مراقبت از سالمند خانوم پوشکی ، 30 متری جی

مراقبت از سالمند خانوم پوشکی ، 30 متری جی

نام فایل : خانم حکیمی


توضیحات : مراقبت از سالمند خانوم پوشکی که در روز باید دستش رو بگیرین با کمک خودش تا دستشویی ببرین و شبا بهتره لگن استفاده بشه، شوهرش هم که بالای 70 سال سنش هست منزله و سالمه


حقوق : 3.800.000 تومان


ساعت کاری : شبانه روزی


محدوده :  بین پارک هفت چنار و 30 متری جی


تاریخ : جمعه / 23 اسفند 1398


تماس با پرستار سلام

88499404


ویژگی‌های یک پرستار سالمند در منزل

پرستاری از سالمندان با مراقبت ازیک فرد تفاوت بسیار زیادی دارد، این پرستاران در بخش های مهمی مانند آی سی یو نیز فعالیت داشته اند. بهیارها و کمک بهیاران تنها می توانند در انجام کارهایی مانند سوند، گاواژ، ساکشن و… کمک کنند. همان طور که گفتیم جنس پرستاری از سالمن بسیار متفاوت است و تنها یک مراقبت ساده نیست؛ بلکه فرآیندی دشوار است و به دانش بالایی احتیاج دارد. افرادی که در این زمینه فعالیت دارند، به طور معمول دارای تحصیلات و تجربه عملی هستند و همچنین در مورد ارتباط با سالمندان، نحوه ایجاد رابطه و نگه داری از آنان نکات مهمی را آموخته اند.

این پرستاران با بررسی علائم سالمندان، شواهد را مورد تحلیل قرار می دهند و اقدامات لازم برای برقراری بهبود و عدم ضعف جسمانی را  انجام می دهند. این افراد باتوجه به آموزش هایی که  در طول دوره خود یاد گرفته اند، به طور مثال احیای قلب در سالمندان، بهترین مراقبان سالمند هستند. در نهایت با توجه به تجربه پرستار و تسلط بالا بر آموخته ها و شرایطشان، می توان به سادگی به آنها اطمینان کرده و سالمندان عزیزمان را به دستان توانگر آنها بسپاریم. در ادامه بعضی از صفات مهم پرستار سالمند را ذکر خواهیم کرد.

مطالب مرتبط :   مراقب سالمند در منزل نیاوران

1) صبوری

نکته بعدی، پس از دانش پرستاری، صبوری مراقب است. همان طور که همه ما می دانیم، پرستار با نام الگوی صبر شناخته می شود. با توجه به این نکته که سالمندان، به دلیل کهولت سن ممکن است یک موضوع را چندین بار بپرسند و یا اینکه در یادگیری بسیار کند باشند، صبوری در پرستاری از آنها، یکی از موارد واجب است.

2) ارتباط درست

سالمندان دارای روحیه حساسی هستند و برای موضوعات کوچک نیز نگران می شوند. پرستاران باید از روحیه بالایی برخوردار بوده و همچنین عاری از هرگونه افسردگی و یا تحلیل در توانایی جسمانی باشند. در واقع داشتن امید و لبخند لازمه این شغل است و یک پرستار هرگز نباید در مورد مشکلات خودش با آنها صحبت کند.

3) دوره های پرستاری

این دوره ها شامل آموزش مواردی مانند کمک های اولیه، تزریقات، بررسی علائم حیاتی است. پرستار سالمند در منزل باید دوره های موجود را آموزش دیده باشد و برای به کار گرفتن آنها در هر لحظه آماده باشد. برای مثال با فراگرفتن دوره احیا، در صورتی که لقمه غذا در گلوی سالمند  گیر کند،پرستار به راحتی می تواند این مشکل را رفع کند.

مطالب مرتبط :   حقوق پرستار سالمند در مرز داران

4)  گوش شنوا

سالمندان با توجه به تجربه های طولانی که در مسیر زندگی به دست آورده اند، همواره لازم دارند تا در مورد آنها با کسی صحبت کنند و از تجاربشان نتیجه گیری کنند. پرستار باید بتواند گوشی شنوا برای این عزیزان باشد و با همدلی و همراهی در کنار آنان، حس صمیمیت را به وجود آورد. مرور خاطرات باعث جلوگیری از آلزایمر در این عزیزان می شود.

5) تناسب در شرایط جسمی

در مرحله اول باید به شرایط فیزیکی سالمند توجه شود و پرستاری مناسب با شرایط ایشان استفاده شود. همانطور که می دانیم سالمندان نیاز به پیاده روی، نشستن و بلند شدن دارند و برای انجام این کارها نیاز به فردی دارند که بتواند به آنها کمک کند. هماهنگی در شرایط فیزیکی باعث می شود تا پرستار و سالمند دچار خطری در سلامتیشان نشوند.

6) پیوند محکم ارتباطی

پرستار باید خودش را به درستی به سالمند معرفی کند و از او بپرسد تا چگونه صدایش کند. روشن شدن این موضوع باعث ایجاد صممیمیت در میان آنها شده و در نتیجه باعث می شود تا پرستار سالمند در منزل تهران یا سایر شهرها  بتواند در هنگام فرآیند درمان، سالمند را مجاب به استفاده از داروهایش کند.


 

خدمات پرستاری در منزل, نگهداری سالمند, نگهداری سالمند در منزل, نمونه کارها
نوشتهٔ پیشین
مراقبت از سالمند خانوم پوشکی و لگنی ، مجیدیه شمالی
نوشتهٔ بعدی
مراقبت از سالمند خانم تنها ، پیروزی

محتوای مرتبط

پرستاری از سالمند در جماران

پرستاری از سالمند در جماران

پرستاری از سالمند پوشکی ، 30 متری جی

پرستاری از سالمند پوشکی ، 30 متری جی

پرستار سالمند در منزل شهریار

پرستار سالمند در منزل شهریار

نمونه کارهایی از خدمات پرستار سلام

همراه بیمار برای بیمار کرونایی

همراه بیمار برای بیمار کرونایی

تزریق سرم خیابان انقلاب

تزریقات در منزل ارم سبز

مراقبت از سالمندآقا بلوار فردوس غرب

مراقبت از سالمندآقا بلوار فردوس غرب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!