همراه در بیمارستان لولاگر

همراه در بیمارستان لولاگر

همراه در بیمارستان لولاگر

همراه در بیمارستان لولاگر تهران و سایر بیمارستان های تهران از خدمات مهم شرکت پرستار سلام با مجوز رسمی می باشد.

پرستار سلام ؛ در کنار شما هستیم 🌹

همراه در بیمارستان لولاگر

در قسمت زیر یکی از نمونه کارهای بخش همراه بیمار در بیمارستان های تهران شرکت پرستار سلام را با عنوان همراه در بیمارستان لولاگر مشاهده می نمایید.

نام این نمونه کار بخش 🚑 همراه بیمار در بیمارستان شرکت پرستر سلام : خانم صمدی

📌 توضیحات در خواست کننده همراه بیمار در بیمارستان لولاگر تهران از شرکت پرستار سلام : یک شب همراهی بیمار در بیمارستان لولاگر

⏰ ساعت کاری :  امشب

🏥 محدوده و نام بیمارستان : همراه در بیمارستان لولاگر : تهران ، خیابان آزادی ، خیابان خوش جنوبی ، بین آذربایجان و دامپزشکی ، بیمارستان لولاگر

…………………. 🔸🔹🔸 ………………….

☎️ ۰۲۱۸۸۴۹۹۴۰۴

همراه در بیمارستان لولاگر
همراه در بیمارستان لولاگر

همراه در بیمارستان لولاگر

استخدام همراه بیمار در بیمارستان ، آسایش و آرامش برای اعضای خانواده را فراهم خواهد آورد. بیمار به علت حضور در همراه در بیمارستان احساس امنیت خواهد کرد و اعضای خانواده نیز به علت راحتی و آسایش بیمار، با خیال راحت به انجام کارها و وظایف خود می‌پردازند.

بستری شدن عزیزتان در بیمارستان اتفاقی گاهی غافل گیر کننده و غیر منتظره برا اثر تصادفات و … و  در کل ناخوشایند برای بستگان بیمار و از همه بیشتر خود بیمار  است.

شرایط اضطراری ، تغییر محیط ناآشنا و همچنین بی قراری بیمار نگرانی خانواده بیمار در مورد بهبود بیمار ، همگی عواملی هستند که کسی علاقه ای به آن ها ندارد.

مطالب مرتبط :   همراه بیمار در بیمارستان فارابی

در شرایطی که شما زمان و تجربه لازم برای همراه بودن در کنار بیمار در زمان بستری در بیمارستان را ندارید، بهترین راهکار استخدام همراه در بیمارستان از شرکت های معتبری زیادی که درتهران هستند مانند شرکت معتبر پرستار سلام است.

همراه هان بیمار بخش پرستار بیمار در بیمارستان پرستار سلام بیش از یک سوم سال را به صورت شبانه روزی در بیمارستان در کنار بیماران هستند و تجربه بسیار خوبی برای مراقبت از بیمار در بیمارستان از لحاظ جسمی و روحی دارند.

تاریخچه بیمارستان لولاگر

بیمارستان موقوفه لولاگر در سال 1325  در خیابان خوش بعد از چهارراه دامپزشکی تاسیس و توسط  مرحوم حاج محمد باقر لولاگر وقف شد  و تنها بیمارستان دولتی در منطقه 10 تهران میباشد.
ابتدا بیمارستان بصورت نوانخانه ( جایی است که در آن به گرسنگان غذای ارزان یا رایگان داده می‌شود. اغلب آنها در محله‌های کم‌درآمد قرار دارند ) بوده که بعد از مدتی بیماریهای داخلی و بیمارانی که به سل مبتلا بوده اند ویزیت و مداوا می شدند.
این بیمارستان تا قبل از انقلاب وابسته به شیر خورشید بوده و بعد از پیروزی انقلاب به بهداری استان تهران و سپس بعد از چند سال تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران قرار گرفته و در حال حاضر بخشهای مختلف بصورت فعال ارائه خدمات می نمایند.

بخشهای بستری

مطالب مرتبط :   همراه بیمار در بیمارستان چمران

بخشهای بستری شامل : بخش زنان و زایمان – بخش جراحی مردان – بخش اطفال – بخش اورژانس – بخش ccu , post ccu  – بخش NICU- بلوک زایمان – اتاق عمل

درمانگاه ها

قلب – داخلی – اطفال – چشم – گوش و حلق و بینی – ارولوژی – پوست – زنان – مامایی- جراحی عمومی – جراحی ترمیمی و پلاستیک – مغز و اعصاب – عفونی – دیابت – ارتوپدی – آنکولوژی – روانپزشکی – طب سنتی – بینایی سنجی – شنوایی سنجی

جراحی

جرّاحی یکی از شیوه‌های درمانی در پزشکی و دندانپزشکی و دامپزشکی است، البته به دانش و تکنیک‌های این شیوه نیز جرّاحی گفته می‌شود.

در این روش معمولاً از برش برای برداشتن بخشی از بدن ( مانند کیسه صفرا، لوزه یا آپاندیس ) یا بافت عفونی یا سرطانی یا کار گذاشتن وسیله‌ای ( مانند پروتز یا دریچه مصنوعی ) یا دستکاری و اصلاح نقصی ( مانند دوختن آنوریسم یا باز کردن رگ ) استفاده می‌شود.

جرّاح به فرد متبحر در جرّاحی گفته می‌شود، در زبان پارسی باستان به آن « صحت بخشی داخلی » و «زخمگری» گفته می‌شود.

سایت بیمارستان لولاگر

در سایت بیمارستان لولاگر علاوه بر اینکه مس توانید به اخبار و اطلاعیه های این بیمارستان ، راه های ارتباطی ، شماره تماس ها و آدرس به راحتی دست پیدا کنید می توانید از بخش نوبت دهی اینترنتی آن نیز توبت بگیرید.


تماس با شرکت پرستار سلام

برای درخواست همراه بیمار در بیمارستان های تهران و درخواست انواع خدمات در منزل پرستار سلام که برخی از آن ها را می توانید در عکس زیر مشاهده نمایید با شماره های موجود روی عکس تماس بگیرید.

خدمات پرستار سلام انواع خدمات در منزل تهران
نمونه کارهای روزمُزدی, همراه بیمار در بیمارستان
نوشتهٔ پیشین
همراه در بیمارستان501 ارتش
نوشتهٔ بعدی
همراه در بیمارستان باهنر

محتوای مرتبط

همراه بیمار در بیمارستان 501

همراه بیمار در بیمارستان 501

خدمات پرستاری از بیمار در بیمارستان

خدمات پرستاری از بیمار در بیمارستان

همراه بیمار در بیمارستان فیاض بخش

همراه بیمار در بیمارستان فیاض بخش

نمونه کارهایی از خدمات پرستار سلام

همراه بیمار خانم در بیمارستان پیامبران

همراه بیمار خانم در بیمارستان پیامبران

خانه داری و امور منزل در دروس

خانه داری و امور منزل در دروس

وصل سرم بهمراه تزریق آمپول در سرم ، چهارراه ولیعصر

وصل سرم بهمراه تزریق آمپول در سرم ، چهارراه ولیعصر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!