همراه بیمار در بیمارستان تریتا

همراه بیمار در بیمارستان تریتا

همراه بیمار در بیمارستان تریتا تهران و همراه بیمار در سایر بیمارستان های تهران از خدمات بخش همراه بیمار در بیمارستان شرکت پرستار سلام با مجوز رسمی می باشد.

همراه بیمار در بیمارستان تریتا

در قسمت زیر یکی از نمونه کارهای بخش همراه بیمار از شرکت پرستار سلام را با عنوان همراه بیمار در بیمارستان تریتا مشاهده می نمایید.

نام نمونه کار 🚑 همراه بیمار در بیمارستان تریتا و بیمارستان های تهران از شرکت پرستار سلام : آقای تبریزی


توضیحات درخواست کننده همراه بیمار در بیمارستان از شرکت پرستار سلام : همراه بیمار آقا در بیمارستان تریتا که کارهای شخصیشون رو خودشون می تونن انجام بدن، شما باید یه آبی دستشون بدین، داروهاش رو سر وقت بدین و اگه موردی پیش اومد پرستار رو صدا کنین، برای 7 روز


حقوق همراه بیمار در بیمارستان تریتا : هر 24 ساعت 900.000 تومان در 26 اسفند 1402


محدوده و نام بیمارستان : بیمارستان تریتا : تهران ، بزرگراه همت ، بزرگراه شهید خرازی ، خروجی بیمارستان تریتا


ساعت کاری و شیفت کاری همراه بیمار در بیمارستان تریتا : شروع هر چه زودتر بهتر فوری


تاریخ این نمونه کار از بخش همراه بیمار در بیمارستان شرکت پرستار سلام : 26 اسفند 1402


پرستار سلام


معرفی بیمارستان فوق تخصصی تریتا


بیمارستان خصوصی تخصصی و فوق تخصصی تریتا در زمینی به مساحت حدود 6000 متر مربع و در زیر بنائی بیش 20000 متر مربع در 18 طبقه در غرب تهران احداث شده است . این بیمارستان برای 200 تخت بیمارستانی طراحی شده که قابلیت افزایش نیز دارد.


موسسین تریتا در نظر دارند به منظور ارائه خدمات درمانی با کیفیت عالی از دستگاههای پیشرفته و کادرتخصصی و فوق تخصصی با دانش و تجربه کافی در داخل کشور و نیز پزشکان حاذق مقیم خارج از کشور استفاده نمایند . به همین منظور ساختمان بیمارستان به نحوی طراحی و اجراء می گردد که کلیه امکانات و تجهیزات مدرن برای ارائه این گونه خدمات در آن پیش بینی شده و بیماردر طول مدت درمان از بهترین شرایط برخوردار گردد.
پرستار سلام همراه بیمار در بیمارستان تریتا

همراه بیمار در بیمارستان تریتا

یکی از خدمات بیمارستان تریتا

مطالب مرتبط :   همراه بیمار در بیمارستان پارسیان

اکسیژن درمانی پرفشار (HBOT) در بیمارستان تریتا یک روش درمانی به معنای تنفس اکسیژن خالص ۱۰۰%است، که در درمان دسته ای از بیماری ها به کار گرفته می شود.

فرآیند بصورت قرار گیری بیمار در محفظه چند نفره دستگاه هایپر بار و استنشاق هوای فشرده یا اکسیژن خالص،انجام می شود.

به این صورت که فرد به طور کامل در کابین بسته دستگاه هایپر بار قرار گرفته و به تدریج با افزایش فشار هوای داخل محفظه به بیش از فشار اتمسفر ، هوای عادی افزایش می یابد، سپس با تنفس اکسیژن خالص ۱۰۰% توسط ماسک اکسیژن داخل کابین، باعث افزایش اکسیژن  پلاسمای خون فرد تا ۲۰ برابر حالت طبیعی می گردد.

در این حالت بدن ( کلیه ارگان‌های حیاتی ) می تواند اکسیژن بیشتری نسبت به تنفس در هوای عادی دریافت نماید که این اتفاق مزایای زیادی برای فرد استفاده کننده دارد.

همراه بیمار در بیمارستان تریتا

امروزه بیمارستان ها با مشکل کمبود نیروی کار مواجه هستند و لازم است فردی به عنوان همراه بیمار در بیمارستان در کنار بیمار در بیمارستان حضور داشته باشد تا کادر درمان را برای ارائه خدمات همراهی کند.

علاوه بر مسئله خدمت رسانی بهتر به بیمار ، شخص بستری شده مخصوصاً اگر بعد از جراحی باشد و درد داشته باشد ( بی قرار باشد ) از لحاظ روحی و جسمی نیازمند حضور یک همراه بیمار با تجربه از شرکت معتبر زیادی که وجود دارند مانند شرکت پرستار سلام ، در کنار خود  می باشد.

حضور همراه بیمار در بیمارستان از شرکت پرستار سلام باعث پذیرش راحت تر و بهتر بیمارستان راحت تر شدن خیال کادر درمان و خانواده بیمار و شرایط پیش آمده توسط بیمار می شود.

با حضور همراه بیمار ، بیمار در انجام امور شخصی ، بهداشتی و … مانند تعویض پوشک ، غذا خوردن ، همراهبی برا انجام آزمایشات مختلف مانند عکس برداری ها و … دچار مشکل نمی شود و همیشه فردی که شغل اوه همراهی بیمار است

مطالب مرتبط :   همراه بیمار خانم کورنایی در بیمارستان سینا

و مهارت این کار را دارد و بیش از یک سوم از 365 روز سال به صورت تمام وقت و پاره وقت در بیمارستان های مختلف به بیماران خدمات ارائه می دهد ، جهت کمک به ایشان حضور دارد که دلسوزانه و با روحیه شاد و روی گشاده ، بیمار را همراهی می کند.

همچنین در صورت بروز مشکل در وضعیت درمانی و سلامتی بیمار ، مراتب را به کادر درمانی پرستاری بیمارستان جهت رسیدگی به بیمار اطلاع میدهد.

با توجه به بازخورد کارفرمایان و مشتریان قبلی تمام پرسنل بخش همراه بیمار در بیمارستان شرکت پرستار سلام از این لحاظ که وجدان کاری دارند یا خیر ، شخصیتشان مناسب شغل همراهی بیماران بی قرار در بیمارستان هست یا خیر ، ارتباطی خوبی با بیمار ، خانواده بیمار و کادر درمان می تواند برقرار کند یا خیر و … گزینش و گلچین شده است

و به همین دلیل است که پرستار سلام در این بیش از 12 سال سابقه فعالیت درخشان خود تا سال 1402 دارای بیش از 3000 رضایتمندی مشتری مکتوب می باشد که روز به روز در حال افزایش است.

همراه بیمار در بیمارستان تریتا و سایر بیمارستان های تهران از شرکت پرستار سلام می تواند با روحیه دادن به بیمار ، صحبت کردن با بیمار ، کمک به بیمار برای قدم زدن در محیط بیمارستان ( در صورت اجازه پزشک معالج و داشتن شرایط مناسب )

و کمک به بیمار در انجام امور شخصی باعث شود که تحمل درد برای بیمار راحت تر باشد و دوران بستری در بیمارستان را راحت تر نسبت به زمان عدم حضور پرستار بیمار در بیمارستان در کنار خود طی کند.


همراه بیمار در بیمارستان تریتا و بیمارستان های تهران از شرکت پرستار سلام

با شماره های زیر تماس بگیرید.

خدمات پرستار سلام انواع خدمات در منزل تهران
خدمات پرستاری, همراه بیمار در بیمارستان
نوشتهٔ پیشین
همراه بیمار در بیمارستان امام خمینی (ره)
نوشتهٔ بعدی
همراه بیمار در بیمارستان تریتا

محتوای مرتبط

همراه بیمار در بیمارستان ولیعصر ناجا

همراه بیمار در بیمارستان ولیعصر ناجا

همراه بیمار در بیمارستان خاتم الانبیاء

همراه بیمار در بیمارستان خاتم الانبیاء

همراه بیمار در بیمارستان محب کوثر

همراه بیمار در بیمارستان محب کوثر

نمونه کارهایی از خدمات پرستار سلام

مراقب کودک مرزداران

مراقبت از کودک تهران نو

مراقبت از نوزاد 5 ماهه ، بلوار فردوس شرق

مراقبت از نوزاد 5 ماهه ، بلوار فردوس شرق

همراه بیمار در بیمارستان امام خمینی

همراه بیمار در بیمارستان امام خمینی

2 دیدگاه. پیغام بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!