قیمت همراه بیمار در بیمارستان

قیمت همراه بیمار در بیمارستان

قیمت همراه بیمار در بیمارستان

برای دریافت اطلاع از  قیمت همراه بیمار در بیمارستان و منزل ( پرستار بیمار در بیمارستان ) در بیمارستان خصوصی و دولتی با پرستار سلام که دارای مجوز رسمی و بیش از 12 سال سابقه فعالیت ، مجوز رسمی و بیش از 3000 رضایتکمدی مشتری در این بیش از 12 سال می باشد تماس بگیرید ، با افتخار در خدمتتون هستیم .

# قیمت همراه بیمار در بیمارستان # هزینه همراه بیمار در بیمارستان دولتی

در قسمت زیر نمونه کار همراه بیمار در بیمارستان ( پرستار بیمار در بیمارستان ) دولتی امام خمینی (ره) را مشاهده می نمایید.

نام نمونه کار همراه بیمار در بیمارستان امام خمینی ( ره ) : آقای احمدیان

📌 توضیحات پرستار بیمار در بیمارستان دولتی امام خمینی (ره) : همراه بیمار در بیمارستان به صورت 24 ساعته و شبانه روزی برای خانم سالمند که با کمک راه می روند و خودشون می تونن طهارت خودشون رو بگیرند فقط باید مواظب باشید که نیفتند و براشون از طریق واتساپ تماس ویدئویی بگیرین با خانواده شون البته با گوشی خودشون

حواستون باشه که داروهاشون رو پرستارها به موقع بدن و اگر کار اداری نیاز بود و … انجام بدید برای همراهی در مواردی مانند عکس برداری و آزامایشات نیز که مشخص است باید همراهی کنید.

⏰ ساعت کاری برای شروع کار همراهی بیمار : برای فردا ساعت 8

🏥 نام بیمارستان برای همراهی مریض : قیمت همراه بیمار در بیمارستان امام خمینی ( ره ) در زمان نگارش این متن 800 هزار تومان می باشد برای مشاهده قیمت همراه بیمار در بیمارستان به صورت بروز و دقیق با شماره زیر تماس بگیرید .

…………………. 🔸🔹🔸 ………………….

☎️  ۰۲۱۸۸۴۹۹۴۰۴

قیمت همراه بیمار در بیمارستان
قیمت همراه بیمار در بیمارستان

همراه بیمار در بیمارستان

با توجه به شرایط زندگی جدید یکی از دغدغه های خانواده هایی که بیمار بستری در بیمارستان دارند همراهی و نگهداری از بیمارشان است از این رو استخدام همراه بیمار متخصص و با تجربه در بیمارستان یک امر بسیار مهم و با اهمیت به شمار می آید در نتیجه استخدام یک همراه بیمار قابل اعتماد از یک شرکت معتبر پرستاری می تواند بسیار تاثیر گذار باشد

وظایف همراه بیمار در بیمارستان

وظایف همراه بیمار در بیمارستان عموما وابسته به شرایط جسمی و نیازهای بیمار صورت می پذیرد بنا بر این وظایف همراه بیمار در بیمارستان با توجه با شرایط بیمار در بیمارستان متفاوت می باشد اما در کلیت برخی از امور برای همه بیماران مشترک است که عبارتند از :

کمک در خوردن غذا
استحکام بیمار در بیمارستان
کمک کردن به بیمار برای دفع و ادرار در صورت عدم توانایی او
توجه به تمامی حالات بیمار در طول شبانه روز
یادآوری و تذکر برای مصرف داروها
همکاری با پرستاران بیمارستان جهت انجام امور مرتبط به بیمار
تخلیه سوند بیمار
یاری بیمار در زمان انجام آزمایشات، تست ها و رادیولوژی
آرام کردن و امید بخشیدن به بیمار با روش های متعدد

قیمت همراه بیمار در بیمارستان

قیمت همراه بیمار در بیمارستان هزینه همراه بیمار در بیمارستان دولتی

قیمت همراه بیمار در بیمارستان برای مراقب معمولی و با تجربه در امسال در حال حاضر حدوداً 800 هزار تومان و هزینه همراه بیمار برای نیروی کمک پرستار و یا پرستار متفاوت و بیشتر است .

برای دریافت اطلاعات کامل و قیمت و هزینه کامل همراه بیمار کافیست تماس بگیرید و از مشاوره و تخفیف های ما استفاده کنید . پرستار سلام سال هاست در زمینه همراهی بیماران عزیز در تمام بیمارستان های شهر تهران ، استان تهران ، استان البرز و کرج فعالیت می کند و از طریق بازخورد های شما خانواده های بیماران عزیز به صورت شبانه روزی در حال نزدیک تر شدن به خواسته های شما می باشد .

از وظایف اولیه همراه بیمار در بیمارستان می توان به انجام امور اداری بیمار / هماهنگ بودن با خانواده بیمار / مراقبت و غذا دادان و در صورت نیاز کمک برای رفتن به دستشویی و یا تعویض پوش و لگن و همکاری با پرستاران بیمارستان در شرایط بحرانی و غیره می باشد.

استخدام همراه بیمار در بیمارستان

 اگر عزیزان شما در بیمارستان یا اورژانس بیمارستان بستری شده‌اند و به مراقبت‌های روزمره یا پزشکی نیاز دارند برای شما امکان انجام این کار فراهم نیست، ما در کنار شما هستیم تا با پرستاری و مراقبت از بیمار شما در بیمارستان، سلامت ایشان هر چه زودتر به حالت عادی برگردد.

مطالب مرتبط :   همراه بیمار در بیمارستان خاتم الانبیا

برای استخدام همراه بیمار در بیمارستان می توانید با شماره های شرکت پرستاری پرستار سلام تماس بگرید تا ما با فهم بهتر نیاز شما بتوانیم نیروی مناسبی برای مراقبت از بیمار شما معرفی کنیم. نیروهای معرفی شده همگی کارآزموده و مطمئن هستند و تضامین لازم از آنها گرفته شده است.

قیمت همراه بیمار در بیمارستان

هزینه استخدام همراه بیمار در بیمارستان با توجه به ساعت کاری بیمار همچنین شرایط سلامتی بیمار در بیمارستان متفاوت می باشد

با توجه به اینکه پرستار سلام نیازی ندارد که درصدی از قیمت همراه بیمار در بیمارستان را به خود بیمارستان دهد از این جهت قیمت همراه ی آن کمتر و کیفیت همراهی آن به دلیل اینکه بیش از 3000 رضایتمندی مشتری در بخش ها مختلف خدمات خود دارد که با کلیک بر روی دکمه نظرات مشتریان می توانید آن ها را مشاهده کنید.

قیمت همراه بیمار در بیمارستان
قیمت همراه بیمار در بیمارستان هزینه همراه بیمار در بیمارستان دولتی

چرا قیمت همراه بیمار در بیمارستان در شرکت های مختلف فرق می کند؟

همراه بیمار در بیمارستان ( پرستار بیمار در بیمارستان ) بیش از 12 سال است که یکی از خدمات پرستار سلام ( 02188499404 ) با مجوز رسمی در تهران و کرج می باشد که با توجه به نظرات مشتریان و بیش از 3000 رضایتمندی مشتری در این امر تا کنون سربلند بوده ایم .

با توجه به اینکه در برخی بیمارستان ها افرادی که معمولاً از پرسنل همان بیمارستان می باشند با بخش مالی و یا رئیس آن بیمارستان قراردادی بسته اند که در آن قرارداد آن بیمارستان تمام همراهی بیمار در آن بیمارستان را به آن فرد یا شرکت واگذار می کند و در قبال آن نیز درصدی می گیرد،

و از این بابت که آن فرد یا شرکت باید به آن بیمارستان نیز درصد بدهد، قیمت همراه بیمار در بیمارستان افزایش می یابد و از آن جایی که پرستار سلام با هیچ بیمارستانی مستقیم قراردادی نمی بندد ، قیمت همراه بیمار در بیمارستان آن کمتر و چون شما مجبور نیستید با هر کیفیت کاری ، پرستار سلام را انتخاب کنید و کیفیت کار آن رقابتی می شود ، کیفیت کارش نیز بهتر است.

( کیفیت کار پرستار سلام صرفاً یک ادعا نیست و شما می توانید نظرات کارفرمایان قبلی را با کلیک بر روی لینک نظرات مشتریان در انتهای همین محتوا مشاهده نمایید. ( پرستار سلام دارای بیش از 3000 رضایتمندی مشتری در بخش های مختلف خدمات خود است که سایر شرکت ها حتی یک ششم این مقدار از رضایتمندی را ندارند . ))

شاید سوال دیگری که پیش می آید این است که شما چطور وقتی یک بیمارستان تمام بخش همراهی بیمار خود را به یک فرد و شرکت واگذار کرده و ما مجبوریم با هر قیمت و یا هر کیفیت آن هارا انتخاب کنیم ، چطور شما در آن بیمارستان نیز خدمات همراه بیمار در بیمارستان ( پرستار بیمار در بیمارستان ) خود را ارائه می دهید؟

جواب بسیار ساده است : همراه بیماری که از شرکت پرستار سلام اعزام می شود خود را یکی از بستگان بیمار معرفی می کند و آن بیمارستان دیگر نمی تواند شما را مجبور به استفاده از همراه بیمار با قیمت بالا و کیفیت پایین نماید.

قیمت همراه بیمار در بیمارستان به چه عواملی بستگی دارد؟

مهمترین عاملی که برای قیمت همراه بیمار در بیمارستان اهمیت ویژه‌ای دارد
تخصص همراه بیمار می‌باشد ، ما سه مدل همراه بیمار در بیمارستان ( پرستار بیمار در بیمارستان ) داریم

پرستار یعنی لیسانس پرستاری (قیمت پرستار در بیمارستان ) که معمولاً اگر نیاز به همراه در آی سی یو باشد از پرستار تحصیل کرده با مدرک لیسانس پرستاری استفاده می شود

کمک پرستار که دوره‌های مرتبط با پرستاری را دیده‌اند و اگر نیاز به ساکشن و گاواژ توسط همراه بیمار در بیمارستان باشد و یا آن خانواده صلاح می‌دانند که یک مراقب معمولی از بیمار عزیزشان مراقبت نکند و حداقل یک کمک پرستار بر بالین بیمار باشد از کمک پرستار استفاده می‌شود

مراقب با تجربه در ۹۵ درصد مواقع از این مدل از همراه بیمار در بیمارستان استفاده می‌شود و جوابگوی تمام موارد نیز هست

مطالب مرتبط :   خدمات همراه بیمار در بیمارستان

عامل بعدی ساعت کار و تعداد روز در قیمت پرستار در بیمارستان می‌باشد تعداد روز آنقدر هم مهم نیست چون حقوق روزانه حساب می‌شود و ساعت کار مهم است در برخی از شرکت‌ها چه یک ساعت کاری چه ۲۴ ساعت هزینه همراه بیمار فرقی نمی‌کند و در برخی از شرکت‌ها همراه بیمار ۸ ساعته ، 12 ساعته و ۲۴ ساعته دارند که هزینه‌های آن ها متفاوت است ، شما همین الان می توانید با تماس با شماره تماس‌های پرستار سلام از مبلغ دقیق آن مطلع شوید

موارد دیگری مثل شرح حال بیمار نیز می‌تواند غیر مستقیم دخیل باشد
برای مثال وقتی بیمار در کُما است ‌توان از یک مراقب معمولی استفاده کرد و حتماً باید از کمک پرستار و یا پرستار استفاده کرد که هزینه‌های آن بیشتر است

قیمت بیماری که برای اجابت مزاج پوشک می‌شود و یا از لگن استفاده می‌کند با بیماری که خودش طهارت خودش را انجام می‌دهد یکسان است چون هر سه مورد را مراقب معمولی و با تجربه از شرکت پرستار سلام می‌تواند انجام دهد ،
و همانطور که در قسمت فوق ذکر شد نوع همراه بیمار که مراقب با تجربه کمک پرستار یا پرستار تحصیلکرده باشد عامل اصلی در تعیین قیمت همراه بیمار در بیمارستان است

برخی از بیمارستان‌ها به همراه بیمار غذا نمی‌دهند که هزینه غذا به هزینه همراهی بیمار در بیمارستان اضافه می‌شود

برخی از بیمارستان‌ها صندلی تاشو برای استراحت همراه بیمار در بیمارستان را ندارند و چون اگر برای مدت طولانی باشد همراهان خیلی اذیت می‌شوند ( و تاب آوری ماندنشان در بیمارستان هم کم می شود ( برای مثال کسی که بدون اُفت کیفیت کار به راحتی 5 روز بر بالین بیمار می ماند اگر صندلی تاشون نباشد به 2 روز تبدیل می شود ) در این نوع بیمارستان‌ها که تعدادشون هم خیلی کم است یک مقدار کم هزینه بیشتر است.

خیلی سوال می‌شود که اگر ما برای مدت طولانی همراه بیمار در بیمارستان بخواهیم در هزینه‌های آن تاثیر مثبت دارد یعنی تخفیفی شامل حال ما می‌شود باید گفت که بله در صورتی که هزینه‌های آن چند روز را یکجا پرداخت کنید میتوانید تخفیف قابل توجهی را دریافت کنید ، به این دلیل که برخی افراد سود جو با دروغ از این تخفیف استفاده نکنند باید یکجا پرداخت کنید.

تفاوت هزینه همراه بیمار در بیمارستان دولتی و هزینه همراه بیمار در بیمارستان خصوصی

با توجه به مواردی که در قسمت فوق ذکر شد فقط در مواردی که در آن بیمارستان دولتی صندلی تاشو برای همراه مریض وجود نداشته باشد هزینه همراه بیمار در بیمارستان دولتی با هزینه همراه بیمار در بیمارستان خصوصی کمی گرانتر است

البته این موارد در شرکت پرستار سلام صدق می کند و ما با استناد به نظرات مشتریانی که در انتهای همین محتوا لینک آن قرارداده شده است و قابل مشاهده است فرق می کنیم با شرکت های سود جویی که تا اسم بیمارستان خصوصی می آید قیمت بالاتری می گویند.

درخواست همراه بیمار در بیمارستان

برای درخواست همراه بیمار در بیمارستان و استخدام پرستار خصوصی در بیمارستان با شماره های زیر تماس بگیرید .

02188499404  ( 10 خط )  –  09127683224

خدمات پرستار سلام

پرستاری ،مراقبت و نگهداری از کودک در منزل ( پرستار کودک در منزل )

پرستاری ، مراقبت و نگهداری از سالمند در منزل ( پرستار سالمند در منزل )

پرستاری ، مراقبت و نگهداری از بیمار در منزل ( پرستار بیمار در منزل )

خدمتکار برای امور منزل و آشپزی ( نظافت منزل و آشپزی )

همراه بیمار در بیمارستان ( پرستار بیمار در بیمارستان )

اعزام کارشناس زخم بستر و کارشناس زخم دیابت

تزریقات پانسمان سرم تراپی سوند گذاری در منزل ، انجام انواع آزمایش‌ها در منزل

اعزام پزشک ، فروش و اجاره تجهیزات پزشکی
و ….

برای مشاهده نظرات مشتریان در بخش‌های مختلف خدمات پرستار سلام می‌توانید روی لینک زیر را کلیک یا لمس نمایید

نظرات مشتریان پرستار سلام

برای مشاهده یکی از نمونه کارهای همراه بیمار در بیمارستان پرستار سلام روی لینک زیر را لمس یا کلیک نمایید

قیمت پرستار در بیمارستان
قیمت پرستار در بیمارستان ( پرستار بیمار در بیمارستان )

قیمت همراه بیمار در بیمارستان

برای مشاهده صفحه اختصاصی همراه بیمار در بیمارستان در سایت پرستار سلام ( www.Hi-Nurse.com ) لینک زیر را لمس کنین

همراه بیمار در بیمارستان

تماس با پرستار سلام
نمونه کارهای روزمُزدی, همراه بیمار در بیمارستان
نوشتهٔ پیشین
پرستاری بیمار در بیمارستان
نوشتهٔ بعدی
خدمات همراه بیمار در بیمارستان

محتوای مرتبط

قوانین همراه بیمار در بیمارستان

قوانین همراه بیمار در بیمارستان

مراقب بیمار در بیمارستان شریعتی

مراقب بیمار در بیمارستان شریعتی

همراه بیمار در بیمارستان شهید مدنی کرج

همراه بیمار در بیمارستان شهید مدنی کرج

نمونه کارهایی از خدمات پرستار سلام

مراقبت از نوزاد 5 ماهه ، بلوار فردوس شرق

مراقبت از نوزاد 5 ماهه ، بلوار فردوس شرق

همراه بیمار در بیمارستان لبافی نژاد

همراه بیمار در بیمارستان لبافی نژاد

همراه بیمار خانم در بیمارستان لقمان

همراه بیمار خانم در بیمارستان لقمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!