خدمات نظافتی و آشپزی در منزل

خدمات نظافتی و آشپزی در منزل

# خدمات نظافتی و آشپزی در منزل در تهران # نظافت و آشپزی در منزل # خدمات آشپزی در منزل

یکی از خدمات پرستار سلام اعزام نیروی خدماتی، نظافتچی یا کارگر برای منزل در تهران می باشد برای درخواست این نوع خدمات هم می توانیم با افتخار در خدمتتون باشیم …

# خدمات نظافتی و آشپزی در منزل # خدمات آشپزی در منزل

نام نمونه کار که در زمینه 🥣 امور منزل و آشپزی نیریو نظافتچی هماهنگ شده : خانم هاشمی نژاد

📌 توضیحات کارفرما برای شرح وظایف خدمتکار در منزل برای نظافت منزل و آشپزی : امور منزل و آشپزی ( خدمات آشپزی در منزل ) برای خانواده سه نفره شخصی باشه که کار بلد ، مرتب و منظم باشه

💸 حقوق نیروی کار برای خدمات آشپزی در منزل سه روز در هفته در این تاریخ : 7.000.000 تومان

⏰ ساعت کاری که خدمتکار خانم در منزل باید در محل کار در تهران و یا کرج حضور داشته باشد : از 9 صبح تا 17 عصر ( برای سه روز در هفته که روز زوج یا فرد بودن آن به انتخاب خود کاگر است )

🏠 محدوده ارائه خدمات آشپزی در منزل : کرج مهر شهر ( پرستار سلام در تهران و کرج ارائه خدمات در منزل را دارد )

…………………. 🔸🔹🔸 ………………….

خدمات نظافتی و آشپزی در منزل
خدمات نظافتی و آشپزی در منزل | خدمات آشپزی در منزل | پرستار سلام

خدمات نظافتی و آشپزی در منزل تهران و کرج

خدمات امور منزل و آشپزی، نظافت منزل از خدماتی است که مرکز پرستار سلام به شما عزیزان ارائه می دهد.

برخی خانواده ها به به دلایل مختلف مانند تعداد بالای فرزندان و یا وسعت زیاد منزل ، نداشتن وقت کافی ، اولویت نداشتن انجام امور منزل و آشپزی توسط خودشان و … اقدام به استخدام نیروی خدماتی برای خدمات آشپزی در منزل می کنند.

ولی در این میان نکاتی است که باید قبل از استخدام خدمتکار جهت انجام خدمات امور منزل و آشپزی شخصی و یا فردی برای انجام امور معمول منزل در نظر گرفته شود.

زیرا شخصی که به عنوان خدمتکار وارد منزل می شود، به مرور زمان عضوی از خانواده به شمار می رود و اطمینان از حسن انجام وظایف و از طرفی اعتماد به این فرد بسیار اهمیت دارد .

که اگر از پرستار سلام نیروی خدماتی خود را درخواست کرده باشید به دلیل اینکه ما دارای بیش از 12 سال سابقه در ااین زمینه هستیم اکثر خدمتکارهایی که اعزام می شوند در قرااردادهای رسمی مختلف امتحان خودشان را پس داده اند .

مطالب مرتبط :   امور منزل و آشپزی برای 3 نفر ، تهرانسر

البته هر شرکتی مانند شرکت پرستار سلام از لحاظ رزومه داشتن نیروهای خدماتی برای نظافت منزل و آشپزی و خدمات آشپزی در منزل دو نوع نیروی کار دارد : نوع اول خدمتکارهای تازه کار هستند که برخی افراد حتی مایلند که

از خدمتکارهای تازه کار استفاده نمایند چون بر این باورند که خدمتکارهای تازه کار کمتر از زیر کار در می روند و حرف گوش کن تر می باشند.

و نوع دوم خدمتکارهایی که سال هاست با پرستار سلام کار می کنند و امتحان خودشان را پس داده و همچنین با توجه به بازخوردهای کارفرماهای قبلی شرکت شناخت مناسبی روی این دسته از نیروهای خود دارد .

خدمتکار در منزل چه خدماتی را ارائه می دهد

اینکه خدمتکار چه خدماتی را ارائه نماید بستگی مستقیم با نیازهای کارفرما و شرح وظایف مشخص شده توسط صاحبخانه و توقعات او دارد.

بسته به اینکه فرد برای انجام چه خدماتی با شرکت های نظافتی و خدماتی تماس می گیرد، نیرو مورد نظر اعزام خواهد شد. در این قسمت به برخی از این خدمات و شرایط افراد اعزامی اشاره می کنیم :

خدمات آشپزی در منزل

در برخی خانواده ها به علت حضور خانم در محیط بیرون و یا مشغله زیاد افراد خانواده و سایر دلایل ، امکان آشپزی خدمات آشپزی در منزل و تهیه غذا وجود ندارد . در نتیجه این خانواده ها نیاز به اعزام آشپز حرفه ای یا معمولی به منزل خود را دارند .

نظافت منزل ، گردگیری و تمیزکاری

معمولاً زمانی که در مورد خدمتکار و نظافتچی صحبت می شود ، اولین موردی که به ذهن می رسد مربوط به انجام امور نظافتی منزل می باشد.

یکی از خدماتی که نظافتچی ارائه می دهد در این خصوص است. نظافت منزل شامل موارد زیادی منجمله موارد زیر می باشد :

نظافت اتاق ها و سالن پذیرایی شامل شستشو و تی کشیدن کف منزل ، دیوار شویی ، گردگیری اثاثیه منزل و …

نظافت سرویس های بهداشتی و حمام که لازم است فرد کاملاً با کاربردهای مواد شوینده آگاهی داشته و به اندازه و صحیح از این مواد استفاده نماید

مطالب مرتبط :   امور منزل و آشپزی برای سه نفر ، احمد آباد مستوفی

پاک کردن شیشه های پنجره  که معمولاً شیشه ها از داخل تمیز می شوند و از سمت بیرون به دلیل احتمال وقوع سانحه و … انجام نمی گیرد و این شیشه ها نباید در ارتفاع زیادی باشند و…

چه مواردی تعیین کننده دستمزد نیروی خدماتی در منزل می باشد ؟

قیمت نظافت منزل و آشپزی ( هزینه و دستمزد )

یکی از موارد مهم در استخدام نیروی نظافتچی و خدماتی ، هزینه و قیمت نظافت منزل و آشپزی است که باید برای ارائه خدمات پرداخت شود . این هزینه به فاکتورهای مختلفی منجمله فاکتورهای زیر بستگی دارد :

نیروی خدماتی خانم یا آقا باشد . البته در این مورد بسته به اینکه برای چه منظوری نیرو اعزام می شود، شرایط متفاوت است. معمولاً برای کارهایی که نیروی بدنی بیشتری نیاز دارد و بیشتر به صورت روزمُزدی از نیروی آقا استفاده می شود، برای مثال جابه جایی مبلمان و برای کارهای خطرناک برای مثال تمیز کردن شیشه در ارتفاع بالا لازم است از نیروهای خدماتی آقا استفاده شود.

اینکه حجم نظافت در چه میزانی باشد. بسته به اینکه متراژ، تعداد اتاق ها و … میزان دستمزد نیروی مقطعی خدمتکار فرق دارد و این مورد در کارهای دائم ، قراردادی و بلند مدت به نسبت کمتر فرق دارد.

گاهی حتی هدف از استخدام نیروی خدماتی برای پرستاری که نه در اصل مراقبت و نگهداری در منزل از سالمند یا کودک و بیمار و .. می باشد ،

ارائه خدماتی مانند انجام خرید های روزانه و یا داشتن خدمات آشپزی در منزل و یا نداشتن خدمات آشپزی در منزل و … و مواردی از این قبیل تعیین کننده دستمزد و هزینه نظافت منزل می باشد.

معمولا در کارهای قراردادی و دائمی از نیروی خانم جهت نظافت منزل و آشپزی استفاده می شود زیرا ( با استثناعات کاری نداریم ) به صورت عموم خیلی از آقایان مهارت آشپزی ندارند و گاهی

برای دلایل مذهبی نیز برای خدمات در منزل به صورت دائم و یا سه روز در هفته و یا دو روز در هفته … 6 روز در هفته از نیروی خانم خانه دار استفاده باشود تا افراد مونث خانه موذب نباشند .

خدمات نظافتی و آشپزی در منزل
خدمات نظافتی و آشپزی در منزل | خدمات آشپزی در منزل
نظافت منزل و آشپزی, نمونه کارها
نوشتهٔ پیشین
انجام خدمات نظافتی و آشپزی در منزل
نوشتهٔ بعدی
انجام امور منزل و آشپزی در فرمانیه

محتوای مرتبط

امور منزل 2 روز در هفته تهرانپارس

امور منزل 2 روز در هفته تهرانپارس

امور منزل و آشپزی در آجودانیه

امور منزل و آشپزی حسینیه ارشاد

امور منزل و آشپزی جردن

امور منزل و آشپزی جردن

نمونه کارهایی از خدمات پرستار سلام

انجام انواع تزریقات در منزل

انجام انواع تزریقات در منزل

پرستار کودک مسلط به زبان انگلیسی شهرک غرب

پرستار کودک مسلط به زبان انگلیسی شهرک غرب

پرستاری از سالمند آقا ، سه راه آذری

پرستاری از سالمند آقا ، سه راه آذری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!