خودتان را به چالش بکشید

موسسه طنین | پرستار سالمند | پرستار کودک | پرستار بیمار | در منزل

دلسردی ناشی از عدم موفقیت در مشاهده نتایج قابل توجه پس از ساعت های بی شمار فعالیت تمرینی سخت و شدید ممکن است باعث شود دوباره فکر کنید که آیا تمرین سخت روزانه تان واقعا ارزشش را دارد یا نه.

چگونه وقتی نتایج مورد نظرتان را نمی بینید، با انگیزه بمانید

مفهوم احساس خوب تمرین کردن برای بهبود سلامت کلی و تندرستی شما ممکن است در ظاهر رضایت بخش باشد اما مقدار فراوانی درد بدون هیچ دستاوردی می تواند انگیزه شما را فلج سازد. مهم است به یاد داشته باشید که چرا در وهله اول، تصمیم به تغییر سبک زندگی تان گرفتید، حتی اگر شاهد نتایج سریع نباشید.

آرام باشید

هیچ شکی نیست که چندین هفته طول می کشد تا نتایج مورد نظرتان را ببینید. برخی افراد قادرند که سریع تر از دیگران به نتایج قابل توجه دست یابند اما آن نباید شما را از حداقل ۳ یا ۴ بار ورزش کردن در هفته باز دارد. مهم است که هدف نهایی تان را در ذهن تان نگه دارید و همچنین به یاد داشته باشید که یک شبه یا در طول یک ماه، ناگهان به یک فرد تراشیده تبدیل نخواهید شد.

خودتان را به چالش بکشید

غلبه بر ناامیدی، کار ساده ای نیست اما باطنی ساختن آن احساسات خشن و تغییر شکل یک نگرش منفی«نمی توانم انجام دهم» ممکن است. اگر به خاطر کار سختی که متعهد به انجامش شده اید احساس نارضایتی می کنید، به وسیله افزایش شدت هر تمرین، خودتان را به چالش بکشید.

شما می توانید این کار را با کاهش زمان استراحت بین ست ها انجام دهید که به طور علمی ثابت شده استقامت را بهبود می بخشد و توانایی طبیعی بدن شما برای سوزاندن چربی را افزایش می دهد. برای اهداف تمرینی با شدت بالا فقط برای ۳۰ تا ۴۵ ثانیه در بین ست ها استراحت کنید.

موفقیت را تجسم کنید

با اینکه ممکن است کلیشه ای و تا حدودی احمقانه به نظر برسد، تجسم اهداف تان می تواند به با انگیزه نگه داشتن شما کمک کند. صرفنظر از اینکه هدف شما سوزاندن چربی کافی برای به رخ کشیدن عضلات شکم تکه تکه در ساحل باشد یا لاغر کردن خودتان برای جا شدن در لباس رقص دبیرستان، تجسم لحظات مورد نظرتان می تواند به شما کمک کند به آنچه که ممکن است در حال حاضر غیر ممکن به نظر برسد، دست یابید.

با به یاد آوردن آنکه چرا در وهله اول مشتاق تمرین کردن شدید، هر کاری که می توانید برای دفع کردن آن لحظات کوتاه دلسردی انجام دهید.

حالت منفی را نادیده بگیرید

فرآیند تجسم باید به غلبه بر افکار منفی که به ذهنتان رخنه می کنند، کمک کند اما مهم است که به اعضای خانواده و دوستانی که تمایل به القاء حالت منفی یا تحریک شما برای اتخاذ تصمیمات نادرست دارند، توجه نکنید. با اینکه ممکن است وسوسه انگیز باشد که برای خوردن نوشیدنی با دوستانتان پس از یک روز سخت در محل کار از باشگاه صرفنظر کنید اما شما باید انعطاف پذیر بمانید و به عواقب بالقوه فکر کنید.

چند نوشیدنی، پتانسیل آن را دارد که هوس های غذایی شما را افزایش دهد که می تواند به تصمیمات رژیمی نادرست منجر شود و مانع پیشرفت شما گردد.

تسلیم نشوید

همان قدر که ممکن است ساده به نظر برسد، دست کشیدن از هدف تان، شور و اشتیاق شما را بر نمی افروزد یا از دلسردی تان نمی کاهد. اگر حفظ یک اندام تراشیده کار آسانی می بود، چاقی به ریشه بسیاری از نگرانی های سلامتی در ایالات متحده تبدیل نمی شد. شما این فرصت را دارید که نه تنها سبک زندگی تان را با ورزش کردن به طور منظم تغییر دهید بلکه به سلامت ایده آل نیز دست یابید.

هر کاری که به انجام رساندنش سخت است، ارزش تلاش کردن را دارد. فرقی نمی کند که ممکن است چقدر دلسردکننده باشد. حتی اگر همین امروز هم نتایج مورد نظرتان را نبینید، به یاد داشته باشید که هر تمرین، شما را یک روز به رسیدن به لحظه تجسم تان، نزدیک تر می کند.

گردآوری گروه انفورماتیک موسسه طنین

منبع : salamati.ir

مطالب مرتبط :   انتخاب مواد غذایی و افزایش طول عمر
پرستار سالمند, پرستار کودک, پرستار کودک در منزل, نگهداری سالمند, نگهداری کودک در منزل
نوشتهٔ پیشین
آتروفی عضلانی ناشی از عدم استفاده
نوشتهٔ بعدی
کاهش عملکرد ورزشی

محتوای مرتبط

موسسه طنین | پرستار سالمند | پرستار کودک | پرستار بیمار | در منزل

بادام تلخ

موسسه طنین | پرستار سالمند | پرستار کودک | پرستار بیمار | در منزل

یک صبحانه برای کاهش وزن

موسسه طنین | پرستار سالمند | پرستار کودک | پرستار بیمار | در منزل

خاصیت ها و ارزش تغذیه ای شیر

نمونه کارهایی از خدمات پرستار سلام

وصل سرم در منزل دولت خواه جنوبی

وصل سرم در منزل دولت خواه جنوبی

مراقب بیمار در بیمارستان عرفان

همراه بیمار در بیمارستان خاتم تهران

خدمات نظافت منزل و آشپزی ، 30 متری جی

خدمات نظافت منزل و آشپزی ، 30 متری جی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!