همراه در بیمارستان امام رضا

همراه در بیمارستان حضرت فاطمه

همراه در بیمارستان امام رضا (ع)

همراه بیمار در بیمارستان ، همراه در بیمارستان امام رضا (ع) و بیمارستان های مختلف تهران یکی از خدمات شرکت پرستار سلام با بیش از 3000 رضایتمندی مشتری ، مجوز رسمی سه شعبه در تهران می باشد.

همراه در بیمارستان امام رضا (ع)

در قسمت زیر یکی از نمونه کارهای بخش همراه بیمار در بیمارستان شرکت پرستار سلام را با عنوان همراه در بیمارستان امام رضا (ع) را مشاهده می نمایید.

نام نمونه کار برای 🚑 همراه بیمار در بیمارستان : آقای احسانی

📌 توضیحات برای همراه در بیمارستان امام رضا (ع) : همراه بیمار در بیمارستان برای آقایی که عمل جراحی داشتن و نیاز به همراه دارن

⏰ ساعت کاری همراه بیمار :  شروع کار همراهی بیمار از فردا ساعت ۸

🏥 محدوده و نام بیمارستان : تهران خیابان فاطمی غربی خیابان شهید اعتمادزاده بیمارستان امام رضا (ع) – 501 ارتش ( » همراه در بیمارستان امام رضا (ع) از شرکت پرستار سلام …

…………………. 🔸🔹🔸 ………………….

☎️ ۰۲۱۸۸۴۹۹۴۰۴

همراه در بیمارستان امام رضا
همراه در بیمارستان امام رضا (ع)

آیا همه بیماران به همراه نیاز دارند؟

خیر همه بیماران به همراه نیاز ندارند برخی از بیماران می توانند به راحتی تمامی کار های خود را انجام دهند ولی برخی از آن ها به دلایل مختلف نمی توانند حتی کار های شخصی خود را انجام دهند که در این صورت به همراه نیاز دارند

بیماران تنها :

خیلی از افراد به دلایل مختلف مجبور هستند تنها زندگی کنند و هنگام بیماری نیز کسی نیست از آن ها حمایت کند زیرا یا همسر و فرزند و یا فامیل نزدیکی ندارند و یا آن ها به دور از او زندگی می کنند که در این صورت اگر فرد دچار بیماری شدیدی شد و نتوانست همه کار های خود و بیمارستان را به تنهایی انجام دهد باید از یک همراه کمک بگیرد تا او در بیشتر کار ها به بیمار کمک کند.

مطالب مرتبط :   همراه در بیمارستان حضرت فاطمه

همراه در بیمارستان امام رضا (ع)

این بیمارستان زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آجا دارای 7 طبقه و 300 تخت مصوب که از تاریخ اردیبهشت 1371 به مکان فعلی انتقال یافت.

تختهای فعال بیمارستان 198 تخت که شامل 162 تخت بالینی و 36 تخت اورژانس، اطاق عمل، جراحی سرپائی، دیالیز، شیمی درمانی سرپائی می باشد.

بیمارستان 501 ارتش از قبل از سال 1350 در محل عباس آباد تهران احداث و با 4 بخش راه اندازی گردیده است و از سال 1370 به خیابان فاطمی انتقال یافت.

از سال 1379 بیمارستان از مجموعه نیروی زمینی ارتش جدا و به ستاد آجا (فرماندهی بهداشت درمان ) ملحق و از سال 1386 به بیمارستان امام رضا (ع) تغیر نام یافت.

بخش های بیمارستان امام رضا (ع)

ICU جنرال – نوزادان – پست کت – دندانپزشکی – پست پارتوم – CCU – ارتوپدی – جراحی مغز و اعصاب – اعصاب و روان – طب تسکینی – اعصاب اطفال – جراحی عمومی – عفونی – کبد و گوارش – داخلی کلیه ( نفرولوژی ) – ENT ( گوش و حلق و بینی ) – جراحی اطفال – داخلی غدد ( آندوکراینولوژی ) – سوختگی – اطفال – زنان و زایمان – جراحی فک و صورت – روماتولوژی – نورولوژی ( داخلی اعصاب ) – جراحی کولون و رکتوم – پوست – چشم – جراحی ترمیمی – پلاستیک – جراحی قلب – ارولوژی – قلب و POST CCU – ریه – خون و آنکولوژی – مسمومیت – [جراحی دست و …

مطالب مرتبط :   همراه بیمار برای بیمار کرونایی

بیمه های طرف قرار داد بیمارستان امام رضا (ع)

بیمارستان امام رضا (ع) تقریبا با همه بیمه ها قرارداد دارد و این قرارداد داشتن با همه بیمه ها باعث می شود ما راحت تر بتوانیم از خدمات بیمارستان امام رضا (ع) استفاده نماییم.

بیمه تامین اجتماعی اجباری – بیمه تامین اجتماعی اختیاری – بیمه تامین اجتماعی مستمری – بیمه تامین اجتماعی همکار سازمانی

بیمه ایرانیان – بیمه کارکنان دولت – بیمه سایر اقشار

بیمه نیروهای مسلح شاغلین – بیمه نیروهای مسلح بازنشسته – بیمه نیروهای مسلح وظیفه – بیمه نیروهای مسلح جانباز – بیمه نیروهای مسلح خانواده

همراه در بیمارستان امام رضا (ع)

برای دریافت خدمات همراه در بیمارستان امام رضا (ع) و سایر بیمارستان های تهران و یا دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت ها و … از شماره های زیر می توانید با شرکت پرستار سلام تماس بگیرید تا با افتخار در خدمتتون باشیم.

تماس با پرستار سلام
نمونه کارهای روزمُزدی, همراه بیمار در بیمارستان
نوشتهٔ پیشین
همراه در بیمارستان جواهری
نوشتهٔ بعدی
همراه در بیمارستان حضرت فاطمه

محتوای مرتبط

همراه بیمار در بیمارستان شریعتی

همراه بیمار در بیمارستان شریعتی

همراه بیمار در بیمارستان 501

همراه بیمار در بیمارستان 501

همراه بیمار خانم در بیمارستان فیاض بخش

همراه بیمار خانم در بیمارستان فیاض بخش

نمونه کارهایی از خدمات پرستار سلام

خدمات همراه بیمار در بیمارستان عرفان

خدمات همراه بیمار در بیمارستان عرفان

مراقب نوزاد در کامرانیه

مراقب نوزاد در کامرانیه

تزریقات در منزل الهیه

تزریقات در وردآورد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!