همراه بیمار آقا در بیمارستان میلاد

همراه بیمار آقا در بیمارستان میلاد

همراه بیمار آقا در بیمارستان میلاد

همراه بیمار آقا در بیمارستان میلاد ، همراه بیمار خانم در بیمارستان میلاد و همراه بیمار آقا یا خانم در تمام بیمارستان های تهران یکی از خدمات شرکت پرستار سلام می باشد برای درخواست همراه بیمار در بیمارستان با شماره های زیر تماس بگیرید.

همراه بیمار آقا در بیمارستان میلاد

برای درخواست اعزام همراه بیمار در بیمارستان میلاد و یا اطلاع یافتن از قیمت و هزینه همراه بیمار در بیمارستان میلاد با توجه به ساعت کاری و شرایط بیمار و نوع همراهی که انتخاب می کنین ( مراقب باتجربه و کار بلد ، کمک پرستار ، پرستار ) با شماره های زیر با موسسه پرستار سلام تماس بگیرید .

در قسمت زیر یکی از نمونه کارهای پرستار سلام بخش پرستار بیمار در بیمارستان پرستار سلام را با عنوان همراه بیمار آقا در بیمارستان میلاد مشاهده می نمایید.

نمونه کار نام فایل : آقای حسنی


توضیحات : همراه بیمار آقا در بیمارستان تخصصی و فوق تخصص میلاد برای آقا که مشکل آلزایمر دارن و شب ها بی قراری می کنن و شاید 5 بار در شب بیدار کنن همراه بیمار رو برای کمک به رفتن به دستشویی و از این 5 بار یک بار هم دستشویی نداشته باشن و فحش می دن، یه همراه بیمار در بیمارستان خیلی صبور لازم دارن


حقوق در تاریخ 14 اسفند 1401 : هر ۲۴ ساعت 500.000 تومان که 100.000 تومن اون معادل 20 درصد کار مزد شرکت پرستار سلام هست

همراه بیمار در بیمارستان میلاد لوگو پرستار سلام ساختمان بیمارستان میلاد
همراه بیمار در بیمارستان میلاد

ساعت کاری : فوری برای امشب تا حداقل 5 روز که هر 24 ساعت شیفت عوض می شه و  شخص دیگری برای همراه بیمار در بیمارستان میلاد شرکت پرستار سلام باید هماهنگ کند


مسیر اول : تهران – بزرگراه همت – مسیر غرب به شرق – بعد از پل بزرگراه شیخ فضل الله – خروجی اختصاصی برج و بیمارستان میلاد

مسیر دوم : تهران – بزرگراه حکیم – مسیر شرق به غرب – بعد از تونل رسالت – خروجی اختصاصی برج و بیمارستان میلاد

وب سایت بیمارستان میلاد : .miladhospital.com

منبع :  تیم همراه بیمار در بیمارستان میلاد


برای تماس با پرستار سلام ، لمس کنید» 02188499404


همراه بیمار در بیمارستان میلاد

ساعات ملاقات بیمارستان میلاد

ملاقات در بیمارستان میلاد
ملاقات در بیمارستان میلاد

همه روزه ساعت 15 الی 17 ( به جز بخش های ویژه)
ساعت ملاقات بخش های ویژه( CCU،ICU و جراحی قلب و عروق) در روزهای زوج ساعت 16 الی 17
زمان فوق به جهت مشکلاتی ازجمله تردد بیش از حد مراجعین جوابگو نبودن راه پله ها و آسانسورها و… عملا تا یک ساعت بعد از ملاقات به طول می انجامد


بیمارستان میلاد مراجعه کننده گان زیادی دارد و به همین دلیل تماس های زیادی از خانواده های مختلف داریم ( پرستار سلام ) که برای همراه بیمار در بیمارستان میلاد درخواست می دهند و به همین نسبت ، تیم همراه بیماری در بیمارستان پرستار سلام آشنایی کامل با بخش های متعدد بیمارستان میلاد دارد.

الان داشتم با خودم فکر می کردم که در متن همین نمونه کار دعا کنم برای شفای همه ی بیماران بعد با خودم گفتم اگر من دعا کنم برای شفای همه بیماران مگه همه ی بیماران شفا پیدا می کنند ( معلومه که نه ) پس چرا کار بیهوده انجام بدم ؟ یکم فکر کردم متوجه شدم که وقتی دعا می کنیم برای شفای همه بیماران در واقع داریم دعا می کنیم برای تعجیل در فرج امام زمان (ع) چون زمانی که ایشون ظهور کنن ، پنجره های علم برای ما باز می شود و هیچ بیماری باقی نمی مونه.

همراه بیمار در بیمارستان میلاد پرستار سلام
همراه بیمار در بیمارستان میلاد پرستار سلام همراهی بیمار در بیمارستان

 

قیمت همراه بیمار در بیمارستان

قیمت همراه بیمار در بیمارستان در موتورهای جست و جو مانند گوگل بسیار جستجو می شود برای اطلاع دقیق از قیمت همراه بیمار در بیمارستان کافیست چند ثانیه زمان بگذارید و از شرکت پرستار سلام سوال کنید.

یکم سرچ کردم یکی سوال کرده بود کلا چرا باید دعا کنیم وقتی هر اتفاقی بیفته بهترین اتفاقی بوده که می تونسته برای ما بیفته و حکمتی داشته ؟ خدا گفته از من بخواین تا بهتون بدم

خداوند متعال در آیه 60 سوره غافر (مؤمن) می فرماید: «وَ قالَ رَبُّکمُ ادْعونی اسْتَجِبْ لَکمْ انَّ الَّذینَ یسْتَکبِرُونَ عَنْ عِبادَتی سَیدْخُلُونَ جَهَنَّمَ داخِرینَ»؛ پروردگار شما گفته است: مرا بخوانید تا دعای شما را بپذیرم! کسانی که از عبادت من تکبّر می ورزند به زودی با ذلّت وارد دوزخ می شوند! ( یعنی خود دعا کردن عبادت است !!! )

امام صادق علیه السلام در روایتی می فرماید: زیاد دعا کنید و در خواندن خدا اصرار کنید؛ زیرا کلید تمام رحمت ها و عامل پیروزی در هر حاجتی دعاست؛ نعمت ها و برکاتی که نزد خداوند است، بدون دعا به کسی نمی رسد و هیچ دری وجود ندارد مگر اینکه با اصرار و سماجت و پافشاری گشوده می شود. بنابراین چنانچه دعا مستجاب نگردد، نباید سبب ناامیدی انسان شود؛ زیرا چه بسا خداوند می خواهد با دعا انسان را تربیت کرده، قلب و دل او را شستشو بدهد.

با افتخار از این اینکه ما را انتخاب کردید در خدمت شما هستیم پرستار سلام با توجه به بازخورد های خانواده های بیمار و حتی خود بیمار بیش از 8 سال است که در حال بهبود کیفیت خود اول برای رضایت خودمان و بعد برای آرامش شما عزیزان ، چون وقتی تلاش ما منجر به آرامش شما عزیزان شود در زمان تماس های بعدی ، رضایت خودتان را با جملات زیبا و دعای خیر نشان می دهید و حال خوب شما به ما سرایت می کند .

در سایت بیمارستان میلاد در قسمت لیست پزشکان می توانید نام پزشکان و درمانگاه های این بیمارستان را مشاهده کنید و همان طور که می بینید قسمت همراه بیمار در بیمارستان میلاد را ندارند و با وجود کمبود پرسنل پرستار نیاز به همراهی مریض در این بیمارستان و سایر بیمارستان ها به شدت حس می شود .

تیم همراه بیمار پرستار سلام آماده ارائه خدمت به بیماران بیمارستان میلاد تهران و سایر بیمارستان های تهران و حومه ، البرز و حومه می باشد برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

نوشتهٔ پیشین
همراه بیمار آقا در بیمارستان عرفان نیایش
نوشتهٔ بعدی
همراه بیمار خانم در بیمارستان امام حسین (ع)

محتوای مرتبط

نمونه کارهایی از خدمات پرستار سلام

امور منزل و آشپزی ولنجک

امور منزل و آشپزی ولنجک

پرستار کودک شبانه روزی

پرستار کودک 2 ساله یوسف آباد

پرستار سالمند خانم آلزایمری در ظفر

پرستار سالمند خانم آلزایمری در ظفر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!