سالمند خانم پوشکی ، تهرانپارس

سالمند خانوم :  آقای محمدی


توضیحات : سالمند خانم پوشکی که یک پسر ویلچیری داره که 50 ساله هستش و تمام کارهاش رو خودش انجام میده بعصی مواقع هم میره شهرستان
نیاز به یک مادر و فرزند دارند .


حقوق : 2.200.000تومان


ساعت کاری : شبانه روزی


محدوده : فلکه چهارم تهرانپارس – استخر


تاریخ : 31 فروردین / یکشنبه


تماس با پرستار سلام

۸۸۴۹۹۴۰۴


فرض نکنید سالمندان کودک هستند

دوران سالمندی بخاطر ناتوانی و ضعف سالمندان خیلی به دوران کودکی شبیه است، اما باید بدانیم که هر گز نباید با سالمندان‌مان مثل کودکان رفتار کنیم. بعضی از ما وقتی با سالمندان ارتباط برقرار می کنیم اصلا” مراقب نیستیم که یک وقت خدای ناکرده شآن و شخصیت و مرتبه این عزیزان به خطر بیافتد. انگار یادمان رفته سالمند ضعیف و ناتوانی که با آن روبرو هستیم شان و مرتبه بخصوصی دارد،به این عزیزان امر و نهی می‌کنیم، مدام انجام کارهایشان را به آنها تذکر می دهیم و… گاهی طرز نگاه در مورد نگهداری و مراقبت آنها کاملا”با سن والدین‌مان متضاد است، همانگونه که از فرزندانمان نگهداری و مراقبت می‌کنیم با این عزیزان هم چنین همانگونه برخورد می نماییم، واقعا” نمی‌دانیم ما هیچ وقت نمی‌توانیم والد پدر و مادر خودمان باشیم و نگهداری از این عزیزان نیازمند توانایی و مهارت ویژه ای است. این توانایی ها و مهارت ها نیازمند آموزش است و با مهر و محبت خالی نمی‌توانید این مهارت‌ها را درخود ایجاد کنید.

مطالب مرتبط :   پرستاری از سالمند خانم ، پردیس

هیچ گاه احترام به سالمندان را فراموش نکنید

وقتی به  سالمندان احترام می گذارید این را نشان می دهد که قدر زحمات آنها را در طول یک عمرزندگی پر برکت شان می دانید. وقتی پدر و مادر یا یکی از اقوام تان پیر می شوند، هم باید بیشتر مراقب شان باشیم و هم توقع دارند که در این سنین علاوه بر اینکه احترام بیشتری به آنها می گذاریم ، جایگاه‌شان را نیز درخانواده حفظ کنیم. خیلی از سالمندان به خاطر ضعف جسمی شان زود رنجند و خیلی احساساتی، در این سن و سال، بیشتر باید محبت و توجه بیشتری به آنها داشت تا حس نکنند که سربار خانواده هستند. اگر برای هزارمین بار است که داستان‌های تکراری زندگی‌شان را می‌شنوید، به روی خودتان نیاورید و هر دفعه مثل  اولین بار حرف هایشان را بشنوید، مشورت با آنها را فراموش نکنید و از تجاربیاتشان در صورت لزوم استفاده کنید، چرا که به قول قدیمی‌ترها آنچه که جوان در آیینه می‌بیند، پیر در خشت خام مشاهده می‌کند.

برای حرف هایشان ارزش قائل شوید، مواظب صحبت کردنتان باشید و احترام و حرمت این عزیزان را با جملاتی مثل «زمانه عوض شده دیگه»، «شما قدیمی فکر می کنین»، «مثل بچه‌ها هستین»، و.. نشکنید. اگر می‌بینید ساکت هستند، دلتان می‌لرزد و ترحم می‌کنید، باید بدانید این رفتار شایسته احوال این عزیزان نیست، تا جایی که می توانید به آنها احترام بگذارید و هرگز سعی نکنید به آنها ترحم کنید، درک این حس برای آنها عذاب‌آورتراز هزاران کار و کلام زشت و بد است. به یاد داشته باشید که هر رفتاری که  امروز نسبت به والدین مان داریم ، در آینده آن را خودمان هم تجربه می کنیم، باید این را به یاد داشته باشیم که هر عملی عکس العمل خود را به دنبال خود دارد.

مطالب مرتبط :   پرستاری از سالمند خانم رسالت

 

پرستاری سالمند, خدمات پرستاری در منزل, نگهداری سالمند, نگهداری سالمند در منزل, نمونه کارها
نوشتهٔ پیشین
مراقبت از یک سالمند خانم ، خیابان جیحون
نوشتهٔ بعدی
مراقبت از سالمند خانم سالم و تنها ، یوسف آباد

محتوای مرتبط

پرستاری از زوج سالمند ، امیریه

پرستاری از زوج سالمند ، امیریه

زوج سالمند هر دو پوشکی هستند ، دولت آباد

زوج سالمند هر دو پوشکی هستند ، دولت آباد

نکهداری از سالمند ، نیاوران

نکهداری از سالمند ، نیاوران

نمونه کارهایی از خدمات پرستار سلام

انجام تزریقات متروی شهید صدر

تزریقات در نوبنیاد

وصل سرم بهمراه تزریق آمپول در سرم ، چهارراه ولیعصر

وصل سرم بهمراه تزریق آمپول در سرم ، چهارراه ولیعصر

همراه بیمار در بیمارستان های تهران و کرج

همراه بیمار در بیمارستان های تهران و کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!