همراه بیمار در بیمارستان شهدای تجریش

همراه بیمار در بیمارستان شهدای تجریش

همراه بیمار در بیمارستان شهدای تجریش

همراه بیمار در بیمارستان های تهران و همراه بیمار در بیمارستان شهدای تجریش یکی از خدمات بخش همراه بیمار در بیمارستان پرستار سلام با مجوز رسمی می باشد.

همراه بیمار در بیمارستان شهدای تجریش

در قسمت زیر یکی از نمونه کارهای بخش همراه بیمار در بیمارستان شرکت پرستار سلام را با عنوان همراه بیمار در بیمارستان شهدای تجریش مشاهده می نمایید.


توضیحات درخواست کننده همراه بیمار در بیمارستان شهدای تجریش : همراه بیمار در بیمارستان شهدای تجریش ، بیمار خانم برای بالای 5 روز


حقوق روزانه هر 24 ساعت برای همراه بیمار در بیمارستان شهدای تجریش :  900.000 تومان


محدوده و نام بیمارستان : بیمارستان شهدای تجریش : تهران ،میدان تجریش ،خیابان شهرداری ، مرکز پزشکی آموزشی درمانی شهدای تجریش



ساعت کاری برای همراه بیمار در بیمارستان شهدای تجریش : شبانه روزی ( 24 ساعته )


موسسه پرستار سلام در زمینه پرستاری از کودک ، سالمند و بیمار در منزل و بیمارستان فعالیت می کند، همراهی بیمار در بیمارستان های مختلف شهر تهران با توجه به تعداد بالای کارهای ما در زمینه همراه بیمار در بیمارستان خود به خود موجب بالارفتن تجربه نیروهای بخش همراهی در بیمارستان پرستار شده ، نتیجه اینکه با خیال راحت با ما تماس بگیرین و به روزمرگی های خودتان به راحتی بپردازد.

کمی درباره بیمارستان تجریش : مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی شهدای تجریش که پیش از انقلاب ۱۳۵۷ مرکز پزشکی رضا پهلوی نام داشت، از مراکز آموزشی، درمانی و پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی است که در میدان تجریش تهران ایران واقع شده‌ است.

محل این مرکز در ابتدا قبرستان بزرگ تجریش بود که در سال ۱۳۰۹ به دستور رضاشاه تبدیل به باغ و شهرداری شمیران شد. در سال ۱۳۴۰ با واگذاری آن به سازمان شاهنشاهی خدمات اجتماعی، بیمارستانی در این محل با ساخت ساختمانی ۳ طبقه شروع به کار کرد. ساختمان اصلی ۶ طبقه آن در سال ۱۳۴۸ افتتاح و مرکز رسماً به نام مرکز رضا پهلوی نامگذاری شد.

این بیمارستان محل مؤسسه خیریه بهنام دهش‌پور است که به کمک به بیماران سرطانی می‌پردازد. ماموریت سازمانی موسسه خیریه بهنام دهش پور برانگیختن امید به زندگی و حمایت از بیماران مبتلا به سرطان بدون محدودیت سن، ملیت، مذهب، جنسیت، نوع و مرحله بیماری سرطان و مشارکت در برنامه جامع ملی کنترل سرطان است.

همراه بیمار در بیمارستان شهدای تجریش


تاریخ این نمونه کار از بخش پرستار بیمار در بیمارستان شرکت پرستار سلام : یکشنبه 22 اردیبهشت 1398


همراه بیمار در بیمارستان شهدای تجریش

اعزام همراه بیمار در بیمارستان طالقانی تهران با پرستار سلام

آسودگی خاطر در کنار عزیزانتان

بیمارستان طالقانی ، به عنوان یکی از بزرگترین مراکز درمانی و آموزشی کشور، روزانه پذیرای مراجعه‌کنندگان و بیمارانی از سراسر ایران است. گاه شرایط جسمی یا روحی بیمار به گونه‌ای است که نیاز به حضور یک شخص مطمئن و قابل اعتماد از شرکتی با مجوز رسمی مانند پرستار سلام به عنوان همراه در بیمارستان در کنار خود را ضروری می‌بیند، در این شرایط ، یافتن همراهی دلسوز ، صبور و با تجربه می‌تواند دغدغه‌ای برای خانواده بیمار و خود بیمار باشد.

شرکت پرستار سلام با درک این نیاز مهم ، خدمات اعزام همراه بیمار در بیمارستان های تهران را به طور تخصصی در بیمارستان های و بیمارستان طالقانی تهران ارائه می‌دهد، این شرکت با به‌کارگیری همراهان بیمار مجرب ، با تجربه و آموزش‌دیده، در تلاش است تا آسودگی خاطر و آرامش را به شما و عزیزانتان در طول بستری در بیمارستان ایجاد کند.

مزایای استفاده از خدمات اعزام همراه بیمار پرستار سلام

انتخاب همراه بیمار با تخصص و تجربه لازم از شرکت معتبر پرستار سلام

پرستار سلام با در نظر گرفتن شرایط بیمار، اعم از سن، جنسیت ، سن بیمار ، نوع بیماری و نیازهای مراقبتی ، مناسب‌ترین همراه بیمار را برای شما انتخاب و اعزام می‌کند.

همراهان بیمار این شرکت که دارای بیش از 3000 رضایتمندی مشتری می باشد از تخصص و تجربه لازم در زمینه‌های مختلف مراقبتی ، مانند کمک به انجام امور شخصی بیمار ، تغذیه بیمار ، جابجایی و حمل بیمار، انجام پاره ای از اقدامات پزشکی تحت نظر پرستار و کادر درمان، صحبت و همدلی با بیمار و … برخوردار هستند.

ارائه خدمات با تعرفه مناسب

هزینه خدمات اعزام همراه بیمار در بیمارستان از شرکت پرستار سلام با توجه به شرایط بیمار ، ساعات حضور همراه بیمار در بیمارستان و نوع خدماتی که ارائه می‌شود ، تعیین می‌گردد، این شرکت با ارائه تعرفه‌های مناسب و منصفانه ، سعی دارد تا خدمات خود را برای اقشار مختلف جامعه قابل دسترس کند.

پشتیبانی 24 ساعته بخش پرستار بیمار در بیمارستان ما

بخش پرستار بیمار در بیمارستان پرستار سلام به طور شبانه‌روزی در دسترس شماست تا در صورت بروز هرگونه مشکل یا نیاز به راهنمایی، بتوانید با کارشناسان این شرکت تماس گرفته و از پشتیبانی آنها بهره‌مند شوید.

شرکت پرستار سلام با ارائه خدمات اعزام همراه بیمار در بیمارستان های تهران و بیمارستان طالقانی تهران ، در تلاش است تا در کنار شما و عزیزانتان در دوران سخت بیماری و بی قراری بیمارتان باشد، برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست، می‌توانید با شماره‌های شرکت پرستار سلام تماس گرفته و از مشاوره رایگان کارشناسان این شرکت بهره‌مند شوید.

علاوه بر موارد ذکر شده، شرکت پرستار سلام خدمات دیگری  را نیز ارائه می‌دهد که می توانید آن ها را در عکس زیر مشاهده نمایید.

با انتخاب پرستار سلام ، آسودگی خاطر و آرامش را به خود و عزیزانتان هدیه دهید.

پرستار سلام ؛ کنار شما هستیم 🌹

خدمات پرستار سلام انواع خدمات در منزل تهران
نوشتهٔ پیشین
پرستار سالمند نزدیک مترو تهرانپارس
نوشتهٔ بعدی
همراه بیمار در بیمارستان لبافی نژاد

محتوای مرتبط

نمونه کارهایی از خدمات پرستار سلام

همراه بیمار در بیمارستان بهارلو

همراه بیمار در مرکز طبی کودکان

همراه بیمار در بیمارستان رسول اکرم

همراه بیمار در بیمارستان رسول اکرم

همراه بیمار در بیمارستان فیروزگر

همراه بیمار در بیمارستان فیروزگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!