انجام خدمات آشپزی و امور منزل

انجام خدمات آشپزی و امور منزل

#انجام امور منزل و آشپزی # انجام امور منزل و آشپزی در تهران

حتما برای شما پیش آمده که نتوانید به امور منزل خود رسیدگی نمایید و آنها را به روز بعد ، حتی روز های بعد موکل نمایید ؛ استخدام یک نیروی خدماتی با تجربه و کار بلد می تواند از بسیاری از نگرانی های شما بابت تمیز کاری و پخت و پز منزل بکاهد.

شما می توانید برای استخدام خدمتکار به صورت روزانه یا شبانه روزی از با شماره های ما در موسسه پرستار سلام تماس بگرید و از مشاوره های همکاران ما در زمینه استخدام خدمتکار و انجام خدمات آشپزی و امور منزل بهره مند شوید .

#قیمت استخدام خدمتکار در منزل  #استخدام خدمتکار ماهر در منزل#انجام امور منزل و آشپزی در منزل تهران # خدمات آشپزی در منزل

انجام خدمات آشپزی و امور منزل

در این بخش از خدامت موسسه خدماتی پرستاری پرستار سلام یکی از نمونه کار های استخدام خدمتکار در منزل را مشاهده می نمایید لطفا با ما هماره باشید و در بخش نظرات سایت ما را همیاری کنید .

🥣نمونه کار استخدام خدمتکار در منزل  : خانم بختیاری

📌 شرح وظایف خدمتکار برای انجام خدمات آشپزی و امور منزل  : امور منزل و آشپزی برای خانواده 4 نفره

ما در شرکت خدماتی پرستاری پرستار سلام با توجه به نیاز های شما و عزیزانتان در منزل اقدام به فرستادن نیروی های خدماتی در منازل شما می نماییم شما عزیزان  می توانید با توجه به خواسته ای خود و عزیزانتان در منزل از خدمات مجموعه خدماتی پرستاری پرستار سلام در منزل بهره مند شوید

💸 حقوق : با توجه به ساعت کاری ، تعداد روز های کاری همچنین تعداد افراد خانواده حقوق این نمونه کار  7.000.000 تومان در ماه می باشد

برای اطلاع از هزینه های استخدام نیروی خدماتی مناسب خود در منزل فقط کافی است با شماره های موسسه تماس بگرید و با در نظر گرفتن خواسته ها و نیاز های خود در منزل اقدام به استخدام نیروی خدماتی مناسب خود نمایید و از هزینه های استخدام نیروی های خدماتی مناسب شرایط خود در منزل مطلع شوید .

مطالب مرتبط :   نظافت منزل و آشپزی ونک

⏰ ساعت کاری : 9 صبح تا 5 عصر
( سه روز در هفته، روزهای فرد )

ساعت کاری و تعدا روز های کاری در منزل در برآورد هزینه های استخدام خدمتکار در منزل تاثیر گزار می باشد از این رو شما می توانید با توجه به نیاز ها و خواسته های خود در منزل اقدام به استخدام خدمتکار در منزل نمایید و از هزینه های استخدام نیروی خدماتی مناسب خود در منزل مطلع شوید

🏠 محدوده : پاسداران ، گلستان هشت

خدمات موسسه خدماتی پرستاری پرستار سلام فقط شامل بخش از تهران نمی باشد از این رو شما عزیزان می توانید در هر جای تهران و یا کرج که ساکن هستید می توانید از خدمات موسسه پرستار سلام در منزل خود بهره مند شوید .

خدمات نیروی خدماتی در منزل شامل چه مواردی می شود ؟

اموری مانند خرید و تهیه وسایل مورد نیاز منزل یا همچنین گردگیری و تمیز کردن خانه در قرارداد خدمتکار خانه نوشته می شود. بدین ترتیب یکی از وظایف خدمتکار تمیز نگه داشتن منزل و بخش های مختلف آن شامل اتاق ها و پنجره های خانه می باشد شستن فرش یا موکت جزو وظایف خدمتکار منزل محسوب نمی شود.

نظافت سرویس بهداشتی و حمام همچنین نظافت آشپزخانه و داخل کابینت ها و ظروف نیز از وظایف خدمتکار شخصی استخدام شده می باشد.

تفاوت خدمتکار منزل و نظافتچی

بزرگترین تفاوت بین خدمتکار منزل و نظافتچی، قیمت هایی است که آنها می گیرند، انواع کارهایی که انجام می دهند و در دسترس بودن آنها نیز در این امر موثر است.
از یک طرف، خدمتکاران خدماتی را ارائه می دهند که بر نگهداری از خانه مشتریانشان متمرکز است. از طرف دیگر، نظافت چی ها عموماً کارهای روزمره و معمولی را انجام می دهند و در عین حال وظایف خدمتکار را نیز انجام می دهند.

از آنجایی که خدمتکاران با نظافتچی ها متفاوت هستند، مهم است که خدمات دقیقی را که هر کدام ارائه می دهند، بشناسید تا بدانید از یک خدمتکار منزل آقا چه انتظاراتی باید داشته باشید.

مطالب مرتبط :   انجام امور منزل و آشپزی در فرمانیه
نگهداری از سالمند در منزل تهران

خدمات آشپزی در منزل

یکی از وظایف خدمتکار در منزل انجام خدمات آشپزی در منزل می باشد و از آن جایی که تقریبا اکثر بانوان در ایران ( تهران و کرج که که پرستار سلام در این دو منطقه خدمات آشپزی در منزل را ارائه می دهد ) مسلط به آشپزی هستند برای این خدمات در منزل از نیروی خدماتکار خانم چهت آشپزی در منزل استفاده می شود .

به آقایون برنخوره به صورت استثناء 😜 و بیشتر در سطح حرفه ای آشپزهای مطرح آقا مانند ژوئل روبوچون ( Joel Robuchon ) و … نیز وجود دارند که اگر این انگشت شماران که بهترین آشپزهای دنیا هم هستتند نبودند آقایون در آشپزی هیچ حرفی برای گفتن نداشتند .

خلاصه شرکت پرستار سلام تمام درخواست هایی که برای اعزام نیروی خانه دار و انجام خدمات آشپزی در منزل بوده را که تا الان بررسی می کند البته برای کارهای قراردادی و دائمی که می تواند به صورت دائم یا یک نیروی واحد برای حتی دو روز در هفته و سه روز در هفته … حداکثر شش روز در هفته باشد

( برای یک روز در هفته انجام خدمات نظافت منزل و آشپزی فقط نیروی روزمُزدی ( مقطعی ) اعزام داریم که هر هفته ممکن است خدمتکار متفاوتی اعزام شود ) فقط نیروی خانم جهت امور منزل درخواست داشته است.

و باید خاطر نشان کرد در مواقعی که نیروی آقا به عنوان پرستار ، مراقب و یا نگهدار بیمار و سالمند در منزل از شرکت پرستار سلام اعزام میو شود به صورت کامل به خدمات آشپزی در منزل مسلط هستند .

پیام مدیریت ❤ پرستار سلام : 

استخدام یک خدمتکار خوب در منزل به طور کلی می تواند بسیار دشوار باشد از این رو شما می توانید با استفاده از شرکت های خدماتی معتبر همچون شرکت خدماتی پرستاری پرستار سلام از این سختی ها بکاهید و به راحتی و در کوتاه ترین زمان و بالا ترین کیفیت از خدمات نیروی های خدماتی موسسه پرستار سلام در منزل بهره مند شوید .

نظافت منزل و آشپزی, نمونه کارها
نوشتهٔ پیشین
استخدام خدمتکار خانم در منزل
نوشتهٔ بعدی
خدمات امور منزل و آشپزی در فردیس

محتوای مرتبط

امور منزل و آشپزی ، قیطریه

امور منزل و آشپزی ، قیطریه

نظافت و آشپزی جنت آباد

نظافت منزل و آشپزی ونک

امور منزل و آشپزی تجریش

امور منزل منزل و آشپزی ، ستارخان

نمونه کارهایی از خدمات پرستار سلام

پرستار زوج سالمند در منزل ، خیابان شریعتی

پرستار زوج سالمند در منزل ، خیابان شریعتی

نظافت و آشپزی جنت آباد

نظافت منزل و آشپزی ونک

هزینه تزریقات در منزل سال 1401

هزینه تزریقات در منزل سال 1401

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!