خدمات تزریقات در منزل پرستار سلام

خدمات تزریقات در منزل پرستار سلام

اعزام پرستار برای تزریقات در منزل

📌 توضیحات : اعزام پرستار برای تزریقات در منزل تزریق سرم و تزریق انواع تزریق عضلانی در منزل و محل کار . تزریق سرم رینگر در منزل ، تزریق سرم قندی تزریق واکسن ، موسسه پرستار سلام با اعزام نیروهای متخصص و کار آزموده بهترین گزینه انتخابی شما برای تزریقات در منزل می باشد

⏰ ساعت کاری :توافقی

🏠 محدوده : انجام تزریقات در منزل

…………………. 🔸🔹🔸 ………………….

☎️  ۰۲۱۸۸۴۹۹۴۰۴

خدمات تزریقات در منزل پرستار سلام
خدمات تزریقات در منزل پرستار سلام

# خدمات تزریقات در منزل پرستار سلام

تزریقات یکی از مهم ترین مراحل درمان بیماری ها و ناخوشی ها است و یکی از نیاز های اصلی افراد در راه سلامتی است. امروزه برای انجام تزریقات نیاز به مراجعه حضوری به مراکز درمانی نیست و میتوان تنها با یک تماس از حضور پرستار و تزریقات در منزل برخوردار شد. برای انجام انواع تزریقات عضلانی و وریدی در کمترین زمان تنها کافی است با شماره های موسسه پرستار سلام تماس بگرید .

انواع تزریقات در منزل # خدمات تزریقات در منزل پرستار سلام

در تزریقات، داروهای مایع یا واکسن‌ها وارد بدن شده و فرایند درمان بیمار انجام می‌شود. این داروها و یا مواد مغذی بر حسب تشخیص پزشک باید به بافت ماهیچه، پوست، استخوان و یا رگ‌ها وارد شوند. به همین دلیل تزریق واکسن، سرم و … با استفاده از روش‌های مختلفی انجام می‌شود. از این رو در مراکز درمانی، انواع تزریقات به شرح زیر انجام می‌شوند:

تزریقات داخل جلدی: از این روش برای تزریق مقدار کمی از دارو به داخل لایه‌های پوست برای تشخیص و تست حساسیت استفاده می‌شود. سطح میانی ساعد بالای بازو، کتف و بالای سینه معمولا برای تزریق داخل جلدی انتخاب می‌شوند. نکته مهم این است که محل تزریق داخل جلدی نباید مو داشته باشد و فاقد ورید و هرگونه تغییر رنگی باشد.

مطالب مرتبط :   انجام تزریقات در دزاشیب

تزریقات زیر جلدی: از این روش زمانی استفاده می‌شود که نیاز به جذب آهسته دارو باشد. سطوح قدامی و طرفی ران، قسمت تحتانی دیواره شکم و بافت چربی، قسمت پایین و پشتی و خلف بازوها از محل‌های مناسب برای تزریق زیر جلدی هستند.

تزریقات وریدی: تزریق وریدی در شرایطی انجام می‌شود که بیمار به دلایل مختلف قادر به دریافت مایعات از طریق دهان نیست. پرستار‌، وریدی را برای تزریق انتخاب می‌کند که به راحتی قابل لمس باشد.

تزریقات عضلانی: در تزریق عضلانی دارو در عضله و زیر بافت جلدی تزریق می‌شود. این نوع تزریق، رایج‌ترین روش تزریق است و در شرایطی از این روش استفاده می‌شود که دارو جذب گوارشی نداشته باشد و یا این احتمال وجود داشته باشد که به آن آسیب برساند.

داخل صفاقی: تزریق صفاقی معمولا برای بیمارهای مبتلا به سرطان که تحت شیمی‌درمانی هستند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

داخل مفصلی: این نوع تزریق برای مفاصل آسیب دیده کاربرد داشته و برای درمان بیماری‌هایی چون آرتروز و التهاب از آن استفاده می‌شود.

سونداژ :در برخی موارد پزشکان تشخیص می‌دهند که باید به بیمار سوند وصل شود. این سوند ممکن است برای دفع ادرار و یا رساندن غذا به معده بیمار وصل شود. با توجه به این که ممکن است در ساعات مختلفی از شبانه‌روز نیاز به وصل سوند باشد، استفاده از خدمات سونداژ در منزل می‌تواند بهترین گزینه برای این بیماران باشد.

هزینه تزریقات در منزل

هزینه تزریقات در منزل شبانه روزی با توجه به نوع دارو، نسخه، تعداد دفعات مراجعه کادر به محل مورد مورد نظر متفاوت است.
مجموعه خدماتی پرستاری پرستار سلام  همیشه در تلاش بوده تا خدمات درمانی در منزل را قیمتی مناسب برای تمام افراد جامعه ارائه دهد و رضایت اکثر مراجعه کنندگان را جلب کند به همین خاطر شما عزیزان می توانید به صورت 24 ساعته با مشاوران ما تماس بگیرید و از تعرفه تزریقات در منزل و دیگر خدمات پزشکی در منزل مطلع شوید.

مطالب مرتبط :   تزریقات در خیابان دماوند
خدمات تزریقات در منزل پرستار سلام
خدمات تزریقات در منزل پرستار سلام

پرستار سلام با وجود اینکه بخش تزریقات در منزل ( سرم تراپی ، وصل سوند ، کشیدن سوند ، بخیه زدن و … ) با توجه به نسبت زمان و انرژی ای که می گیرد به نسبت سود کمی که دریافت می کند این خدمات را به بهترین نحو و فقط از طریق پرستارانی که لیسانس پرستاری دارند و کارت نظام پرستاری خود را باید به شما نشان بدهند انجام می دهد

خیلی از شرکت های بدون مجوز برای بخش تزریقات از کمک پرستار و … استفاده می کنند که آن ها هم مهارت مناسب را گاهاً دارند اما به پای پرستاری که در بیمارستان شاغل اسنت هیچ وقت نمی رسند

و اگر خدای نکرده پشتیبان این افراد یک پزشک ماهر و با تجربه نباشد ممکن است حتی موجب فوت بیمار شوند چون بارها پیش آمده که بیمار بعد از تزریق در شرایط بحرانی قرار گرفته و یا به دارو حساسیت شدید نشان داده و پرستاران با توجه به تماس تلفنی به پزشک پشتیبان خود توانسته اند آن بحران را رد کنند.

پس این خدمات تزریقات و پانسمان در منزل پرستار سلام با توجه به اینکه صرفه اقتصادی برای پرستار سلام ندارد چرا کماکان دایر هست ؟ چون هدف اول پرستار سلام واقعاً خدمت و کمک به شما عزیزان با بهترین کیفیت می باشد و این فقط یک شعار نیست و ما در بخش تزریقات آن را ثابت کرده ایم که با توجه به بصرفه نبودن در حال فعالیت با بهترین پرسنل هستیم.

تزریقات و پانسمان در منزل, نمونه کارهای روزمُزدی
نوشتهٔ پیشین
انجام تزریقات در منزل
نوشتهٔ بعدی
اعزام پرستار برای تزریقات در منزل

محتوای مرتبط

تزریق سرم کامرانیه

انجام تزریقات در پل جوبی

وصل سرم در منزل ، فلکه دوم صادقیه

وصل سرم در منزل ، فلکه دوم صادقیه

تزریق آمپول ویتامین ، ستارخان

تزریق آمپول ویتامین ، ستارخان

نمونه کارهایی از خدمات پرستار سلام

همراه بیمار خانم در بیمارستان میلاد

همراه بیمار خانم در بیمارستان میلاد

پرستاری از کودک 6 ساله لواسان

مراقبت از نوزاد پیروزی

همراه بیمار در بیمارستان امام خمینی

همراه بیمار در بیمارستان خاتم الانبیاء

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!