مراقبت از سالمند خانم فردیس

مراقبت از سالمند خانم فردیس

مراقبت از سالمند خانم فردیس ( نگهداری از سالمند در فردیس کرج >> پرستار سلام از خود فردیس برای شما پرستار ، مراقب و نگهداری برای مراقبت از سالمند در فردیس و تهران اعزام می کند.

مراقبت از سالمند خانم فردیس


نگهداری از سالمند در فردیس کرج


در قسمت زیر یکی از نمونه کارهای پرستار سلام را با عنوان مراقبت از سالمند خانم فردیس ( نگهداری از سالمند در فردیس کرج  مشاهده می نمایید.


📌 نام نمونه کار برای مراقبت و 👵🏻 پرستار سالمند در منزل : خانم سلیمی


📌 توضیحات برای نگهداری از سالمند در فردیس کرج : مراقبت از سالمند خانم تنها که رو تخت پوشک می شن و با واکر می تونن راه برن، 83 ساله شون هست.


💸 حقوق برای مراقبت از سالمند خانم فردیس : 3.800.000 تومان در تاریخ درج این نمونه کار در سایت پرستار سلام : الان ممکن است بیشتر شده باشد و شما درحال خواندن نمونه کاری قدیمی باشید ( با پرستار سلام تماس بگیرید با مجوز رسمی و گارانتی بازگشت وجه فوری در خدمتتان هستیم و از نزدیک محل زندگی خودتان برای شما نیروی مناسب هماهنگ می کنیم. )


⏰ ساعت کاری نگهداری از سالمند در فردیس کرج : شبانه روزی ( شنبه تا پنجشنبه ) یعنی جمعه ها تعطیل


🏠 محدوده : فردیس کرج


☎️ 02188499404


مراقبت از سالمند خانم فردیس

نگهداری از سالمند در فردیس کرج پرستار سلام خدمات در منزل کرج فردیس تهران

پرستار سلام برای نگهداری از سالمند در فردیس کرج

خدمات پرستار سلام برای نگهداری از سالمند در فردیس کرج

پرستار سلام خدمات مختلفی برای نگهداری از سالمند در فردیس کرج ارائه می‌دهد، این خدمات شامل موارد زیر است:

📌 پرستاری شبانه روزی: این خدمت برای سالمندانی که به مراقبت‌های ویژه و مستمر نیاز دارند، ارائه می‌شود، پرستار شبانه روزی در طول شبانه روز در کنار سالمند حضور دارد و از او مراقبت می‌کند.

مثال:

فرض کنید شما یک سالمند هستید که به دلیل بیماری قلبی، نیاز به مراقبت‌های ویژه دارید، شما نمی‌توانید به تنهایی از خود مراقبت کنید و به کمک یک پرستار شبانه روزی نیاز دارید.

در این صورت، می‌توانید از خدمات پرستار سلام برای نگهداری از خود استفاده کنید، پرستار شبانه روزی که توسط پرستار سلام برای شما فرستاده می‌شود، آموزش‌های لازم را دیده است و می‌تواند به شما در انجام کارهای روزانه، مانند خوردن، آشامیدن، حمام کردن، تعویض پوشک، کنترل داروها ، امورات شخصی و غیر شخصی روزمره ، هم صحبت شدن ، انجام امور منزل و آشپزی ، انجام کارهای اداری و مالی و … کمک کند.

مطالب مرتبط :   پرستار سالمند در منزل شهریار

در کنار این موارد، پرستار شبانه روزی می‌تواند به سالمند در انجام کارهای مختلف مانند موارد زیر نیز کمک کند:

  • کنترل وضعیت سلامت سالمند
  • اقدامات لازم در صورت بروز مشکل برای سالمند
  • همراهی با سالمند در انجام فعالیت‌های اجتماعی ، مانند خرید کردن و …

مثال:

فرض کنید شما یک سالمند هستید که پس از عمل جراحی، نیاز به مراقبت‌های ویژه دارید، شما نمی‌توانید به تنهایی از خود مراقبت کنید و به کمک یک پرستار شبانه روزی نیاز دارید.

در این صورت، می‌توانید از خدمات پرستار سلام برای نگهداری از خود استفاده کنید، پرستار شبانه روزی که توسط پرستار سلام برای شما فرستاده می‌شود، آموزش‌های لازم را دیده است و می‌تواند به شما در انجام کارهای روزانه، امور روزمره و … کمک کند.

پرستار شبانه روزی همچنین می‌تواند به سالمند در انجام کارهای مختلف منجمله موارد زیر نیز کمک کند:

  • کمک به انجام فیزیوتراپی و راه رفتن در منزل
  • کمک به انجام مراقبت‌های بهداشتی مانند حمام ، تعویض پوشک و …
  • کمک به رفع استرس و اضطراب ( وجود یک مراقب سالمند با تجربه ، صرفاً وجودش باعث می شود تا سالمند تنها نباشد و این تنها نبودن باعث رفع استرس و اضطراب می گردد )

گسترش خدمات پرستار سلام

پرستار سلام علاوه بر خدمات ذکر شده، خدمات دیگری نیز برای نگهداری از سالمند در فردیس کرج ارائه می‌دهد، این خدمات شامل موارد زیر است:

📌 پرستاری و مراقبت در منزل مقطعی ( روز مزدی ) : این خدمت برای سالمندانی که به مراقبت‌های مقطعی نیاز دارند، ارائه می‌شود، پرستار ساعتی در ساعت‌های مشخصی از روز در منزل سالمند حضور دارد و از او مراقبت می‌کند.

📌 پرستاری در منزل پس از عمل جراحی برای مراقبت در یک مقطع زمانی برای سالمند ، بیمار و کودکی که دوران نقاهت خود را سپری می کند : این خدمت برای سالمندان ، کودکان و بیمارانی است که پس از عمل جراحی به مراقبت‌های ویژه نیاز دارند، ارائه می‌شود، پرستار در منزل پس از عمل جراحی از بیمار ، سالمند و یا کودک مراقبت می‌کند و به او کمک می‌کند تا روند بهبودی خود را طی کند.

مطالب مرتبط :   پرستاری از سالمند خانم ، میدان 13 آبان

📌 پرستاری در منزل برای سالمندان با بیماری‌های خاص: این خدمت برای سالمندانی که به دلیل بیماری‌های خاصی نیاز به مراقبت‌های ویژه دارند، ارائه می‌شود، پرستار در منزل برای سالمندان با بیماری‌های خاص از سالمند مراقبت می‌کند و به او کمک می‌کند تا با بیماری خود کنار بیایدو به مرور زمان بهبود یابند.

📌 پرستاری در منزل برای سالمندان با مشکلات روانی: این خدمت برای سالمندانی که به دلیل مشکلات روانی، نیاز به مراقبت‌های ویژه دارند، ارائه می‌شود، پرستار در منزل برای سالمندان با مشکلات روانی از سالمند مراقبت می‌کند و به او کمک می‌کند تا با مشکلات خود کنار بیاید.

دفتر پرستاری در فردیس کرج

” دفتر پرستاری در فردیس کرج ” در اینترنت توسط کارجو ها و کارفرماها زیاد جستجو می شود ، پرستار سلام دفتر پرستاری در فردیس کرج ندارد اما از نزدیک خودتان برای شما اعزام نیرو انجام می دهد و سه شعبه در تهران دارد که بسیاری از افرادی که برای کار در شعبات پرستار سلام مراجعه می کنند محل زندگی شان فردیس کرج می باشد.

مزایای استفاده از خدمات پرستار سلام

استفاده از خدمات پرستار سلام برای نگهداری از سالمند در فردیس کرج مزایای زیادی دارد، این مزایا شامل موارد زیر است:

📌 امنیت و آرامش بیشتر برای سالمند: پرستار سلام از کادر مجرب ، باتجربه و آموزش‌دیده تشکیل شده است که می‌توانند به خوبی از سالمند مراقبت کنند و امنیت و آرامش را برای او فراهم کنند.

📌 صرفه‌جویی در وقت و هزینه: استفاده از خدمات پرستار سلام می‌تواند به خانواده سالمند کمک کند تا وقت و هزینه کمتری را صرف مراقبت از سالمند کنند.

📌 بهبود کیفیت زندگی سالمند: پرستار سلام می‌تواند به سالمند کمک کند تا کیفیت زندگی خود را بهبود بخشد و زندگی فعال‌تری داشته باشد.


با پرستار سلام تماس بگیرید …

تماس با پرستار سلام
نگهداری سالمند در منزل, نمونه کارها
نوشتهٔ پیشین
مراقبت از سالمند خانم تنها بلوار ارتش
نوشتهٔ بعدی
مراقبت از سالمند خانم پوشکی نیاوران

محتوای مرتبط

پرستاری از سالمند آقا ، نیاوران

پرستاری از سالمند آقا ، نیاوران

مراقبت از یک سالمند خانم ، خیابان جیحون

مراقبت از یک سالمند خانم ، خیابان جیحون

پرستار سالمند خانم تهران پارس

پرستار سالمند جردن

نمونه کارهایی از خدمات پرستار سلام

نگهداری از سالمند پارکینسونی در الهیه

نگهداری از سالمند پارکینسونی در الهیه

همراه بیمار در بیمارستان مهراد میرداماد

همراه بیمار در بیمارستان مهراد میرداماد

امور منزل و آشپزی خیابان فرشته

امور منزل و آشپزی خیابان فرشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!