مراقب بیمار در بیمارستان شریعتی

مراقب بیمار در بیمارستان شریعتی

مراقب بیمار در بیمارستان شریعتی

همراه بیمار در بیمارستان شریعتی ، مراقب بیمار در بیمارستان شریعتی و بیمارستان های تهران را از طریق تماس با پرستار سلام می توانید به سرعت و با قیمت مناسب در اختیارتان قرار دهیم.

مراقب بیمار در بیمارستان شریعتی

یکی از خدمات پرستار سلام مراقبت و همراهی بیمار در بیمارستان می باشد و در قسمت زیر یکی از نمونه کارهای خدمات پرستار بیمار در بیمارستان ما را با عنوان مراقب بیمار در بیمارستان شریعتی مشاهده می نمایید.

مراقب بیمار در بیمارستان شریعتی بیمارستان دکتر شریعتی از جمله بیمارستان‌های عمومی مجهز در تهران است، این بیمارستان در آذرماه سال ۱۳۵۲ با نام « بیمارستان داریوش کبیر » در زمینی به مساحت ۷۲٬۰۰۰ مترمربع تأسیس گردید.

نام نمونه کار برای خدمات در بیمارستان 🚑 همراه بیمار در بیمارستان : آقای امیری

📌 توضیحات از شرح وظایف همراه مریض در بیمارستان شریعتی : همراه بیمار در بیمارستان اقایی که برای کار های روز مرشون نیاز ه همراه دارن که کمکشون کنه

⏰ ساعت شروع کاری همراه بیمار در بیمارستان شریعتی : از 8:00 فردا

🏥 محدوده نام بیمارستان : تهران ، خیابان کارگر شمالی ، سه راه جلال آل احمد ، روبه روی دانشکده اقتصاد ، مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی دکتر شریعتی ، ( پرستار سلام  مراقب بیمار در بیمارستان شریعتی …

…………………. 🔸🔹🔸 ………………….

☎️ ۰۲۱۸۸۴۹۹۴۰۴

مراقب بیمار در بیمارستان شریعتی
مراقب بیمار در بیمارستان شریعتی

مراقب بیمار در بیمارستان شریعتی

بیمارستان دکتر شریعتی از جمله بیمارستان‌های عمومی مجهز در تهران است. این بیمارستان در آذرماه سال ۱۳۵۲ با نام «بیمارستان داریوش کبیر» در زمینی به مساحت ۷۲٬۰۰۰ مترمربع تأسیس گردید. این بیمارستان دارای ۸۵۷ تخت ثابت است که ۵۹۹ عدد از آن‌ها فعال هستند. تعداد اعضای هیئت علمی ۱۰۵ نفر و تعداد پرسنل پرستاری ۴۷۵ نفر است. تعداد مراجعین سرپایی و بستری بیمارستان سالیانه حدود ۱۳۶۰۰۰ نفر است.

مطالب مرتبط :   همراه بیمار در بیمارستان فیاضض بخش

امکانات بیمارستان شریعتی

این مرکز دارای بخش‌های جراحی ارتوپدی ، جراحی عمومی ، روماتولوژی ، داخلی اعصاب ، غدد ، گوارش ، خون ، زنان و زایمان ، نوزادان ، نازایی ، جراحی مغز و اعصاب ، قلب و عروق ، جراحی قلب و عروق ، نفرولوژی ، ارولوژی ، پیوند کلیه ، جراحی فک و صورت ، CCU , ICU و Post ICU جراحی قلب ، ICU جراحی مغز و اعصاب ، ICU جنرال و …

و درمانگاه‌های آن شامل اورولوژی ، نفرولوژی ، ریه ، جراحی عمومی ، جراحی توراکس ، غدد ، گوارش ، زنان ، مامایی ، پره‌ناتولوژی ، جراحی فک و صورت ، ژنتیک ، پوست ، جراحی اعصاب اطفال ، ارتوپدی ، جراحی اعصاب ، قلب ، جراحی قلب ، نورولوژی ، روماتولوژی ، گوش‌و حلق‌ و بینی ، دندانپزشکی و فیزیوتراپی است و از جمله واحدهای پاراکلینیک می‌توان به رادیولوژی و cat lab اشاره کرد.

  • پیوند قلب و پیوند مغز استخوان برای اولین بار در ایران در بیمارستان شریعتی انجام شده‌است.
  • مراکز تحقیقات گوارش و بیماری‌های کبد، غدد و متابولیسم، هماتولوژی، انکولوژی و پیوند مغز استخوان، روماتولوژی و پزشکی هسته‌ای در این بیمارستان مشغول فعالیت هستند.

بیمارستان دارای ۸۳۴ تخت می‌باشد که ۵۳۴ تخت آن در حال حاضر فعال است.

مراقب بیمار در بیمارستان شریعتی پرستار سلام

مسیر مترو برای » بیمارستان شریعتی

مراجعین گرامی می توانند از نزدیک ترین ایستگاه های مترو برای دسترسی به بیمارستان شریعتی استفاده کنند. پس از پیاده شدن از مترو می توانید با اتوبوس، تاکسی و یا به صورت پیاده از مسیرهای زیر به این بیمارستان مراجعه کنید.

از مترو میدان تجریش » بیمارستان شریعتی

متروی خط 1 در ایستگاه تجریش . پس از گذشت 11 ایستگاه در ایستگاه هقت تیر پیاده و سوار اتوبوس خط 8308 به سمت فلکه دوم صادقیه شوید. پس از گذشت 4 ایستگاه در ایستگاه حجاب پیاده و سوار اتوبوس خط 6719 به سمت کوی نصر شده و پس از گذشت 4 ایستگاه در ایستگاه بیمارستان شریعتی از اتوبوس خارج شوید. پیاده تا بیمارستان شریعتی حرکت کنید.

مطالب مرتبط :   همراه در بیمارستان های تهران

از مترو میدان آزادی » بیمارستان شریعتی

متروی خط ۴ در ایستگاه میدان آزادی . پس از گذشت ۵ ایستگاه در ایستگاه میدان انقلاب پیاده و سوار اتوبوس خط ۶۳۰۱ به سمت شهرک والفجر شوید. پس از گذشت 5 ایستگاه در ایستگاه بیمارستان شریعتی از اتوبوس خارج شوید. پیاده تا بیمارستان شریعتی حرکت کنید.

از مترو سرسبز » بیمارستان شریعتی

متروی خط 2 ایستگاه سرسبز سوار شوید پس از گذشت 12 ایستگاه  در ایستگاه میدان حر پیاده و سوار اتوبوس خط ۶۳۰۱ به سمت بیمارستان شریعتی شوید. پس از گذشت 10 ایستگاه در ایستگاه بیمارستان شریعتی از اتوبوس خارج شوید. پیاده تا بیمارستان شریعتی حرکت کنید.

از مترو پایانه جنوب » بیمارستان شریعتی

متروی خط 1 ایستگاه پایانه جنوب به سمت تجریش را سوار شوید بعد از 8 ایستگاه در ایستگاه دروازه دولت از قطار پیاده شوید و سوار قطار خط 4 به سمت ارم سبز شوید. پس از گذشت 3 ایستگاه در ایستگاه انقلاب اسلامی پیاده و سوار اتوبوس خط 6301 به سمت شهرک والفجر شوید. پس از گذشت 5 ایستگاه در ایستگاه بیمارستان شریعتی از اتوبوس خارج شوید. پیاده تا بیمارستان شریعتی حرکت کنید.

از مترو فرودگاه مهرآباد » بیمارستان شریعتی

متروی خط 3 ایستگاه فرودگاه مهرآباد به سمت شهید کلاهدوز را سوار شوید بعد از 7 ایستگاه در ایستگاه میدان انقلاب پیاده و سوار اتوبوس خط ۶۳۰۱ به سمت شهرک والفجر شوید. پس از گذشت 5 ایستگاه در ایستگاه بیمارستان شریعتی از اتوبوس خارج شوید. پیاده تا بیمارستان شریعتی حرکت کنید.

برای تماس با شرکت پرستار سلام با شماره های زیر تماس بگیرید.

تماس با پرستار سلام
نمونه کارهای روزمُزدی, همراه بیمار در بیمارستان
نوشتهٔ پیشین
مراقب بیمار در بیمارستان عرفان
نوشتهٔ بعدی
مراقب بیمار در بیمارستان ولیعصر ناجا

محتوای مرتبط

همراه بیمار در بخش کانسر بیمارستان امام خمینی

همراه بیمار در بخش کانسر بیمارستان امام خمینی

استخدام همراه بیمار در بیمارستان معیری

استخدام همراه بیمار در بیمارستان معیری

همراه بیمار در بیمارستان بقیه الله

همراه بیمار در بیمارستان بقیه الله

نمونه کارهایی از خدمات پرستار سلام

پرستار کودک در منزل ، سعادت آباد

پرستار کودک در منزل ، سعادت آباد

تزریقات در منزل فردوسی

تزریقات در منزل فردوسی

پرستاری از سالمند خانم پوشکی ، پیروزی

پرستاری از سالمند خانم پوشکی ، پیروزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!