرستار سلام تماس بگرید و از خدمات پرستاری همکاران ما در موسسه بهره مند شوید آرامش و آسایش شما و عزیزانتان در منزل هدف ماست آرامش و خود و عزیزانتان در منزل را به ما بسپارید .

# قیمت پرستار سالمند در منزل تهران # موسسات نگهداری از سالمندان # پرستار روزانه سالمند # حقوق نگهداری سالمند در منزل # نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل

پرستاری از سالمند خانم در سعادت آباد

پرستار سالمند به اشخاصی گفته می شود که به طور معمول مراقبت، نگهداری و امور شخصی سالمند را برعهده می گیرند. پرستار تمام خدمات مراقبی پزشکی و پرستاری را که شامل نظارت بر فعالیت های فیزیکی و روانی، زیر نظر گرفتن فعالیت های روزانه و … به منظور رفع نیازهای روزمره سالمندان ارائه می کند.

هر سالمند با توجه به شرایط  سلامتی و روحی خود نیازمند خدمات مناسبی می باشد از این رو شما عزیزان می توانید با در نظر گرفتن شرتیط سالمند با شماره های موسسه تماس بگرید و از مشاوره های رایگان همکاران ما در موسسه بهره مند شوید .

مطالب مرتبط :   پرستار سالمند بلوار فردوس

در این بخش از خدمات مجموعه خدماتی پرستاری پرستار سلام به بررسی یکی از نمونه کار های استخدام پرستار سالمند در منزل می پردازیم اگر شما هم به دنبال استخدام پرستار سالمند مناسب با هزینه پایین هستید لطفا با ما همراه باشید و نظرات و پیشنهاد های خود را در بخش نظرت این محتوا با ما در میان بگزارید تا ما بتوانیم خدمات بهتری را به شما عزیزان ارائه دهیم .

نمونه کار استخدام پرستار سالمند در منزل : خانم قائم مقامی

📌﷽ : سالمند خانم تنها و پوشکی با وزن 80 که باید زیر بغلشون رو بگیرین
نیروی که بتونه فشار و قند خون بگیره، خونه دوربین داره.

در موسسه خدماتی پرستاری پرستار سلام همه خواسته ها و نیاز های عزیزان شما در منزل مورد توجه قرار می گیرد و با توجه به نیاز های شما و عزیزانتان در منزل یک نیروی پرستاری مناسب برای شما و عزیزانتان به منزل شما ارسال می نمایم و اینگونه  شما می توانید بهترین خدمات پرستاری در منزل بهره مند شوید لطفا در هنگام تماس با مشاورین ما در موسسه پرستار سلام تمام شرایط سالمند را در میان بگزارید.

پرستاری از سالمند خانم در سعادت آباد

هزینه استخدام پرستار سالمند در منزل :

تعرفه و قیمت خدمات پرستاری و مراقبتی در منزل سالیانه توسط شورای عالی بیمه و خدمات درمانی به مراکز خدمات مراقبتی ابلاغ می‌شود.

مطالب مرتبط :   مراقبت از سالمند خانم سالم گیشا

شرایط خانواده‌ها و خدماتی که مد نظر دارند بسیار متفاوت است و می‌تواند بر هزینه پرداختی تاثیرگذار باشد از این شما می توانید از با شماره گیری شماره های موسسه از مشاوره های رایگان همکاران ما در موسسه پرستار سلام بهره مند شوید آرامش و آسایش شما و عزیزانتان در منزل هدف ماست آرامش و آسایش خود و عزیزانتان در منزل را به ما بسپارید .

💸 حقوق : 18.000.000 تومان

در این نمونه کار با توجه به خواسته های و نیازهای این خانواده محترم هزینه استخدام پرستار سالمند در منزل 18.000.000 تومان می باشد .

عوامل زیادی وجود دارد که در هزینه استخدام پرستار در منزل تاثیر از جمله این موارد می توان به ساعت کاری ، تعداد روز های کاری و وظایف کاری پرستار در منزل اشاره نمود و با توجه به این مواد شما می توانید با شماره های موسسه تماس بگرید و از هزینه های استخدام مناسب خود اطلاع حاصل فرمایید .

⏰ ساعت کاری : شبانه روزی
( جمعه تعطیل )
ترجیحاً جمعه ها رو دوهفته یک بار بره
اگر به جای جمعه ها بخواد وسط هفته بره بهتره

🏠 محدوده : سعادت آباد، بلوار دریا ، خ صراف ها

شما عزیزان می در نقطه ار تهران و یا کرج که ساکن هستید با شماره های موسسه تماس بگرید و از خدمات همکاران پرستار ما در منزل بهره مند شوید .

پرستاری از سالمند خانم در سعادت آباد

پیام مدیریت ❤ پرستار سلام : 

برای دریافت خدمات پرستاری و اطلاع از هزینه های استخدام پرستار فقط کافی است با شماره های موسسه تماس بگرید و از هزینه های استخدام نیروی خدماتی و پرستاری مناسب خود اطلاع حاصل فرمایید .

نگهداری سالمند در منزل, نمونه کارها
نوشتهٔ پیشین
پرستاری از سالمند 70 ساله
نوشتهٔ بعدی
نگهداری از سالمند در منزل

محتوای مرتبط

پرستار سالمند امیرآباد شمالی

پرستار سالمند امیرآباد شمالی

مراقب زوج سالمند در کامرانیه

مراقب زوج سالمند در کامرانیه

پرستاری از سالمند خانم ، میدان 13 آبان

پرستاری از سالمند خانم ، میدان 13 آبان

نمونه کارهایی از خدمات پرستار سلام

پرستاری از کودک در منزل ، شهرک آزادی

پرستاری از کودک در منزل ، شهرک آزادی

هزینه ساعتی نگهداری کودک

هزینه ساعتی نگهداری کودک

نگهدار از سالمند خانم پوشکی ، شهر قدس

نگهدار از سالمند خانم پوشکی ، شهر قدس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!