همراه در بیمارستان اکبر آبادی

همراه در بیمارستان اکبر آبادی

همراه در بیمارستان اکبر آبادی

همراه در بیمارستان اکبر آبادی ، همراه بیمار در بیمارستان اکبر آبادی و سایر بیمارستان های تهران از خدمات مهم شرکت پرستار سلام می باشد.

پرستار سلام : در کنار شما هستیم 🌹

همراه در بیمارستان اکبر آبادی

در قسمت زیر یکی از نمونه کارهای پرستار سلام در زمینه مراقبت از بیمار در بیمارستان با عنوان همراه در بیمارستان اکبر آبادی را مشاهده می نمایید.

نام نمونه کار برای 🚑 همراه بیمار در بیمارستان : خانم دارابی

📌 توضیحات برای همراه در بیمارستان اکبر آبادی : همراه بیمار خانمی که عمل  سزارین دارن و نیاز دارن یکی همراهشون باشه کسی باشه که قبلا تو این زمینه کار کزده باشه

⏰ شروع ساعت کاری از :  ۷:۰۰ فردا

🏥 محدوده و نام بیمارستان : همراه در بیمارستان اکبر آبادی : تهران خیابان مولوی – ایستگاه باغ فردوس

…………………. 🔸🔹🔸 ………………….

☎️ ۰۲۱۸۸۴۹۹۴۰۴

همراه در بیمارستان اکبر آبادی
همراه در بیمارستان اکبر آبادی

عمل سزارین در بیمارستان اکبرآبادی

عمل سزارین (به فرانسوی: Césarienne) که به آن عمل رُستَم‌زایی یا عمل رُستَمینه نیز می‌گویند یک نوع زایمان غیرطبیعی است که در آن نوزاد با ایجاد برشی در دیواره شکم و رحم مادر خارج می‌شود. در شرایط ویژه‌ای که زن باردار به دلایل پزشکی توانایی یک زایمان طبیعی را نداشته باشد از روش سزارین که نوعی عمل جراحی است استفاده می‌شود تا زایمان میسر گردد.

چگونگی انجام عمل سزارین

مطالب مرتبط :  

قبل از شروع عمل سزارین، توسط آنژیوکت از یکی از رگ‌های خانم بارداری که قرار است زایمان سزارین کند عمل رگ‌گیری انجام می‌شود تا از طریق آن، مایعات و در صورت لزوم دارو داده شود.

سپس به روش بی‌حسی اسپاینال (نخاعی)، بی‌حسی اپیدورال و یا هر دو، شکم را بی‌حس می‌کنند. همچنین نوع دیگری از بیهوشی به نام بیهوشی عمومی که به سرعت باعث به خواب رفتن می‌شود، فقط در موارد اورژانسی انجام می‌گیرد. در اغلب موارد هنگام عمل سزارین به دلیل استفاده از بی‌حسی ناحیه‌ای، مادر می‌تواند هشیار باشد و پس از تولد نوزاد، او را در آغوش بگیرد.

پس از بی‌حس شدن، یک برشی عرضی در بالای اندام تناسلی ایجاد می‌کنند که گاهی هم این برش می‌تواند عمودی و از ناف تا بالای اندام تناسلی باشد. بعد از انجام برش، نوزاد از رحم خارج می‌شود. پس از خارج کردن نوزاد، جفت را نیز از رحم خارج می‌کنند و بعد محل برش جراحی را بخیه می‌زنند

آمار عمل سزارین در دنیا

از آنجا که زایمان به صورت سزارین با درد کمتری برای زن باردار همراه است، این گونه زایمان بسیار شایع شده و تعداد زیادی از زنان باردار مایل به استفاده از این روش هستند. اگر چه سازمان بهداشت جهانی توصیه می‌کند که حداکثر ۱۵ درصد از تولدها به روش سزارین انجام شوند، اما شیوع عمل سزارین در بسیاری کشورها بیش از این مقدار است.

مطالب مرتبط :   پرستار بیمار در بیمارستان مدرس

چنان که حدود ۳۰ درصد از تولدها در آمریکا و ۴۶ درصد تولدها در چین به روش سزارین انجام می‌گیرد. در ایران نیز گرایش زیادی به تولد نوزاد به روش سزارین وجود دارد  ایران پس از برزیل دومین کشوری است که بیشترین آمار سزارین را به خود اختصاص داده است. و پس از ایران، مکزیک در رتبه سوم قرار دارد. اتریش و هلند به‌ عنوان کمترین میزان سزارین با ١۵ درصد شناخته می‌شوند.

همراه در بیمارستان اکبر آبادی از شرکت پرستار سلام

معمولا شیف های کاری همراه بیمار در بیمارستان به صورت 24 ساعته می باشد و برای همراه بیمار در بیمارستان صرف نمی کند که مبلغ پایین تری دریافت کند و متقبل این کرایه ماشین های سنگین شود و خود بیماران نیز معمولا درخواست همراه برای بیمار بیش از 24 ساعت یا حداقل 24 ساعت دارن ، در زایمان های طبیعی که معمولا فقط برای یک 24 ساعت نیاز دارند و در خدمتشان هستیم اما در سزارین کمی بیشتر …

برای درخواست همراه بیمار در بیمارستان ، پرستار بیمار در بیمارستان های تهران و سایر خدمات پرستار سلام منجمله پرستاری ، مراقبت و نگهداری از کودک و سالمند در منزل ، اعزام خانم جهت انجام امور منزل و آشپزی در منزل و … با شماره تماس های زیر تماس بگیرید.

همراه در بیمارستان اکبر آبادی پرستار سلام
نمونه کارهای روزمُزدی, همراه بیمار در بیمارستان
نوشتهٔ پیشین
همراه بیمار سالمند در بیمارستان
نوشتهٔ بعدی
همراه در بیمارستان نیکان

محتوای مرتبط

همراه بیمار خانم در بیمارستان میلاد

همراه بیمار خانم در بیمارستان میلاد

همراه در بیمارستان علی اصغر

همراه در بیمارستان علی اصغر

همراه بیمار در بیمارستان شریعتی

همراه بیمار در بیمارستان شریعتی

نمونه کارهایی از خدمات پرستار سلام

نظافت برای خانواده 4 نفره ، منیریه

نظافت برای خانواده 4 نفره ، منیریه

نظافت منزل و آشپزی مولوی

نظافت و خدمات منزل

نگهداری سالمند خانم ، تهران پارس

نگهداری سالمند خانم ، تهران پارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!