پرستاری از نوزاد 8 ماهه ، پاسداران

پرستاری از نوزاد 8 ماهه ، پاسداران

نام فایل : خانم بهرام پور


توضیحات : پرستاری و انجام تمام امور نوزاد 8 ماهه پسر بهمراه نظافت جزئی، پرستاری که وقتش آزاد باشه و بتونه اگه نیاز بود اضافه کاری بمونه و یا اگه نیاز شد شب بمونه یا باهاشون مسافرات بره


توصیه های ضروری برای مراقبت از نوزاد

چگونه می توان مراقب بند ناف نوزاد بود؟

در زمان بارداری، غذا و اکسیژن از طریق بند ناف به بدن جنین منتقل می شود. اما بعد از زایمان این بند ناف با گیره ای مسدود می شود و ارتباط جنین با بدن مادر جدا می شود و بند ناف به شکل پوست سیاه و خشکی دیده می شود.

وجود بند ناف در ابتدای تولد به این علت که عصبی به آن متصل نیست به نوزاد آسیبی نمی رساند. اما باید از این بند ناف مراقبت نمود و آن را تمیز و خشک نگه داشت تا عفونی نشود. اگر تا افتادن بند ناف قرمزی یا ترشح موادی را در این ناحیه مشاهده کردید، به نزد پزشک بروید زیرا ممکن است نشانه عفونت باشد.

در این حالت نوزاد را زیاد حمام نکنید تا این قسمت از پوست، کاملاً خوب شود و زایده بند ناف کاملاً از بین برود. بهبودی بند ناف در کودکان متغیر است و معمولا تا دو هفته بطول می انجامد. در روز اول و دوم خشک شدن بند ناف نوزاد آغاز می شود و رنگ آن ابتدا زرد و بعد قهوه ای می شود.

هنگام پوشک نمودن نوزاد پوشک را پایین تر از بند ناف او ببندید تا جریان هوا بند ناف را سریعتر خشک کند. برای سریعتر افتادن بند ناف هرگز از الکل استفاده نکنید و فقط کافی است این قسمت را خشک و تمیز نگه دارید.

در 30 روز اول چطور باید از آنها مراقبت کنند:

سی روز اول بسیار حیاتی است. همان طور که فکر می کنید باید از آن عبور کنید، این کودک است که برای اولین بار دنیا را می بیند، در این زمان، مهم است که مادر از خود مراقبت کند تا بتواند از کودکش به بهترین شکل نگهداری کند.

به مادران جدید توصیه می شود که خوب و درست غذا بخورند، به خصوص اگر در حال شیردهی باشند، خواب یک مساله بزرگ دیگر است که مادران جدید با آن روبرو هستند، معمولاً توصیه می شود زمانی که فرزند آن ها می خوابد، خودشان هم بخوابند، این کار باعث خواهد شد که آن ها به اندازه کافی بخوابند.

 چگونه می توان یک کودک را قنداق کرد:

درست قنداق کردن بچه یک کلید مهم برای داشتن یک کودک آرام است. اول، ملافه را به شکل الماس تا کنید، گوشه بالا را تا کنید و کودک را روی ملافه بگذارید، یک طرف ملحفه را به طرف سینه کودک بکشید تا به زیر بغل او برسد.

حالا قسمت پایین ملافه را بگیرید، آن را روی پاهایش بگذارید و پشت شانه های او قرار دهید، سپس قسمت باقی مانده ملحفه را روی سینه کودک بکشید و آن را در زیر نوزاد قرار دهید، یک قسمت به درستی پیچیده شده و کودک را نزدیک سینه خود نگه دارید، از آنجا که کودک به اندازه کافی راحت است، زودتر به خواب می رود.

چگونه می توان به کودک شیر داد:

شیردادن از سینه بسیار مهم است، به خصوص در چند روز اول، این می تواند مانعی برای مادر و گاهی هم برای کودک باشد، از آنجا که شیر تنها منبع تغذیه نوزاد در اولین روزهای زندگی او است، مهم است که درباره تکنیک شیردهی سوال کنید.

به همان سادگی که ممکن است به نظر برسد، گاهی اوقات می تواند پیچیده باشد، مادران جدید ممکن است که با مشکلات زیادی مثل لچ ضعیف، شیر کم، تقاضای بیش از حد و عفونت های سینه مواجه شوند.

انواع زیادی از بغل کردن ها وجود دارند که شما می توانید از آنها برای شیردهی استفاده کنید و باید هر کدام که برای شما و نوزاد راحت تر است را انتخاب کنید.

اگر یک نوزاد خواب آلود دارید که به هنگام مکیدن خسته می شود، ما یک پاداش برای شما داریم، فقط پاهای کودک را در طول مواقع شیردهی برای بیدار نگه داشتن آن ها غلغلک دهید، این کار باعث می شود مطمئن شوید که آن ها با شکم خالی به خواب نمیروند.


حقوق :  2.300.000 تومان


ساعت کاری : 8 صبح تا 6 غروب


محدوده : پاسداران


تاریخ :   شنبه / 6 مهر 1398


پرستاری از نوزاد 8 ماهه ، پاسداران

برای تماس با پرستار سلام ، شماره زیر را لمس کنید.

88499404


نوشتهٔ پیشین
مراقبت از کودک 1.5 ساله ، نواب
نوشتهٔ بعدی
گردگیری منزل و آشپزخانه

محتوای مرتبط

نمونه کارهایی از خدمات پرستار سلام

امور منزل و آشپزی ، نیاوران

امور منزل و آشپزی ، نیاوران

امور منزل و آشپزی برای دو نفر ، شهرک غرب

امور منزل و آشپزی برای دو نفر ، شهرک غرب

پرستار سالمند در منزل ، سعادت آباد

پرستار سالمند در منزل ، سعادت آباد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!