انجام امور منزل و آشپزی ، پونک

انجام امور منزل و آشپزی ، پونک

# انجام امور منزل و آشپزی پونک

برای استخدام نیرو برای انجام امور منزل و آشپزی پونک و تمام تهران ، استخدام خدمتکار منزل ، بعد از در صورت تمایل مشاهده و برسی نظرات مشتریان ، با شماره های زیر تماس بگیرید تا با افتخار در خدمتتون باشیم …

پرستار سلام دارای مجوزهای رسمی و بیش از 12 سال سابقه درخشان در زمینه خدمات مختلف در منزل ، محل کار و بیمارستان می باشد ، پونک یکی از محله هایی است که از پرستار سلام درخواست های زیادی برای اعزام و استخدام خدمتکار منزل به صورت دائم و موقت می شود .

منظور از موقت معمولاً اعزام نیروی خانم و آقا برای نظافت و انجام کارهایی مانند خانه تکانی است و در کارهای دائم می توان از نظافت منزل آشپزی در منزل دو روز در هفته / سه روز در هفته ، شش روز  در فته و معمولا 8 ساعت در روز و … به صورت روزانه و گاهی حتی شبانه روزی ( 24 ساعته ) که در هر دو مورد به جز در موارد خاص جمعه ها را تعطیل می باشند ، نام برد .

نمونه کار 🍜 انجام امور منزل و آشپزی پونک : خانم شجاعی

📌 ﷽ : انجام امور منزل و آشپزی پونک برای خانواده 4 نفر ، منزل 120 متری هست ، خدمتکاری و مستخدمی که دستپخت خوبی داشته باشه غذا خوب بپزه ، نیروی کار بین سن 30 تا 40 سال باشد .

💸 حقوق انجام امور منزل و آشپزی پونک : 12.000.000 تومان

⏰ ساعت کاری انجام امور منزل و آشپزی پونک : شبانه روزی ( شنبه تا پنجشنبه ) ( جمعه ها تعطیل است )

مطالب مرتبط :   امور منزل وآشپزی ، الهیه

🏠 محدوده و آدرس انجام امور منزل و آشپزی : پونک خیابان سردار جنگل

انجام امور منزل و آشپزی ، پونک

انجام امور منزل و آشپزی پونک پرستار سلام

# انجام امور منزل و آشپزی پونک # ده پونک



شاید برای شما هم مثل من جالب باشد که بدانید ده پونک قدمتی 800 ساله دارد و درخت بید معروفی که در محله پونک وجود دارد ، این قدمت را اثبات می کند ، در ده پونک باغ های بزرگ توت وجود داشته که در حال حاضر هم بعضی از آن ها وجود دارند ، صاحب این ده ونک عبدالحسین فرمانفرا بوده است که بخش از آن را به پسرش صبار بخشیده بود .



پونک از محله های اعیان نشین در شمال تهران در منطقه 2 و منطقه 5 تهران است که پرستار سلام درخواست متعددی از این محله در زمینه اعزام نیروی خدماتی خدمتکار منزل برای انجام امور منزل و آشپزی پونک دارند .



شعبه اصلی پرستار سلام در مرزداران نیز نسبتاً به پونک نزدیک است و برای انجام امور منزل و آشپزی برای درخواست کنندگان این خدمت نیروی خدماتی نزدیک محل زندگی خودشان را برای ایشان اعزام می کنیم چه خدمتکار موقت و چه خدمتکار دائم فرقی نمی کند .



یکی از اولویت های پرستار سلام این است که نیروی اعزامی مخصوصاً نیروی دائم روزانه برای مثال 8 ساعت در روز برای انجام امور منزل و آشپزی پونک حتماً نزدیک محل کار خود در پونک باشد تا خستگی راه موجب کاهش کیفیت نیروی کار و متعاقب آن بازخورد منفی کارفرما ( در قسمت بالای همین محتوا اگر روی دکمه سبز رنگ نظرات مشتریان را لمس یا کلیک نمایید بازخورد کارفرما های قبلی در زمینه خدمات نظافت منزل و آشپزی را می توانید مشاهده کنید ) نشود .

مطالب مرتبط :   انجام خدمات منزل شهرک غرب
انجام امور منزل و آشپزی پونک و تهران پرستار سلام

نزدیک بودن به محل کار برای خود نیروی کار نیز مزیت بزرگی محسوب می شود منجمله کاهش هزینه منجمله کاهش زمان رفت و آمد و رسیدگی بیشتر به امورات زندگی خود ، منجمله کمتر استفاده کردن از وسایل حمل و نقل عمومی که ممکن است موجب بروز بیماری های واگیردار شود که این مورد برای کارفرما نیز اهمیت ویژه ای دارد و ممکن است باعث تعلیق یا حتی اخراج نیروی کار تا پایان دوران نقاهت خدمتکار شود .



و همچنین ممکن است باعث تماس با شرکت برای درخواست و اعزام نیروی جایگزین موقت و یا دائم اگر مدت زمان نقاهت بیماری خدمتکار طولانی شود ، شود ، خداروشکر کیفیت نیروی جایگزین گاهی حتی از خود نیرو هم بیشتر است و مشتریان بخش خدمات در منزل پرستار سلام گاهی اوقات درخواست می کنند که نیروی موقت به عنوان نیروی دائم به کار خود  ادامه دهد .



دلیل متن خط بالا این است که در بیش از 12 سال سابقه فعالیت درخشان پرستار سلام با توجه با بازخوردهای شما عزیزان نیروهای خدماتی پرستار سلام و حتی تمام بخش های دیگر مانند بخش خدمات پرستاری ، مراقبتی و نگهداری برای بیمار ، کودک و سالمند در منزل ، همراه بیمار در بیمارستان ، اعزام کارشناس زخم و … در این 12 سال بازخورد گرفتن ، نیروهای با کیفیت پایین حذف شده اند و این بخش ها فقط از نیروهای کار گلچین شده تشکیل گردیده اند .



با ما تماس بگیرید با افتخار در خدمتتان هستیم …

نظافت منزل و آشپزی, نمونه کارها
نوشتهٔ پیشین
امور منزل وآشپزی برای سه نفر ، زعفرانیه
نوشتهٔ بعدی
امور منزل و آشپزی برای دو نفر ، ستارخان

محتوای مرتبط

امور منزل و آشپزی پل گیشا

امور منزل و آشپزی پل گیشا

امور منزل وآشپزی برای 4 نفر ، سعادت آباد

امور منزل وآشپزی برای 4 نفر ، سعادت آباد

امور منزل و آشپزی شهر آرا

امور منزل و آشپزی شهر آرا

نمونه کارهایی از خدمات پرستار سلام

سالمند آقا سالم و تنها ، تهرانسر

سالمند آقا سالم و تنها ، تهرانسر

نگهداری از سالمند آقا میدان شهدا

نگهداری از سالمند آقا میدان شهدا

پرستار کودک در اسلامشهر

پرستار کودک در اسلامشهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!